جنايت شيشه‌اي در اتاقك پشت‌بام

بعد از اينكه دختر جوان اين پيشنهاد را پذيرفت، همراه كيوان به خانه او رفت و دو نفري راهي پشت‌بام شدند. سپس كيوان شروع به مصرف شيشه كرد. دقايقي بعد چشم او به شمشيري افتاد كه گوشه‌اي از اتاقش قرار داشت. پسر جوان شمشير را برداشت و ناگهان به دختر حمله‌ور شد.
کد خبر: ۱۸۷۸۰۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۳ 03 September 2011
|
5098 بازدید
شرق: قتل دختري جوان به دست پسر معتاد به شيشه پرونده جنايي تازه‌اي است كه شامگاه پنجشنبه گشوده شد. متهم به قتل كه در همان محل جنايت بازداشت شده، ادعا مي‌كند براي اين جنايت هيچ‌انگيزه‌اي نداشت.

نگراني همسايه‌ها

اهالي يكي از خيابان‌هاي حوالي فرهنگسراي خاوران ساعت 20:30 دقيقه پنجشنبه با شنيدن صداي جيغ و فريادهاي يك دختر نگران از خانه‌هايشان بيرون آمدند. صدا از پشت بام ساختماني چهار طبقه در همسايگي‌شان به گوش مي‌رسيد. هر چهار‌طبقه اين ساختمان متعلق به يك خانواده بود و اتاقكي در پشت بام آن قرار داشت كه پسر مجرد خانواده به نام كيوان در آنجا زندگي مي‌كرد. همسايه‌ها نگران و سراسيمه خانواده كيوان را از واقعه مطلع كردند و همگي براي پي بردن به علت اين سر‌و‌صداها به پشت‌بام رفتند، اما در اتاقك از داخل قفل بود و پسر 26‌ساله حاضر نبود آن را باز كند.

التهاب و اضطراب در بين اعضاي خانواده كيوان و اهالي محل موج مي‌زد و هيچ‌كس نمي‌دانست آن سوي در چه اتفاقاتي در جريان است تا آنجا كه ديگران اطلاع داشتند پسر جوان بايد در اتاقك تنها مي‌بود ولي اكنون صداي دختري جوان كه فريادزنان كمك مي‌خواست به گوش مي‌رسيد. بالاخره خانواده كيوان كه اصرارهايشان را براي باز شدن در بي‌فايده ديدند، به اين نتيجه رسيدند كه بهترين راه‌حل اين است كه از پليس كمك بخواهند. دقايقي بعد ماموران كلانتري محل به دستور اپراتور مركز فوريت‌هاي پليسي خودشان را به پشت‌بام ساختمان مورد نظر رساندند و به ناچار در اتاقك را شكستند.

جنايت در پشت‌بام

كيوان از مدتي قبل به ماده مخدر شيشه معتاد شده بود و در اتاقك اختصاصي‌اش مواد مصرف مي‌كرد. او ساعاتي قبل از حادثه براي هواخوري به خيابان رفته و با دختر جواني كه بي‌هدف پرسه مي‌زد، روبه‌رو شده و به او پيشنهاد دوستي داده بود. بعد از اينكه دختر جوان اين پيشنهاد را پذيرفت، همراه كيوان به خانه او رفت و دو نفري راهي پشت‌بام شدند. سپس كيوان شروع به مصرف شيشه كرد. دقايقي بعد چشم او به شمشيري افتاد كه گوشه‌اي از اتاقش قرار داشت. پسر جوان شمشير را برداشت و ناگهان به دختر حمله‌ور شد.

پس از آن بود كه صداي داد و فرياد به گوش رسيد اما كيوان كه در آن لحظات تحت تاثير ماده محرك بود، به تجمع پشت در اتاقش توجهي نكرد و به كار خود ادامه داد تا اينكه صداي مردي را شنيد كه خودش را مامور پليس معرفي مي‌كرد. او باز هم حاضر به گشودن در نشد تا اينكه ماموران قفل را شكستند. كيوان در همين هنگام و قبل از اينكه كسي پايش را به اتاقك بگذارد و بتواند واكنشي نشان بدهد، با شمشير ضربه‌اي به سر دختر جوان وارد كرد و جان او را گرفت.

آغاز تحقيقات

ماموران پليس وقتي وارد محل جنايت شدند كه خون همه جا را گرفته بود. آنان پيكر بي‌جان را در حالي يافتند كه كيوان قبل از كشتن او دست راستش را از مچ قطع كرده و هر پنج انگشت دست چپش را هم بريده بود. به اين ترتيب پسر معتاد بازداشت شد و موضوع به اطلاع بازپرس شاهنگيان- بازپرس كشيك قتل تهران- رسيد.

پس از آن گروهي از كارآگاهان اداره ويژه مبارزه با قتل پليس آگاهي موظف به تحقيق در اين رابطه شدند. آنها ابتدا به محل وقوع جنايت رفتند و آنجا را بازرسي كردند. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده مقتول زهره نام داشت و 24‌ساله بود. او بدون آشنايي قبلي و بي‌آنكه اطلاع داشته باشد چه سرنوشتي در انتظارش است، به آن ساختمان پا گذاشته و در شرايطي كه توان دفاع از خود يا فرار از قربانگاه را نداشت، هدف ضربات پي‌درپي پسر شيشه‌اي قرار گرفته بود.

كيوان وقتي پشت ميز بازجويي نشست، به قتل اعتراف و ماجراي آشنايي‌اش با زهره را تعريف كرد. او درباره انگيزه‌اش از اين كشتار گفت: «من دليلي براي كشتن او نداشتم، اصلا نمي‌دانم چرا اين‌كار را كردم. آن زمان شيشه كشيده بودم و اصلا حالت طبيعي نداشتم و نمي‌فهميدم چه كار مي‌كنم.»

بنا بر اين گزارش، كيوان در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او براي افشاي جزييات بيشتر از اين جنايت ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟