بازدید 4810
۴

فصل اول «ستايش» بسته شد

شب گذشته با پخش آخرين قسمت سريال ستايش همه نگاه‌هاي طرفدارانش به اخبار توليد ستايش 2 است كه پيش‌تر از اين زمزمه‌هايش به گوش مي‌رسيد.
کد خبر: ۲۰۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱ 29 October 2011
فارغ از ضعف‌هاي سريال ستايش كه معمولا در قلم منتقدان رقم مي‌خورد و گاهي مخاطبان پرو پا قرص اين سريال هم درباره‌اش سخن مي‌گويند اما واقعيت اين است كه سريال ستايش كه خط روايي‌اش دنبال كردن رنج‌هاي زني با نام ستايش است، طي اين ماه‌ها يكي از پرطرفدارترين سريال‌هاي تلويزيون بوده.

به نوشته تهران امروز، شب گذشته با پخش آخرين قسمت سريال ستايش همه نگاه‌هاي طرفدارانش به اخبار توليد ستايش 2 است كه پيش‌تر از اين زمزمه‌هايش به گوش مي‌رسيد.

به گفته سلطاني كارگردان اين سريال، متن فصل دوم ستايش در حال نگارش است و داستانش با فاصله زماني 15 تا 20 سال رخ مي‌دهد. اين سريال در فصل يك در تعقيب و گريزهاي ستايش از پدر همسر درگذشته‌اش كه قصد گرفتن فرزندان او را داشت هربار به داستاني فرعي و اجتماعي مي‌رسيد و به روايت آنها مي‌پرداخت.حالا سلطاني مي‌گويد در فصل دوم نيز شخصيت‌هاي اصلي كه در فصل اول حضور داشتند حاضر خواهند بود اما داستان‌هاي فرعي و مسائل روز بيشتري در آن مطرح مي‌شود. با اين حساب شخصيت ستايش با بازي مريلا زارعي ادامه مي‌يابد و داريوش ارجمند نيز در نقش پدر همسر درگذشته ستايش حضور خواهد داشت و تنها كمي پا به سن گذاشته. پدر ستايش نيز كه درگذشته و بعيد است شخصيت پدربزرگ ستايش با گذشت اين‌همه سال بتواند در فصل دوم حضور يابد.هرچند سلطاني از تغيير عوامل سريال در فصل دوم خبر داده و جايگزين ستايش را نيز معرفي كرده اما درباره داريوش ارجمند سخني به ميان نيامده است. او فقط مي‌گويد: با جهش زماني كه بر داستان «ستايش 2» حاكم است تعدادي از بازيگران اصلي در فصل دوم هم حضور دارند و تعدادي هم بازيگران جوان قرار است به مجموعه اضافه شوند.

سلطاني در ادامه درباره اينكه مريلا زارعي قرار است نقش ميانسالي ستايش را ايفا كند، نيز مي‌گويد: با توجه به اينكه مريلا زارعي بازيگر باسابقه‌اي است و رنگ و طعم بازيگري‌اش براي همه بينندگان سينما و تلويزيون مشخص شده است، همچنين به خاطر محبوبيت و قدرتي كه اين بازيگر دارد، براي ايفاي نقش ميانسالي «ستايش» انتخاب شده است.

هر چند پيش‌تر گفته شده بود در صورتي مريلا زارعي براي نقش ستايش مقابل دوربين خواهد رفت كه گريم نرگس محمدي براي ستايش 40 ساله جواب ندهد.

فاز اول ستايش هم البته مسيري پر فراز و نشيب را طي كرد ابتدا قرار بود سريال را ايرج قادري بسازد و پس از كناره‌گيري او، اصغر هاشمي چند هفته‌اي پشت دوربين رفت و با رفتن او، سعيد سلطاني بيشتر بخش‌هاي آن را كارگرداني كرد. بر همين اساس، ابتدا حضور شيلا خداداد در نقش ستايش قطعي بود و او قرارداد نيز امضا كرد، اما اين بازيگر با منتفي شدن حضور قادري، از خير آن گذشت! البته قادري مي‌گويد كه به جز نقش ستايش باقي بازيگران انتخاب او بوده است.جالب است بدانيد پيش از مهدي پاكدل بازيگران ديگري كانديداي بازي نقش طاهر بودند.

نيما شاهرخ‌شاهي و حامد بهداد از جمله بازيگراني بودند كه به دفتر توليد پروژه آمدند و مذاكراتي هم انجام شد، ولي هيچ كدام به نتيجه نرسيد و اما جالب‌ترين حاشيه اين سريال شايد مربوط به نامش باشد كه مرداد ماه سال ۸۹ بود كه رئيس سازمان ثبت احوال كشور در خبري جالب از افزايش نام «ستايش» در بين نوزادان دختر ايراني در سال گذشته به دليل پخش يك سريال تلويزيوني خبر داد و گفت: رويدادهاي مذهبي و اجتماعي در انتخاب اسامي نوزادان نقش مهمي دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کاش فصل دیگری باز نشود من که وقتم را به خاطر این سریال صرف نکردم.
تازه از فصل یکش راحت شدیم خواهش می کنم 2 شو دیگه نسازید
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری