بازدید 224163

جزییات بیشتری از مرگ مشکوک فرزند محسن رضایی

با وجود اینکه احمد رضایی با هتل قرارداد داشته و مسئولین هتل باید هر روز اتاق را نظافت می‌کردند، ولی جنازه وی سه روز کف اتاق بوده است. دو ماه پیش از این رویداد، احمد رضایی در دیداری که در کیش با یکی از دوستانش داشته، به این موضوع اشاره کرده که در دوبی تحت کنترل است.
کد خبر: ۲۰۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰ 14 November 2011
پس از انتشار خبر مرگ مشکوک احمد رضایی، فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، جزییات بیشتری از این حادثه برای روشن شدن افکار عمومی به شرح زیر منتشر می‌شود.

به گزارش «تابناک»، بنا بر اطلاعات رسیده، با وجود اینکه احمد رضایی با هتل قرارداد داشته و مسئولین هتل باید هر روز اتاق را تمیز می‌کردند، ولی جنازه وی سه روز کف اتاق بوده است.

بنا بر این گزارش، علی رضایی، برادر کوچکتر احمد که برای تحویل جنازه در دوبی است، با مراجعه به هتل، از مدیران هتل علت حضور نیافتن در اتاق برای نظافت را پرسیده، ولی مسئولان هتل ضمن سر باز زدن از بیان حقیقت ماجرا، به پاسخ‌های غیر منطقی و دور از توافق و قرارداد بسنده کرده‌اند.

در همین حال، یکی از اعضای پلیس دوبی که در محل حادثه حضور پیدا کرده، گفته که پس از حضور در اتاق محل حادثه، جسد احمد رضایی در کف اتاق افتاده بوده و یک جلد قرآن و پارچه‌ای که مزین به اسمای الهی بوده در کنار وی افتاده بود که در تحقیقات نیز به آن اشاره شده است.

از سویی، دو ماه پیش از این واقعه، احمد رضایی در دیداری که در کیش با یکی از دوستانش داشته، به این موضوع اشاره کرده که در دوبی کنترل می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: در آخرین تماس تلفنی احمد رضایی با خانواده‌اش در چهارشنبه هفته گذشته، نکته ابهام آمیزی رد و بدل نشده، اما تلاش‌های خانواده در روزهای پنجشنبه و جمعه برای ارتباط تلفنی با وی بی‌نتیجه می‌ماند و موجبات نگرانی را فراهم می‌آورد.

در پی این مسأله، خانواده رضایی برای آگاهی از وضعیت فرزندشان، یکی از آشنایان خود در دوبی را به محل هتل می‌فرستند که این فرد، پس از حضور در محل حادثه، حضور پررنگ پلیس را در آنجا می‌بیند.

بنا بر این گزارش، این فرد پس از پرسش‌هایی پی‌درپی از پلیس، این گونه پاسخ می‌شنود که «تنها دو ساعت پیش، مرگ احمد رضایی به ما گزارش شده» و از توضیحات بیشتر خودداری می‌کنند.

در ادامه، پلیس در مقابل پافشاری این فرد اعلام می‌کند که اطلاعات محرمانه است و تنها در اختیار خانواده ایشان گذارده خواهد شد.

در پایان، گفتنی است، علی رضایی، فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت با کمک کنسولگری ایران در دوبی، در حال انجام تشریفات قانونی برای انتقال جنازه برادرش به ایران است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان