نجات گروگان 66 ساله

فردي به نام عبدالحميد برادرش به نام محمد مراد 66 ساله را پس از اغفال، سوار خودروي خود كرده و به محل نامعلومي انتقال داده است.
کد خبر: ۱۸۷۸۰۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۴ 03 September 2011
|
3285 بازدید
جام جم: پس از 2 روز تلاش ماموران پليس آگاهي نيك شهر سيستان و بلوچستان مرد 66 ساله‌اي كه اسير 2 آدم‌ربا شده بود، نجات پيدا كرد.

سرهنگ محسن راك، فرمانده انتظامي نيك شهر سيستان و بلوچستان در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ساعت 19 اول شهريور، فردي با مراجعه به پليس آگاهي نيك شهر گفت: فردي به نام عبدالحميد برادرش به نام محمد مراد 66 ساله را پس از اغفال، سوار خودروي خود كرده و به محل نامعلومي انتقال داده است.

وي افزود: برپايه اين خبر بلافاصله ماموران پليس آگاهي شهرستان براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و در ادامه اين بررسي‌ها مشخص شد آدم‌ربايان در تماسي تلفني با خانواده وي اعلام كردند به انگيزه مطالبه خون‌بهاي چند نفر از اعضاي خانواده‌شان كه در اثر سانحه رانندگي با فرد ربوده شده فوت كرده بودند، مبادرت به گروگان‌گيري كرده و براي رهائي گروگانشان بايد مبلغ 400 ميليون تومان بپردازند.

سرهنگ راك تصريح كرد: ماموران پليس آگاهي با تحقيقات فني و پليسي و به كارگيري منابع اطلاعاتي خود نسبت به شناسايي محل اختفاي آدم‌ربايان اقدام كردند. وي افزود: ماموران در ادامه عمليات رهايي و با تنگ كردن عرصه بر آدم‌ربايان، آنان را وادار به تسليم كرده و فرد ربوده شده را نجات دادند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟