بازدید 45788

متن استعفای علی مطهری از نمایندگی مجلس

کد خبر: ۱۹۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵ 14 October 2011
علی مطهری که از نمایندگی مجلس استعفا داده بود، متن استعفانامه خود را منتشر کرد.
 
به گزارش «خبرآنلاین»، متن مذکور بدین شرح است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي دكتر علي لاريجاني
رياست محترم مجلس شوراي اسلامي

با اهداء سلام، همان طور كه مستحضر هستيد نامه سؤال از رئيس جمهور با امضاي صد تن از نمايندگان محترم در تاريخ 5/4/90 - پس از يك انتظار طولاني براي فرا رسيدن وقت مناسب از نظر رعايت شرايط كشور- به رئيس وقت جلسه علني مجلس جناب آقاي مهندس باهنر تحويل داده شد و ايشان نيز در بالاي آن اعلام وصول نمودند. اما روز بعد، در جلسه هيئت رئيسه، يكي از اعضا مأمور شد كه امضاها را پس بگيرد و عضو ديگر نيز مأمور شد كه طي مصاحبه‌اي مخالفت هيئت رئيسه مجلس با سؤال از رئيس جمهور را در رسانه‌ها اعلام كند. يعني به جاي آنكه هيئت رئيسه محترم پس از دريافت نامه سؤال، طبق قانون آيين‌نامه داخلي مجلس بلافاصله آن را به جريان اندازد و سؤالات را به كميسيون‌هاي مربوط ارسال كند، درصدد انهدام طرح سؤال برآمد.

 البته پس از نامه محرمانه اينجانب به جناب عالي- كه رونوشت آن به ساير اعضاي هيئت رئيسه تقديم شد- و تهديد به استعفا در صورت ادامه اين روند، اين عمليات ويژه متوقف شد. در آن يورشِ هيئت رئيسه 14 نفر از امضاكنندگان امضاي خود را پس گرفتند و غالبا افرادي بودند كه از ابتدا هم محكم نبودند. البته برخي از همان افراد اكنون مي گويند ما آن زمان را مناسب نمي دانستيم و امروز را مناسب مي دانيم و در واقع امضاي خود را پس نگرفته ايم.

به هر حال، پس از مذاكره با هيئت رئيسه بنا شد اين سؤال در فرصت مناسب به جريان افتد اما مدتي گذشت و خبري نشد. كم‌كم بهانه‌هايي مطرح شد كه مثلا آقاي احمدي‌نژاد اكنون زخم خورده است و ممكن است در صحن علني پروژه‌اي مانند مناظرات انتخاباتي را پياده كند و شايد رهبر انقلاب نيز به خاطر همين ملاحظات مخالف باشند. براي رفع اين نگراني‌ها تعدادي از امضاكنندگان پيشنهاد داديم كه هيئت رئيسه سؤالات را به كميسيون‌ها ارجاع نمايد تا طبق آيين‌نامه، نماينده رئيس جمهور در حضور نماينده سؤال‌كنندگان پاسخ گويد. اگر همچنان 72 نفر از امضاكنندگان قانع نشدند و قرار بر حضور رئيس جمهور محترم در صحن علني شد، آنگاه مي‌توان براي رفع آن نگراني‌ها به درخواست چندتن از امضاكنندگان و تصويب مجلس، رئيس جمهور در جلسه غيرعلني حضور يابد.

اين پيشنهاد را تقديم جناب عالي كردم و شما تلقي به قبول نموديد و قول داديد كه اقدام نماييد. تا اين كه از چند روز پيش زمزمه‌هايي از سوي برخي اعضاي هيئت رئيسه در رسانه‌ها به گوش مي‌رسد كه تعداد امضاها از حد نصاب كمتر است و هرگاه به حد نصاب برسد مطرح مي‌شود. در حالي كه اساسا امضاكنندگان به فكر پس گرفتن امضا نبوده‌اند و اگر امضاي جديدي پس گرفته شده باز با طراحي هيئت رئيسه بوده است كه به جاي اجراي آيين‌نامه درصدد انهدام طرح سؤال برآمده است. همچنين گفتند بسياري از امضاها در زمان خانه نشيني آقاي رئيس جمهور جمع شده و بعد از آن، امضاكنندگان منصرف شده اند، در حالي كه تنها دوازده امضا از صد امضا در آن روزها گرفته شد.

اكنون عرض مي‌كنم كه ما حاضريم حتي يك سؤال از آن ده سؤال به كميسيون مربوط ارجاع شود و اگر منجر به حضور رئيس جمهور در صحن علني گرديد و آن نگراني‌ها وجود داشت باز حاضريم درخواست جلسه غيرعلني بدهيم. آيا بيش از اين مي‌توان كوتاه آمد؟!

در مقابل رئيس جمهوري كه علنا مي‌گويد فلان قانون را اجرا نمي‌كنم، آيا ما حق يك سؤال نداريم؟! آن هم سئوالي كه راي گيري براي قانع شدن يا نشدن مجلس ندارد. آيا امضاي صد نماينده ارزش توجه ندارد؟! تحقق سئوال از رئيس جمهور در هر شرايطي، نشانه استحكام نظام جمهوري اسلامي و وجود دموكراسي واقعي در اين نظام است.

اصلاح امور تنها با استقلال و اقتدار مجلس تحقق مي يابد. مجلس قوي به نفع كل نظام است. اين كه برخي سخن از مخالفت رهبر انقلاب به ميان مي آورند، مخالفت ايشان براي من قطعي نيست و بعيد است كه ايشان براي امضاي صد نماينده ارزشي قائل نباشند. فرضا مخالف باشند، بايد نظر ايشان با توجه به سهل‌گيري فوق‌الذكر ما معلوم شود و البته دخالت دادن رهبر انقلاب در اين گونه مسائل را به صلاح كشور نمي‌دانم. در عين حال براي دفع بهانه اين گونه افراد، اينجانب نامه‌اي را حدود يك ماه پيش براي معظم‌له ارسال داشتم و از ايشان تقاضا كردم كه دست مجلس را در موضوع سئوال از رئيس جمهور باز بگذارند. تا كنون پاسخي نيامده و سكوت ايشان را دليل رضايت و لااقل بي نظري مي‌دانم.

اصولا اگر رهبر انقلاب در چنين موضوعاتي نظر مخالف داشته باشند در نطق عمومي خود اعلام مي نمايند و همه از طريق صداوسيما و ساير رسانه ها با خبر مي شويم. ايشان مسئله اي پنهان از مردم ندارند و اگر نظري در چنين اموري داشته باشند مانند امام خميني(ره) مسئوليت انجام يا عدم انجام امر مورد نظر را به عهده مي گيرند. علاوه بر اين كه اساسا اجراي طرح سؤال از رئيس جمهور موجب تفاهم بيشتر دولت و مجلس خواهد شد و حتي بيشتر به نفع رئيس جمهور است كه فرصتي مي‌يابد تا سوء تفاهمات وكدورتها را برطرف نمايد. قبلا گفته‌ام دو گروه با طرح سؤال از رئيس جمهور مخالفند، يكي دوستان نادان رئيس جمهور و دولت و ديگر دشمنان داناي آنها.

به هرحال با توجه به اين كه هيئت رئيسه محترم بر خلاف قانون آئين نامه داخلي مجلس همچنان درصدد منتفي كردن طرح سؤال است و مجلس قادر به استفاده از اختيارات قانوني خود در انجام كارهاي اساسي نيست، بدين وسيله استعفاي خود را از نمايندگي مردم تهران، شهرري، اسلام‌شهر و شميرانات – كه قادر به استيفاي حقوق آنها نيستم – اعلام مي‌نمايم. مستدعي است اقدام قانوني انجام گردد.

با تقديم احترام
20/7/90
علي مطهري
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۰۰
درود بر تو نماینده واقعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
که دشمن شادمان کردی مثل همیشه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
در جواب دشمن شاد کن، باید بگم دشمن هراسی هم حدی داره!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
در جواب عزیزی که گفتند دشمن شاد باید بگم امثال شما باعث میشین که گاهی بنده شک کنم اصلا دشمن واقعای وجود داره. یعنی چی که با کلمه دشمن میخواهین سرپوش رو ضعفهای مدیریتی بذارین؟
دیگه این هم حدی داره. وجود دشمن باعث شده که ما هر اشتباهی که خواستیم بکنیم که مبادا اون سوء استفاده کنه. اینطور که خرابکاری ما سر به فلک کشیده و بدون دشمن خودمون داریم همه چی رو نابود میکنیم.
دیگه داره حالم از این کلمه دشمن به هم میخوره. مجمسه ها رو از وسط شهر میدزدند میگن دشمن، گرونی میشه میگن کار دشمنه، قتل و تجاوز میشه میگن دشمن.... بسه دیگه... خسته شدم اینقدر در پشت این دشمن مخفی شدین و سوء مدیریتها رو با این پوشش میدین.
اصلا کسی که نتونه با وجود همین دشمن کار کنه بره کنار تا آدمهای قویتر بیان. خیلی ها هستند با وجود همین دشمن میتونند کار کنند و نیاز هم ندارند که به خاطر سوء استفاده دشمن لاپوشانی بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
مسئولين اقتصادي و بانكي ما هم يه كم ياد بگيرند !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
سياست "" دشمن هراسي "" بي نتيجه خواهد بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
درود بر شرفش، درود بر پایمردیش، درود بر عقل و وجدان و انصافش، درود بر شجاعتش، درود بر خود باوری و مسولیت پذیریش. درود بر قوه فهم و درک درستش از دین و ولایت فقیه و وظیفه اش.
به حق گفت و به حق عمل کرد.
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
اگر سوال گردن از ریس جمهوری باعث شاد شدن دشمن میشودبسیار جای خوشحالی دارد که دشمن ما اینقدر احمق است وانگهی این حق مسلم نماینده مردم است که چنین کند و کسی که با ان مخالفت کند از حق مردم جلوگیری مینماید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
شاد کردن دشمن در هر فرهنگی از جمله فرهنگ ما کار بسیار زشت است و شناخت دوست و دشمن و در کنار آن وقت شناسی امری است حیاتی برای اهل حق.
کسی مطهری رو قبول نداره و ایشان برای اینکه خودش رو مطرح کنه دست به چنین کارهایی می زنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
لابد همه وکیل الدوله ها را قبول دارند، نه وکیل مردم را!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
واسه امثال تو متاسفم واقعا متاسفم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
خواستی نمره منفی بگیری این حرفو زدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
اتفاقا برعکس است ایشان به خاطر شجاعتش مورد تقدیر ملت است و یاد مطهری بزرگ را زنده می کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
به نظر من که شما حتی لایق گذاشتن یک رای هم نیستید ، بعد از جانب همه هم صحبت میکنید.
faraz
| Sweden |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
شما فقط یه نظر به آرای منفی خودت بنداز تا بفهمی چند درصد ملت با شما موافقند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
نه خدا وكيلي اين علي آقا تو كدوم طرح و لايحه اي كه توش دنبال حق و حقوق مردم هستش اينقدر فعاليت ميكنه؟ اون فقط در با حب و بغض ودش داره قدم برميداره و به نظر ميرسه داره اسير هواي نفس ميشه و صد البته داره اون اصل اساسي " گيرم پدر تو بود فاضل " را نمايانتر ميكنه. يا حق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
مشکل اینجاست که خیلی ها با احمدی نژاد مخالفن . بنابراین با هر کی هم که با احمدی نژاد مخالف باشه موافقن .
جفات
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
همه ملت کسانی نیستند که تابناک میخونن. بنابراین تعداد منفی ها ملاک نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
درسته که همه ملت تابناک نمی خونن اما باز هم این رای ها نشانه ای از خواست گروهی از مردم ایران است
نفس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
اصلا صحیح نیست شخصیت یک نماینده مستقل را تخریب کنیم علی مطهری همانند پدر شهیدش مواضع عقلی و اخلاقی در برابر رویداد های مختلف می گیرد نه عزیزم اینجور نیست؛ اما می توان اینگونه تحلیل کرد که جبهه اصولگرا و شخصیت های سیاسی و دینی اول مملکت نگران عدم حضور و مشارکت مردم در انتخابات بعدی هستند و برای حضور مردم هم به هیچ وجه مایل نیستندبه اصلاح طلبان خالی بند به ریاست جناب خاتمی امتیاز بدهند سناریویی را در اتاق بحران سیاسی حاکمیت تهیه کردند تا با حرکت دقیق و هوشمندانه علی مطهری و خروج صوری از طیف اصوالگرا با مخالفت جدی علیه رئیس جمهور آلترناتیو مناسب برای رئیس جمهور انتخاب کنند فردی که پایبندی او به حاکمیت و تمکین او به رهبر انقلاب بر همه روشن است اینگونه فرد مورد اعتماد که با مخالفت ها یش نسبت به رئیس جمهور جایگاه مردمی هم پیدا کرد است دوباره به قدرت خواهد رسید و آخرین حرکت های این ستاریو خروج او از مجلس است تا بتواند کاندیدای رئیس جمهوری شود اما باز هم بر نظر خود تاکید دارم که فرد مثبت و مستقلی است و حتی اگر کاندیدای رئیس جمهوری شود من به او رای خواهم داد علی مطهری را شخصا دوست دارم در حالیک اصلا او را از نزدیک ندیدم و حتی صدای او را نشنیدم اما مواضع او را بسیار حکیمانه می دانم
صدها هزار درود بر روان پاک پدرتون
پاینده باشی
اگر دولت دولتِ دیگری بود، همین مجلس
با تمام قوا و در کمترین زمان ممکن، طرح سوال را به جریان انداخته و رییس جمهور
را به مجلس می کشاند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
درود بر تو که حرف دل ما را هم زدی!!!
ایشان دیگه فهمیده دوره بعد رای ندارد صلاح دانسته بهتره ابرومندانه استعفا بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
دوره بعدی رای نمی آورد ، الان استعفا میدهد. خیلی جالبه. یکم فکر کن بعد بیان کن.
فکر کردی خیلی های دیگه تو مجلس دفعه بعدی رای میارن؟
پس چرا اونا استعفا نمیدن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
آفرین! خیلی باهوشی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
اگر پیگیر اخبار بودی، می دونستی که ایشان از مخالفان و منتقدان همیشگی به قانون شکنی ها بوده اند و این استعفا هم به منزله اتمام حجت است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
اگر حرف شما درست باشه پس باز هم خدا خيرش بده كه استفاء ميكنه مثل بعضي ها نمي چسبه به دولت.اشمال دولت و بكنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
ما کی باید بفهمیم یک نماینده اصلا ویفه ذاتی اش همین سوال ها است حالا اگر برخی کارهای دیگری دارند و از ویفه اصلی کنار کشیده اند نباید تعجب کنیم و چون خارج از قاعده معمول دیگران عمل شده انواع تهمت ها را نصیب اقای مطهری کنیم که قیامتی هست و حساب و کتابی
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
من در دوره قبل به ايشان رای ندادم و این دوره هم بنا به دلايلی که بر همگان روشن است نميخواستم کلا در رای گيري شرکت کنم . اما اين دفعه رای ميدهم و فقط اسم ((علی مطهری)) که همانند پدر بزرگوارش نون به نرخ روز نميخورد و جز طلاح ملت و انقلاب را در نظر ندارد رای خواهم داد . اطرافيان بنده هم که کم نيستند همگی به ايشان رای خواهند داد . شخص تک نفری شما هم ميتونه به وکيل الوله ها رای بده ببينيم . از طرف کسی هم صحبت نکن . تمام ملت خودشون فهم و شعور دارند بفهمند کدوم نماينده حق ملت را طلب ميکنه و کدام نماينده جيره خوار دولت هست .
بهشتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
دوست عزیز جناب آقای مطهری چنانکه دور بعد هم کاندید شوند قاطعانه رای می آورند . ایشان زمانی که مشاهده میکند مجلس ما فرمایشی است و کار اساسی در آن جریان ندارد و نمیتواند از حقوق اساسی مردم صیانت کند استعفا داده است . ایشان همان مسیر مدرس را در پیش گرفته است
محمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
مثلا نماینده های شماها چه گلی به سره مازدن که توی انتخابات مجلس بعدی رای بیارند...؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
ایشون رد صلاحیت میشه
فراز
| Sweden |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
اعتبار جناح مورد علاقه شما از همین نسبت نظرهای مثبت به نظر شما مشخصه یعنی کمتر از ده درصد. بیش از نود درصد نظرها مخالف جنابعالی ایست!
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
نظرتون غیر عالمانه بود متاسفم براي شما و امثال شما
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
چه هموطنان باهوش و تیزبینی داریم ما!یعنی شما فکر کردی به خاطر دور بعد...؟یعنی واقعا این چندماه باقیمونده ی مجلس ارزش استعفا و این حرفا رو داره؟!خب یه ذره،نه به اندازه سرسوزن فکرکن بعد حرف بزن!وااای
اگرشهيد مطهري زنده بودند همينگونه عمل مي كردند
استدلال ایشان کاملا منطقی است که گفته اند:((در مقابل رئيس جمهوري كه علنا مي‌گويد فلان قانون را اجرا نمي‌كنم، آيا ما حق يك سؤال نداريم؟!)). البته ریشه های همین اختلاس تاریخی هم به قانون شکنی های چند ساله بر می گردد مانند مدیر عامل شدن خاوری با تابعیت کانادایی، واگذاری امور پیمانکاری به گروه امیرمنصور آریا بدون انجام تشریفات مناقصه قانونی ، دادن تسهیلات به گروه آریا بدون اخذ وثیقه های مربوطه.
خدا خیرت دهاد که موکلین خود را از رایی که به شما دادند پشیمان نکردی.
درودبرنماینده واقعی حق مردم
این نامه باید در تاریخ وکتب درسی نوشته شود تا ایندگان بدانند دراین زمان ما نماینده ای هم داشته ایم که میز پرست نبوده
آقای مطهری بالاخره با این کارا تونستی خودتو معروف کنی،وگرنه کسی نمیشناختت،بسه دیگه،کسی قبولت نداره،باور کن.25میلیون یادت نره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
عل مطهری خیلی وقته معروفه شما خبر نداری
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
ای کاش بر میگشتی هم پاسخ های حرفت رو میدیدی و هم منفی ها رو.
هر کس که نداند و نداند که نداند - ابد الدهر در جهل مرکب باقی بماند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
هه ی مخالفان احقاق حق مرد در یک چیز مشترکند که در همین کامنتها هم میشه تشخیص داد همشون یک پیله از جهالت دور خودشون کشیدن
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
چه خوب است نمایندهای با این حرکات در دل مردم جای گیرد و نه بخاطرچاپلوسی و امثال ان .لطفا"سرت را از برف بیرون بیاور و حقایق را ببین در ضمن ان تعداد را که گفتی قبلا" برعکس ندیدهای خوب به کذشته نگاه کن تا حقایق را ببینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
معلوم نيست تاحالا كجا زندگي ميكردي داداش ايشان را مردم حتي در دور ترين نقطه كشور ميشناسن.
زنده باد این انسان بزرگ که واقعا نشان داد که فرزند شهید مطهری است.
استعفاي خود را از نمايندگي مردم تهران، شهرري، اسلام‌شهر و شميرانات – كه قادر به استيفاي حقوق آنها نيستم – اعلام مي‌نمايم
آفرین بر او که وظیفه ی خویش را خوب می داند
اینهم سرنوشت نماینده ای که فقط وقتش را با حاشیه سازی گذراند و آخرهم خودش حاشیه شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
کار نماینده همین نظارته دیگه نه که همش تصویب کنه و پیگیری نکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
کارنماینده استیفای حقوق مردم است نه پیگیری مطالبات جناح های سیاسی واعمال غرض های سیاسی .
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
چه حاشیه ای؟ دقیقا ایشون به متن وظایف خود می پردازند.
تمام امید و انگیزه چنین نماینده ای برای کار کردن در این است که امثال شما تعدادتان زیاد نیست. تا اینجا که من دارم پاسخ میدهم تعداد منفی ها به فرمایش شما 10 برابر بیشتر از مثبتها است
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
حاشيه سازي يا تلاش براي قانونمندكردن دولت و بازگرداندن مجلس به راس امور؟
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
اگر نمایندگی نتواند استقلال داشته باشد دیگر ارزش مجلس از بین میرود و اگر سوال کردن و حق گفتن و احقاق حق نمودن در حاشیه است خوشا به ان نمایندگانی که در حاشیه هستند
حضرت امام(ره ) مفرمايد:بشكندقلمي وببردزباني كه به نفع آمريكا كار ميكند . آيا اين استعفا به نفع دشمن نيست استعفا درچه موقعي درموقع اتمام نمايبندگي خدا عاقبت ما راختم به خير كند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
همین که دستگاههای نظارتی به خاطر ترس ازدشمن، چشم خود را بر روی خلافکاری و فانون شکنی ها بسته بودند منجر به اختلاس هزار میلیاردی شده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
احتمالا از سیست خداحافظی کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
شما ها فقط با لفظ دشمن زنده اید
دشمن خورزو خانی
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
حضرت امام (ره) درست فرمودنند . ولی ببنیم دراین دو سال چه کسانی برای این مملکت دشمن بوجود اوردنند . دوام یک مملکت به اجرای صحیح قانون است ومواردی از این دست .نه اینکه هر روز بخاطر اینکه شاد نشدن دشمن طرف حق کوتاه بیاید . وطرف مقابل بر خر مراد سوار.
داروش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
لطفا" حرفهای امام را فقط برای امیال خود تعریف نکنید ایشان به هیچ عنوان حاضر نمیشدند که حق نماینده که همان حق مردم است را باطل کنند به هیچ عنوان به نفع دشمن نیست این چگونه است تا کسی حق میگوید ان را به نفع دشمن مینگاریید انان که جلو این گونه حرکات را میگیرند دشمن مردم هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
یادت نیست امام میگفت هیچ کس حق نداره ضد قانون عمل کنه به بنی صدر چی گفت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
حرف و نظر خودتو به سخنان با ارزش امام خمینی نچسبان! از خودت مایه بگذار! خودت چی کار کردی؟
تنها نماینده ای که بدون مصلحت اندیشی و با شجاعت حرفهاشو میزنه ایشونه... واسه همین هم هست که لابی های قدرت نمی تونن ایشونو تحمل کنند
درود بر کسانی که زمانی که میدانند کاری نمی توانند انجام دهند از مسولیت خود کنار می روند
پاسخ ها
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
امام ره فرمود كسي كه درس نخواند حرام است در مدرسه بماند حال شما ببينيد در مورد وظيفه مهم و خطيري نمايندگي مجلس كسي كه نتواند به وظايف نمايندگي اش عمل كند حرام اندر حرام است...
مطمئنم مطهری به خاطر مردم این کارو نمیکنه اینا بازیه سیاسی انتخابات نزدیکه دیگه!!!!
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
درون شکی نیست که ایشون سیاست مداره ولی به هرحال سودش برای مردمه و حداقلش اینه که مردم میفهمن کسانی رو که به عنوان نماینده جلوشون میذارن تا از بینشون انتخاب کنن! باید چه ویژگیهایی داشته باشن
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
اتفاقا مطهري سالهاست ثابت كرده نان به نرخ روز خور نيست و فقط به حق و منافع ملي مي انديشد و اسير بازيهاي سياسي و باندهاي سياسي نمي شود. امثال نمايندگان وكيل الدوله شما هستند كه مردم برايشان اهميتي نداره.
اینگونه برخورد با منتقدان انان را به سمت مخالفت سوق نمی دهد
چرا دیگر امضاء کنندگان هم استفا نمیکنند؟؟
خیلی آقایی. حقا که مطهری هستی
علارغم اینکه مخالف خیلی از نظرات ایشانم حرکتشان را و شجاعتشان را تحسین میکنم آفرین بر کسانی که سعی میکنن عمله ظلم نباشند
این است معنی ترجیح منافع عمومی به منافع شخصی - آفرین
مردم خوب و بد را می فهمند یک اصول گرای واقعی مانند اصلاح طلبان رفتار می کند
عزيزد ل برادر چرا نوشته حقير را نميگذاريد٠سفارش ما را بكنيد نوشته هـاى ما رو بذارن٠
استعفای علی مطهری را به فال نیک می گیریم!
پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۵۲   
یادش به خیر، چهار سال پیش علی مطهری هنگام کاندیداتوری گفت: " برای ایستادن در مقابل اصلاح طلبان کاندیدا شدم! "

آن روز نوشتم:" کاندیداتوری دکتر علی مطهری را به فال نیک می گیرم، او یکسال در مجلس باشد، بر کسانی خواهد شورید که امروز نیروی ارزشی می داند! "

کمی بعد در خانه پدرش او را ملاقات کردم، می گفت: " اینها به هیچ چیز معتقد نیستند و دین ابزاری برای قدرت طلبی آنهاست، من از کاندیداتوری انصراف می دهم!"

به او گفتم: " مجلس به افرادی چون شما نیاز دارد، محکم بایست"

در همان سال نخست، اعتراضات او شروع شد، در نظام پزشکی با دکتر صدر حرف مطهری پیش آمد، صدر می گفت: " وقتی می خواستیم نام مطهری را در لیست اصولگرایان بیاوریم، علی لاریجانی  گفت: " شما او را نمی شناسید، او برادر همسر من است، اگر به مجلس بیاید، 270 نماینده از پس  او برنمی آیند! " حال می فهمیم که لاریجانی چه می گفت!"

امیدوارم مطهری مدرس گونه بر استعفای خود استوار بماند تا اعاده حیثیت مجلس و استیضاح احمدی نژاد !

1390/7/21   مهدی خزعلی

 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
چنین آدم با جرعتی فقط تو فیلم ها هست اینها همه ساختگی است و خیالات است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
هزار تا لایک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
مدرس کجا و ایشان کجا؟! لطفا در زدن مثال حد نگهدارید برای کسی که سخنانش نقل رادیوهای بیگانه بود در برابر ابرمردی چون مدرس .
ارسلان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
ببخشید شماکی هستید که این همه واردید
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
شما که معلوه از کجا نظر دادی لطفا خیالاتت رو با شخصیتی مثل مدرس مقایسه نکن
خوشمان آمد.
ايشان نماينده واقعي ودر راه خدا هستند دلسوز مومن ومخالف باند بازي خدايش ياريش كند
ظاهرا حرف ایشان خریدار ندارد چون متملق نیست.
یا حق
غم دل با که بگویم؟
بمونه و مبارزه کنه مخالفاش پوشالی هستن
بالاخره یک نفر ازحدود سیصدنفر نماینده مجلس متوجه شد که همیشه نباید وکیل الدوله بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
آقا محمود، بالاخره چیه؟! ایشان هیچ وقت وکیل الدوله نبوده اند، بلکه منتقد دولت بوده اند.
درود بر بسیجیان واقعی . ما از تو حمایت میکنیم
و من یتوکل علی الله فهو حسبه
انشاا.. یاری خاص خداوند شامل حال آقای مطهری گردد. آفرین
دیریست که از خانه خرابات جهانم
واقعا دست آقای مطهری درد نکنه.دست علی به همراهش و خدا پشت و پناهش
روح پدرش شاد افرین بر این همیت و مردانگی
درود و رحمت خدا بر پدر بزرگوارش كه چنين فرزندي تربيت كردند كه به جزء رضاي خدا به چيز ديگري فكر نمي كند
خدایاوقتی مطالب بعضی ازهموطنان محترم رامیخوانم واقعاغصه میخورم به مسائل پیش روی نگرش سیاسی ویا احتیاطی مینگرند این انتقادات وسئوالات سازنده هستند که یک جامعه رامیسازند ودرمسائل ملی وحقوق موکلین وکیل مردم نبایدبه مصلحت اندیشی مشغول شود دراین بین بعضی ها چون ازخودهنری ندارند ومنطقی نیزندارندزودنام مقام معظم رهبری راپیش میکشنددرصورتیکه من مطمئنم معظم له به هیچ وجه بااینگونه حرکتهاموافق نبوده ونیستند وتفکرات ونظرات ایشان درسطح کلان وجهانی است وازسوی دیگرمابایداز نمایندگان شجاع ومسلمان که وظایف قانونی خودرابدرستی انجام میدهند ممنون باشیم کارایشان قانونی وبنظر بنده ازدیدگاه شرع مقدس اسلام عزیزامربه معروف است واگردرجامعه اسلامی اینگونه حرکتهابه تبع ملاحضات سیاسی و...راکدگرددکه بضرراسلام است والی آخر...
علی مطهری چه کاری برای مردم در این چند سال انجام داده است. واقعا یه نفر جواب منو بده
در ضمن تنها کاری که این نماینده ها بلد هستند بکنند سیاسی بازی و چوب لای چرخ پیشرفت مملکت گذاشتن؟
حتی دولتی ها
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
معلومه که کار نماینده وظیفه شناس دخالت در سیاست و انتقاده. شاید شما امثال وکیل الدوله های نان به نرخ روز خور را میپسندید.ایشان چوب لای چرخ خلافکاران میگذاشت میتوان ایشان را تشبیه به مدرس کرد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
چند ساله مملکت تعطیله دوست عزیز فقط آقایون شانس آوردن قیمت نفت بالا موند همینکه افرادی چون مطهری نگذارند آب خوش از گلوی نامدیران پایین برود بزرگترین خدمت است
احسنت به شرفت
ایکاش زودتر اینکارو میکرد
اون وقت میگن چرا رییس جمهور گفته مجلس در راس امور نیست خب وقتی حتی جرات نمی کنید ازش سوال کنید معلومه که در راس امور نیستید متاسفم ولی باید بگم اصلا در ((امور)) نیستید
به نماینده ای که برای کاندید شدن در ابتدا با نام اصولگرایی خود را معرفی کرد و با همراهی اصلاح طلبان ، داستان نمایندگی خود را تمام کرد چه می توان گفت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
هيچي بايد گفت درود بر شرفش كه طرفدار حق است نه گروه و حزب و ........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
درود بر این فرد طرفدار حق و راستی ؟!
کاسه داغ تر ار آَش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
دستت سوخت مسعود جان؟
از دست دامادت دلخوری.؟ چه ربطی به احمدی نژاد دارد.؟
مجلسی ها خودشان می دانند چه گندی زده اند و می ترسند سوال مطرح و جواب کمر شکن بشنوند.
قانون خلاف قانون اساسی را شیر محمود اجرا نمی کند تا مردودین فتنه در مصلحت نظام هم قدر و اندازه خودشان را بفهمند.
و در مقابل 25000000 رای مردم به مردم دهن کجی نکنند
ما محمود احمدی نژاد را برای همین رییس جمهور کرده ایم تا چنین قوانینی تصویب و اجرا نشود.
حیف که در دوره گذشته از قم به تهران آمدم و به تو رای دادم و....
پاسخ ها
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
شما همونجا قم بمون!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
آره همون قم بمون پانشی بیای تهران باز...!
داداش لطف میکردی و دست اکثر نماینده ها رو میگرفتی با خودت میبردی که قول بهت میدم آب از آب تکون نخوره.
هر چيز كه بگندد نمكش ميزنند واي به روزي كه بگندد نمك (مجلسي كه خود قانون گذار است وبايد از همه بيشترتابع و مطيع قانون باشد وبه قول فرمايش حضرت امام خميني مجلس در راس همه امور است قانون شكني ميكند)
استعفا دادی کار خوبی کردی ، چون دیگه در مجلس کار آیی نداشتی .ولی تو را خدا کاری نکنی روح پدر شهیدت ازت ناراضی بشه .گر چه ناراضی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
احمد آقا هم وکیل الارواح هستند... دوستان محترم کسی خواست با ارواح در تماس باشه، از حضرت آقا استعلام کنه
شما؟
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
استعفا داد، به شما چه مربوط؟... مجلس کارایی نداشت، پس ملتی که مجلس رو انتخاب کرده نفهمه؟ ببخشید شما با عالم ارواح ارتباط داری؟ نرخ مکالمت چنده؟ رومینگ ایرانسلم داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
مگرتو روح پدر شهیدشی یا شایدم تو کار احضار روح هستی؟؟
با سلام
دورود بر شرفت . شخصیت مستقل یعنی همین .
کاش می شد علی مطهری را تکثیر کرد . تملق ، تصدق و تعلق را نمی شناسد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
آفرین بر بوشهری ها
... و ما نیاز به مردانی داریم که مصلحت فروشی نکنند....خاک دلگیر است.... ممنون آقای مطهری.
از کسانی که به بعضی نماینده ها گفتند وکیل الدوله بدانند که به آن ها هم مردم رای داده اند و اکثر مردم هم به این دولت رای داده اند علی مطهری هم اگر رای آورد به این خاطر که پسر مطهری بزرگ بود رای آورد اما در این دوره به او رای نمی دهند به همین خاطر خودش زودتر کنار رفت که مشخص نشود مردم با افکار او مخالفند در ضمن آقای مطهری که این قدر حرف از قانون می زند و می گوید چرا مجلس قانون را اجرا نمی کند چرا از کسانی که قانون شکنی کردند حمایت کرد و نگفت آن ها باید قانون را رعایت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
بله انها از مردم راي گرفتن ولي دفاع از حق مردم را فراموش كردند من از شجاعت و جسارت اقاي مطهري خيلي خوشم امد ممنون نماينده واقعي
آقای مطهری شما با این استعفا وظیفه ات را انجام دادی.ممنون
رحمت خدا برلقمه پاك پدر وشير حلال مادرت
جانا سخن از زبان ماميگوئي
ایشان اگر آدم قلب پاکی بود سیره پدر و پدربزرگ خود را ادامه می داد و روحانی می شد. مثلا می خواهد گذشته را جبران کند.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
یعنی امثال من و شصت و نه میلیون و هشتصد و اندی هزار نفر که روحانی نیستیم ناپاکیم؟شما بیا آب بکش!
تابناک بی دینی حالا که نظرشو گذاشتی نظر منو نذاری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
پس همه روحانی زادگانی که روحانی نشده اند، قلب پاکی ندارند؟ عجب استدلالی؟؟؟!!!
شما؟
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
ببینم شما سیره شناسی؟ شما چشم برزخی داری؟ شما منی؟ من شمام؟ من کیییمممم؟ آآآه بازم گم کردم این لباسم روووو...
برادر بزرگوار! آفرین بر غیرت، شجاعت و داریت مثال زدنی ات. حرف دل هزاران موکل خود را زدی. از اینکه به شما رای دادم خدا رو شاکرم و برای توفیق در امرت دعا میکنم...
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
همون، حداکثر تعداد موکلین ایشون همین چند هزارتایی هستن که فرمودین!!
در دو مجلس اخیر یه نماینده ای که به زبان مردم و بر اساس وظیفه نمایندگی داره حرف می زنه و عمل می کنه ایشون هستند.
به آقای مطهری بگید در قبال شیطنت سایت جرس موضع گیری صریح بکنند
پاسخ ها
شما؟
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
ببینید، موضع رسمی وقتیه که کسی رسمی باشه، رسمی حرف بزنه، رسماً عمل کنه... خداییش جرس کدوم ایناس؟ مگه آدم خوب و درست حسابیو ترو تمیز جواب هر چاله میدونیییرو می ده؟ می خوای جواب رسمی بدم برااااتتت؟
اگر می خواست در این کشور قانون اجرا شود باید خیلی از آقازاده ها و سیاسیون و دزدها جایشون زندان بود مثلا آقای مطهری که از بعضیهابه علت بی قانونی حمایت کرد به زندان می رفت. به امید روزی که در کشور قانون رعایت شود اگر تابناک بی طرفی نظرم را بگذار
با سلام
در حقانیت این بخش از سخنان آقای مطهری شکی نیست لیکن تناقضات موجود در سخنان ایشان و رفتارشان جای بسی تامل است.
منظور از مجلس قدرتمند چیست؟
مجلسی که شاخ و شانه بکشد؟ یا زور بازو به دیگران نشان دهد؟
یا مجلسی که تاب نظارت بر خود را نتابد؟
ایشان به اصطلاح نماینده مردم تهران در مجلس هستند؟
پس کو اثری؟ ما که در این چند ساله نه از ایشان و نه از دیگران خبری در شهر ندیدیم الا در نزاع سیاسی و صد البته وقت انتخابات.
هنوز پرونده تهمت های ایشان به خود رئیس جمهور نیز باز است و البته به خود مردم.
کاش به جای اینکه در بند نام بودیم، شهیر به عمل بودیم.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
آفرین :)
دیوان رو بازکردم این بیت اومد:
به وفای تو که خاک ره آن یارعزیز/بی غباری که پدید آید از اغیار بیار
خدا رحمت کند شهید مطهری را که خون داد تا انقلاب و نظام پاپدار مانده و دشمن شاد نگردد اما صد افسوس که فرزند خلف پدر مورد بازیچه کدام جناح و گروه قرار گرفته که با گفتار و رفتار و کردار خود هر دم دشمنان نظام را شاد و دوستداران را به تفکر وا می دارد
سلام
من طرفداراين رئيس جمهورنيستم
ولي برادرمحترم مواظب لقمه هاي كه مي خوريد باشيد شماها باتصويب قانون خدمات كشوري پدركارمندان رادرآورديد ونتوانستيد قانون وزارتخانه هاي نفت و...رادرست كنيد وكارمندان ازشما نمايندگان پرمصرف مجلس ناراحتند
علی جان دمت گرم - ای والله به شهامتت - خدا پدرت رو بیامرزد - معلومه شیر پاک خوردی - لقمه حلال خوردی نه .....
دمت گرم!
یک نماینده پیدا شده تعارف را کنار گذاشته واین بحث نظارت در جمهوری اسلامی را جدی گرفته خدا ÷درش را بیامرزد این حاکمیت تحت هیچ عنوان حاضر به پذیرش نظارت واقعی بر خود نیست
آقای مطهری با آن سابقه خانوادگی نیازی به مطرح شدن ندارد و اصولا" نماینده مستقل وبا عزتی می باشند وبرای تخریب وجه ایشون عوامل پشت پرده تلاش می کنند .
هزار آفرین بر چنان باب و مام، که فزند زایند چنین خوش خرام
این نامه حاوی نکات وحقایق بسیار مهمی است که عدم توجه بدانها تاکنون کشور را به ورطه خطرناکی کشانده است لذا ضمن تحسین آقای مظهری امیدوارم سایر نمایندگان نیز ازایشان یادبگیرند یک نکته هم به دوستانی که سر هر چیزی حرف دشمن را پیش میکشند عرض کنم آیا این دلیل قابل قبولی است که به بهانه سوء استفاده دشمن ما هیچ قدمی برای اصلاح اموربرنداریم آیا دشمن از هوشیاری ما و جلوگیری ازفساد ضربه میبیند یا سکوت کنیم وماجرایی مثل اختلاس پیش بیاید...
زنده باد مطهری حداقل یک نماینده مردم دیدیم درمجلس هشتم اگرقرار است اینطور بانماینده برخوردشود پس ما برای چه نماینده انتخاب کنیم که اختیارندارد یاقانون راعوض کنید یاانرااجرانمائید
می گویند : حرف حساب جواب نداره "به خاطر همین تا به حال آقای مطهری نتوانسته از هیئت رئیسه مجلس جواب بگیرد!!!
آقای دکتر مطهری گل کاشتی درودبرشما
به يزدان كه گر ما خرد داشتيم
كجا اين سرانجام بد داشتيم
شايد در مواقعي حق با ايشان باشد اما ايشا ن نحوه برخوردش با رهبر فرزانه انقلاب كمي گستاخانه است واز طرفي در ماجراي فتنه نمي توانست حق را از باطل تميز وتشخص دهد آب به اسياب دشمن مي ريخت
بهترین افکار عمومی مردم هستند و می فهمند که هر سخنی که بنام مردم زده می شود به چه نیتی خواهد بود اینگونه کاسه داغ تر آش بودن هیچ محبوبیتی ندارد ضمن اینکه درخواست از آقا و جواب نگرفتن از او به معنی قانون رعایت نکردن ایشان است زیرا ایشان نمی تواند مستقیم به آقا نامه بزند و مستقیم نیز از آقا جواب بگیرد بهتر است حرمت خود را نگه دارد یا حداقل حرمت پدر بزرگوارش را
احسنت بر شما نماینده ی دلاور
سلام بر مطهري با ان استقلالش
حاجي چرا تو انتخابات!!! يعني اگه استعفا كني ديگه نمي توني نماينده شي؟ راس مي گي بيا انتخاب كه شدي استعفا كن!! مردم اين قد ...رن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
به خودت توهین کن !!!! مردم فهمیدن! شما باید بفهمی!
نماینده واقعی باید مثل مطهری باشد اگر می خواهید مملکت سر و سامان بگیرد همه نمایندگان باید باید منتقد باشند والا مملکت همین میشود که هست به بهانه دشمن کسی حرف نزد وضع بهتر از این نمی شود
درود بر دلاور مرد دوران علی مگهری. روح پدر بزرگوارتان از این اقدام شجاعانه قطعا شاد است
دستت درد نکند بااین استعفایت یک بار هم شده ما را خوشحال کردی برا برنگرد
در دوران نمایندگی موجب شرمندگی نیروهای ولایی شده ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
ها؟ :)))))))
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
گل گفتی
لااقل يه معذرت خواهي كوچولو از مردم هم لازم داشت؛ چون مردم، به واسطه اعلام آمادگي و ابراز توانمندي خود ايشون براي نمايندگي آنها، ايشون رو انتخاب كردن.
احسن حاج علی . پنهان کاری تو کشور هم حدی داره . همین پنهان کاری ها داره میشه آتیش زیر خاکستر . باید همه چیز عیان باشه . شفاف و صریح و با صداقت .
درود بر تمامي دوستان
كاش دوستان كمي توجه مي فرمودند كه كجا هستند و چه مي گويند
مگر قرار بوده نمايندگان در نقش بت من ظاهر بشن و كشو.ري را نجات بدهند كه مي گويند چه كار كرده اند ايشان
كمي جريان مجلس رو دنبال كنيد متوجه مي شويد كه مهمترين وظيفه نمايندگي اين است. جلوي زياده خواهي و اشتباهات را بگيرند.

كاش كمي بزرگ فكر مي كرديم.

موفق باشيد
با ايراني آزاد/ شاد/ رها و در مسير پيشرفت
هزار نقد به بازار كائنات آرند
يكي به سكه صاحب عيار ما نرسد...
تقديم به مطهري شجاع و آزاده منش و مدافع حقوق مردم مظلوم ايران
با تمام انتقادی که به شما دارم باید بگم ای ول به شرفت.
درود بر شما
آقای مطهری شنیدی میگن پشت سر کسی حرف نزن سرت میاد؟
برادر من انقدر از مجلس ششم گفتی تا آخر خودتم به درد اونا دچار شدی .
ولی باز هم خوشحا لم که چند تا نماینده دردمند تو مجلس هستن .
(مرد را گر درد باشد خوش است
درد بی دردی علاجش آتش است
مولانا)
دیدی هر استعفایی خیانت نیست ؟
مطهری با بصیرت ترین نماینده مجلس و با تقوا ترین آنهاست
درود بر نماینده واقعی ملت آقای دکتر مطهری . بحق که فرزند برومند آن شهید فقید مطهری بزرگ هستی ، خداوند تو را حفظ تایید و پدرت را رحمت نماید . باشد که همه نمایندگان حاضر در مجلس شجاعت انتقاد و دفاع از حق موکلان خود را داشته باشند . انشاءالله
استعفا در آستانه انتخابات مجلس.....
آقای مطهری در انتخابات بعدی شرکت کنند تا نظر مردم را درباره عملکرد و مواضع دو پهلویان در سال 88 بدانند.
البته اگر بعد از این استعفا به سرنوشت افرادی که در سال 88 در قبال آنها موضع گیری نکردند مبتلا نشوند.
مرحبابه مطهري طوبي لهم وحسن ماب
واقعا فرزند شایسته علامه مطهری هستی
این هم یک نوع تبلیغ انتخاباتی برای انتخابات آینده مجلس
روح پدرت شاد، شیر مادرت حلالت و دست حق به همراهت... .
درود به شرفت . . .
دست مریزاد . با این کارت در اصل کنار نکشیدی بلکه سینتو سپر کردی و از حق و رای ما ملت ایران دفاع کردی.
درود بر مطهری
رحمت خدا بر شهيد مطهر ي كه چنين
فرزند شجاعي كه شايسته نمايندگي
مردم ايران را داشته مردم بايد
بدانند نماينده مجلس در سراسر دنيابايد
دركنار ملتش باشد
رحمت خدا بر شهيد مطهر ي كه چنين
فرزند شجاعي كه شايسته نمايندگي
مردم بي كس ايران را داشته مردم بايد
بدانند نماينده مجلس در سراسر دنيابايد
دركنار ملتش باشد نه نظام حاكم
البته حیف از این متنی که می خوام به تو دروغ گو بگم
به نظر من تو از خیلی ها دروغ گو تر هستی
با دروغ از ما رای گرفتی .و رفتی تو مجلس با دشمنای مردم و این اصلاح طلب های خائن دوست شدی ؟
نون به نرخ روز خور
ضمنا چقدر جالب میشه وقتی علی مطهری سر لیست انتخاباتی اصلاح طلبان باشه
مگه نه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
نه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب همش اسمه! مهم انسانیت است که مطهری به همه مردم نشان داد. درود بر تو مطهری بزرگ مرد.
انصاف...انصاف...انصاف...نكته ي برجسته اي كه در رفتار و منش اين علي مطهري ميشه ديد...
دوستاني كه ميگن دشمن شاد ميشه و فلان ميشه تا نوك بيني شون رو ميبينن وگرنه دشمن از بي قانوني و اينكه بگه مجلس در راس امور نيست خيلي بيشتر شاد ميشه افسوس كه ساده لوحانه به موضوع نگاه ميكنيم علي مطهري و خاندانش اونقدر بزرگ و نامي هستند كه نيازي به خودنمايي ندارند اين ماييم كه كوته بيني ميكنيم... الحق كه علي مطهري پسر مرتضي مطهريه...زنده باد.
dorud bar to
خدارحمت كند پدرت رانور به قبرش ببارد.دل شيرداري علي جون .شجاع
آقای علی مطهری در فرونشاندن عقده هایش علیه رئیس جمهور منتخب ملت ناکام ماند و حالا چون کم آورده ناچار به استعفا شده تا قدری خود را آرام کند ، البته و صد البته کسانی که او را تشویق به ایستادگی در مقابل رئیس جمهور می کنند قطعا نه دوست او هستند و نه دوستدار نظام ، پس بهتر این است که با استعفایش موافقت و خانه ملت را از این آشوبگری و تشنج پاک نمایند ، یک روز به کوچک زاده که او هم نماینده مردم است توهین میکند و روزی به هیئت رئیسه و در نهایت به منتخب 25000000 نفر ، آخر مرد حسابی خودت را کمی جمع کن اگر حرفت و نظرت درست بود رهبر معظم به نامه ات جواب میدادند ، نه اینکه جواب ندادن ایشان را حمل بر موافقت کنی ! بلکه جواب ندادن را حمل بر بی اساس بودن موضوع و یا حداقل مصلحت نبودن طرح موضوع بدان ، از طرفی وقتی معظم له مجلس و دولت و قوه قضائیه را بر تفاهم و دوستی دعوت میکنند یعنی دیگر طرح این موضوع صلاح نیست منتهی جنابعالی مفهوم کلمات را درک نمیکنی و بر لجاجت و یک دندگی خود در فشار بر دولت اصرار می ورزی و بدان که ملت بخوبی درک میکند آنچه را که شما درک نمیکنی ! مردم می فهمند که چه کسی به شما خط می دهد و بر لجاجت تشویق میکند و امر به استعفای صوری میکند ولی شما فکر میکنی مردم اینها را نمی فهمند
از تابناک مصرانه میخواهم اگر نظر مرا درج نمی کند حداقل به نجو مقتضی به اطلاع علی آقا برساند که مانند پسر شهید بهشتی نشود که در جناح مخالفان قرار گرفت ! حیف از شهیدان بهشتی و مطهری که فرزندانشان اینگونه با اعتباشان بازی کنند‍!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
مصداق بارز سنگ پاي قزوين شماييد.آمار منفي ها رو مي بينيد هر دفعه اما ...
بهترین تاییدصلاحیت افکارعمومی است که اقای مطهری همرا خودخواهدداشت
چه خوب يك فرصت شغلي جديد ايجاد شد.
استعفا لازم نبود باش تومجلس ازادانه حرف بزن تا بگیم نماینده خوب هم هنوز تومجلس هست
تبلیغات انتخاباتی جالبی بود
خداوندشمارا حفظ کند احسنت
احسنت
سوال از همه اگر همه 100 نفر نمایندگان مجلس که نامه را امضا کرده اند استعفا بدهند چه می شود بگذارید این را یک شگرد انتخاباتی بدانیم واقعا بعضی ها حساب کار دستشان می آید
متاسفانه در طول تاریخ کشورمان انسانهای دلسوز به ایران بطوری کنار رفته اند که آیندگان زیان آن را متوجه کشور دیده اند.دیروز امیر کبیر را کنار گذاشتند وامروز کاری می کنند که آقای مطهری وانسانهای دلسوز به کشور استعفا دهند.درود خدا بر مطهری پدر وپسر.
باسلام
با مزه است كه علي مطهري درمتن استعفانامه اش نوشته است كه فقط دوستان نادان و دشمنان داناي رئيس جمهور با طرح سوال از وي مخالفند.
حال باتوجه به اينكه كسي در دشمني اوبا اين رئيس جمهور سراپا اعوجاج!!! وفتنه گر ترديدي ندارد
پس قاعدتا نامبرده در صف دشمنان نادان وي قرار مي گيرد كه تا اين حد بدنبال طرح سوال از وي است.
به اين ميگن نماينده چون وقتي نميتونه يا نميذارن كار بكنه اعلام ميكنه
اقاي مخالف ديگه حناي جنابعالي رنگي نداره .بشين سر جات .مطمئنن اگه جزو كابينه ميشدي الان هم دهنت زيپ شده بود .بسه بابا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا .هميشه مخالف .
دوستان من دو ماهه حقوق نگرفتم تخم مرغ خریدم به خداوندی خدا شانه ای نه هزارتومان اون نماینده ای که ماهانه برنج و روغن سهمیشه درد امثال منو نمیدونه
باسلام
بامزه اينجاست كه علي مطهري در متن استعفانامه اش آورده كه فقط دوستان نادان و دشمنان داناي رئيس جمهور با طرح سوال از وي مخالفند.
علي مطهري از دوستان نادان رئيس جمهور كه نيست چون با طرح سوال مخالف نيست
علي مطهري از دشمنان داناي رئيس جمهور كه نيست چون با طرح سوال مخالف نيست
علي مطهري از دوستان داناي رئيس جمهور هم كه نيست چون وي را از سران فتنه مي داند و در طي اين سليان اخير همه جور كينه توزي و اهانت و جسارت به وي را رواداشته است.
پس نگزير فقط بايد براساس نظرخودش اورا در زمره دشمنان نادان رئيس جمهور محسوب كرد.
درودبر مردان آزاد اندیش که هرگز بخاطر منافع عموم حاضر نیستند که مصالح شخصی را در اولویت فکر واندیشه و عمل خود قراردهند
حقا که ایشان هم فرزند خلف آن مرد خدا ،مطهری شهید هست که امام شهدا فرمودند مطهری پاره تن من بود
درود خدا بر این پدر و پسر
آقای مطهری از نمایندگانی که باهزار ترفند تبلیغاتی نماینده میشند کجا وکی باید سوال کرد اینم یک نوع ترفند تبلیغاتیست برا انتخابات آینده 0خیلی دوست داری قهرمان باشی ولی دعا میکنم قهرمان فتنه نباشی 0
بهترین نماینده از نظر بنده :
جناب آقای دکتر علی مطهری هستند.
پسر کوندارد نشان از پدر؟ واقعا دشمن راشاد کردی با این حرکت بچه گانه ات انشا الله یه کمی بیشتر وقت کنی کتابهای پدر بزرگوارت رامطالعه کنی تاشاید.....
درود برتو یادونام شهیدمدرس رازنده کردی
سناريوي از پيش طراحي شده بيش نيست ، اينا همش فيلمه مي خوان مردم بكشن پاي صندوق راي آقا دستتون رو شده بسه ديگه.
جناب آقای دکتر مطهری فردی بسیار منطقی هستند که می خواهند همیشه 2در2 را برسانند به 4 دریغ که در این دنیای وانفسا هرگز چنین نخواهد شد !!!!!!!!!!
آقاي مطهري نماينده واقعي مردم تهران هستند. در هر انتخاباتي كانديد بشه به ايشون راي ميدم.
انصافا این واژه ی "خواص بی بصیرت" رو انگار واسه همین بابا ابداع کردن و بدجوری بهش میاد.
لطفا یک نظرسنجی در مورد استعفای آقای مطهری درسایتتان قرار دهید .
درود بر نماینده مردم در مجلس که رک حرف دل مردم رو زد و رفت امر به معرف و نهی از منکر
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری