دستگيری سارقان خشن خيابانی در مشهد

کد خبر: ۲۱۴۷۰۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۵ 29 December 2011
|
4563 بازدید
ماموران انتظامي، دو عضو باند سارقان خشن خياباني، عامل سرقت از مطب يک پزشک و سارق مامورنمايي که اموال زنان جوان را سرقت مي کرد دستگير کردند.

فرمانده انتظامي مشهد گفت: وقوع چند فقره سرقت خشن درمحدوده بولوارهاي شفا و ابوطالب گروه هاي آگاهي کلانتري ۱۹ را بر آن داشت تا با اجراي طرح ويژه اي براي دستگيري عاملان اين سرقت ها که موجي از ناامني را براي ساکنان اين مناطق به وجود آورده بودند، وارد عمل شوند.

سرهنگ احد کريمي افزود: افسران آگاهي کلانتري شفا ساعت ۲۱ ششم دي ماه در حالي که کنترل دقيقي بر حوزه استحفاظي خود داشتند با اعلام يک فقره سرقت توسط اعضاي باند مذکور که ۴متهم موتورسوار بودند بلافاصله وارد عمل شدند و طرح مهار را در مسير فرار متهمان به اجرا گذاشتند.وي خاطرنشان کرد: پليس در کمتر از چند دقيقه دو دستگاه موتورسيکلت و ۴سارق را در حال فرار شناسايي کرد و در صد متري کمربندي به تعقيب آنها پرداخت. سرهنگ کريمي افزود: بي توجهي سارقان به دستور ايست پليس باعث شد تا ماموران انتظامي با استفاده از قانون به کارگيري سلاح اقدام به تيراندازي هوايي کنند و در اين عمليات يک سارق دستگير شد و ۳ متهم نيز که سوار بر موتورسيکلت ديگري بودند از صحنه گريختند.

فرمانده پليس مشهد گفت: پليس پس از مسافتي تعقيب وگريز، يک متهم ديگر پرونده را که ترک نشين موتورسيکلت بود نيز با شليک دو تير هوايي دستگير کرد. وي اظهار داشت: در بازرسي بدني از دو متهم اصلي پرونده دو قبضه چاقوي بزرگ، دو عدد تيغ موکت بري، چند قطعه کارت سوخت، دو عدد چراغ قوه و دو دستگاه گوشي تلفن همراه کشف شد. سرهنگ پاسدار احد کريمي گفت: تحقيقات گسترده از متهمان دستگير شده تا زمان دستگيري دو تن ديگر از اعضاي باند همچنان ادامه دارد.همچنين شهروندان وظيفه شناس، سارق ۲۲ ساله اي که با تهديد اسلحه قلابي قصد زورگيري از مطب يک پزشک در مشهد را داشت دستگير کردند و به پليس تحويل دادند.

مراجعه کنندگان به مطب يک پزشک در محدوده خيابان احمد آباد مشهد ساعت 21:40 شب چهارشنبه جوان ۲۲ساله اي را مشاهده کردند که با در دست داشتن اسلحه وارد مطب شد و قصد زورگيري داشت.شهروندان وظيفه شناس بلافاصله وارد عمل شدند و اين سارق به عنف را دستگير کردند و اسلحه کلت قلابي را از او گرفتند.با گزارش موضوع به فوريت هاي پليسي ۱۱۰، ماموران کلانتري احمد آباد بلافاصله در محل حاضر شدند و متهم را به کلانتري انتقال دادند.در بازرسي بدني از اين متهم يک قبضه چاقو نيز کشف شد و تحقيقات از سارق مطب براي کشف ديگر سرقت هاي انجام شده توسط او و شناسايي و دستگيري همدستانش هم چنان ادامه دارد.

خبر ديگر اين که جوان ۳۰ساله اي که با معرفي خود به عنوان مامور از زنان جوان سرقت مي کرد در مشهد دستگير شد.افسران آگاهي کلانتري ۲۷ مشهد با دريافت گزارش هايي مبني بر اين که جواني تحت عنوان مامور از زنان جوان سرقت مي کند طرح ويژه اي را براي دستگيري اين سارق شياد در دستور کار خود قرار دادند.ماموران انتظامي با انجام کنترل هاي نامحسوس و اقدامات وسيع اطلاعاتي، متهم را شناسايي و او را پس از چند ساعت تعقيب و مراقبت هنگام سرقت از زني جوان دستگير کردند.

منبع: خراسان
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟