بازدید 50379

میزان افزایش یارانه ها در مرحله دوم

کد خبر: ۲۱۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۲ 07 January 2012
دبير ستاد هدفمندي يارانه‌ها ميزان افزايش يارانه نقدي در مرحله دوم اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها را متناسب با ميزان اصلاح قيمت‌ها عنوان كرد.

محمدرضا فرزين در گفت‌وگو با ايسنا درباره ميزان يارانه نقدي در مرحله دوم اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها اظهار كرد: اگر اصلاح قيمت داشته باشيم اصلاح نظام پرداختي هم خواهيم داشت يعني هر دوي اين‌ها با همديگر اتفاق مي‌افتد.

وي ادامه داد: قطعا با اصلاح قيمت يا به قول رسانه‌ها، افزايش قيمت حامل‌ها انرژي، يارانه پرداختي هم افزايش پيدا مي‌كند.

به گزارش ايسنا، بنا بر اظهارات رييس‌جمهور قرار است مرحله دوم اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها تا پايان امسال انجام ‌شود و به تبع افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي، يارانه نقدي هم افزايش مي‌يابد. همچنين قرار است خانواده‌هاي پردرآمد هم از دريافت يارانه نقدي محروم شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۱۵
شما رو به خدا قسم دیگه یارانه رو افزایش ندید
کمر مردم دیگه شکسته
میزانش کاملا مشخص هست در این خبر !

ممنونم که دقیق مشخص شده این میزان
بابا ما یارانه نمی خواهیم همان بربری دانه ای صد تومان را بدهید حداقل یک وعده املت بتوانیم به بچه ها ایمان بدهیم. انشالله خداو ند در دنیا واخرت به شما خیر دهد.
پاسخ ها
م.ک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
در عوض نان با کیفیت می خوری. بزودی هم که قرار است کیفیت چند برابر شود. بابا مردیم از این همه کیفیت... هر وقت می خوان گرون کنند می گن می خواهیم کیفیت را بالا ببریم. عجب ادبیات جالبی ساختند این سیاستمدارا....
اینکه پول بیت الماله و بدون اجازه فرد حذف آن نا عدالتی است
این پول متعلق به تمام مردم است و همه باید به یک میزان دریافت کنند. حذف عده ایی بی عدالتی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
چقدر جدی گرفتی داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
کی گفته پول متعلق به همه مردم به طور یکسان است؟
یعنی یارانه دادن به کسی که از سیری نمیدونه چطوری پولشو خرج کنه با یارانه دادن به کسی که از گرسنگی دچار سوء تغذیه شده عین عدالته؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
از مثبت ها معلومه اکثر استفاده کنندگان اینترنت در ایران مرفهین بی درد هستند.
سلام خانواده های پر درامد شامل چه کسانی می شود کسانی که کارخانه دارند یا کار مندان دولت یا دامداران یا کشاورزان؟
به نظر من حذف یارانه های اقشار پر در آمد باید اختیاری و از سوی خود مردم باشد نه اجباری و از سوی دولت.
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
ای دندون گردها..متاسفم براتون.... میدونین مناطقی از ایران هست که پول تو جیبی شما برابر با حقوق ماهانه ی یک پدر خانواده 4 نفری است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
یعنی اگر شما کم در آمد هم بودید باز این نظرو داشتید؟
حذف یارانه ی افراد واقعا" پولدار و تقسیم یارانه ی آنها در بین افراد واقعا" ضعیف و بی پول کار شایسته ای است.البته اگر اهدافی پشتش نباشه
اقا نخواستیم هر چی هم گرفتیم پس میدیم فقط دیگه دستش نزنید ولش کن خوبه بخدا خوبه....
یارانه نوزادان هنوز واریز نشده. ای کاش اعلام میکردند آن را کی میخوان بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
باید بزرگ بشن بروند سر کار ببینیم دهک چندمی میشن واونوقت
چطوری میخواهند اقشار پردرآمد را پیدا کنند؟ از طریق حساب باتکی آنان ؟ یا از طریق ملک و دارائی؟ در ثانی یارانه ثروت ملی است و به همه تعلق میگیرد و عدم پرداخت آن به بخشی از ایرانیان اشکال شرعی و حقوقی دارد.
بابا یک دفعه هرچی یارانه می خواین بدین، بدین قال قضیه بکنید و گرون کنید کشتین مارو از بست شل کن سفت کن در آوردین!
تو رو خدا زیاد نکید همین کافی بسه .ممنون می شیم زیاد نکنید .
تورابه خدا دو برابر کنید
حداقل قیمت سوخت که بالا میره.خودروهاتونم کیفیتش بالاتر بره.جون مادرتون
مگه میخوای چقده تورم ببرید بالا
چقدر هم افزايش يارانه نقدي ديدم توي اين يك سال
توي اين يك سال و اندي هفته اي نيست كه براي خريد به فروشگاه مراجعه كنم و افزايش قيمت نبينم
هر هفته همه چيز داره گرون ميشه
ماست از ظرفي ٩٠٠ تومان به ٢٣٠٠ تومان افزايش پيدا كرده
شير از ٧٠٠ تومان به ١٦٠٠ تومان افزايش پيدا كرده
و ....
اين هم شد زندگي؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
تازه بچه 7 ساله من میگه یارانه حقمه و عینا میخواد نقدی بدم بهش
طلحه و زبير چون سهم بيشتري مي خواستند قهر كردنند يعني سهمشان با بقيه يكسان بود با اينكه از اشراف بودند اين است عدالت علوي
آخه تابناك كجاي اين خبر ميزان يارانه نقدي مشخص شده؟ به قول دوستان پ ن پ مي خواستي متناسب با نرخ دلار افزايش پيدا كنه؟
اگر بجاي پرداخت اين مقدار كم پول نقد كه گره اي از مشكلات كسي باز نمي كند ، دولت براي كارهاي زيربنايي و ايجاد اشتغال هزينه كند يعني وام بدهد كه كل پول هم برگردد بهتر نيست ؟
به نظر من افراد پر درآمد براي ثروتشان زحمت كشيده اندو این پول متعلق به تمام مردم است و همه باید به یک میزان دریافت کنند.
گیریم که کسی که درامد مثلا ماهیانه 5 میلیون تومان دارد این 45500 تومان را بگیرد یا نگیرد چه فایده ای دارد برای سایرین یا خودش
دولت باید راهکارهای بهتری را در نظر بگیرد اگر ما به دریا یک قطره اضافه کنیم یا برداریم چه فرقی برای دریا دارد؟ دولت عزیز به فکر باش و بیشتر فکر کن
میزان افزایش یارانه ها در مرحله دوم _ چه مقدار تابناك؟؟؟؟؟؟
تنها رسانه ای هستید که تا حدودی اخبارتون قابل استناد هست خواهشا با این تیترهای مشتری پسند ارزش کارتون رو پایین نیارید.روزنامه ورزشی کیلویی که نیستید........
بیت المال متعلق به همه هست نمی تونید حتی برای میلیاردر ها بدون اجازه ی اونها حذفش کنید. امیرالمومنین به طلحه و زبیر از بیت المال همون رو داد که به فقرا می داد. البته پول خمس و زکات یا مالیات بحثش فرق می کنه. ولی یارانه ها پول نفته نه بیت المال
اي مرفه بادرد
تاشنيدي يارانه ي ثروتمندان حذف مي شه يكه خوردي !
نترس كسي از گرسنگي نمرده بابا
متأسفم بعضی ها فقط سواد این را دارند که چرت و پرت بنویسند. در مورد یارانه هاچه کمک بزرگی که به قشر کم درآمد جامعه نشد. بنده کارم طوری است که با مردم روستا و بی بضاعت برخورد زیاد دارم و انها با دریافت یارانه ها خیلی خوشحال هستند و به جان آقا احمدی نژاد دعا می کنند. بله افرادی هستند که چندین ماشین وبچه های لوس و بی ادب که از صبح تا شب در خیابانها پرسه می زنند و پدرانشان باید ناراحت باشند که بنزین 700 تومان می خرند. و هستند کسانیکه از بیت المال و یا از طریق قاچاق پول کلانی به جبیب می زدند و حالا باید ناراحت باشند. حال باید ببینیم که کسانیکه با پرداخت یارانه ها مخالف هستند از کدام دسته اند. قاچاق چی یا دزد بیت المال .
اگر پولی که دولت بابت یارانه ها می پردازد ، جزئی از بیت المال است ، چرا و به چه مجوزی باید از عده ای کسر یا حذف شود ؟؟؟؟؟؟؟؟
تنها کارمندان هستند .مالیات شان را به موقع می دهند. یارانه شان را به موقع پس می دهند...
اينكه قسمتي از پول نفت كه متعلق به تمام مردم ايران است ، به آنها پرداخت ميشود منتي نداشته و كسي هم حق حذف اين سهم اندك مردم را ندارد .مگر با اجازه خود او.
بهتر است از ريخت و پاشهاي ديگر كم شده و سهم مردم افزايش يابد.
با سلام از اينكه به فكر مردم هستند متشكرم از مسئولين
فاز دوم يعني حذف يارانه نقدي به مردم ما كه مشكلي نداريم يك بربري مي خورديم اونم قد كنيد متشكر مي شم با تشكر بيكار جامعه با مدرك ليسانس
قبل از اجرای مرحله اول هدفمندی چه پیش بینی های(منفی) که نمی شد! پس چی شد؟! واقعا چه کسانی از هدفمندی یارانه ها ضرر می کنند؟به مخالفین افزایش یارانه ها پیشنهاد می کنم سری به مناطق محروم کشور بزنند و ثمرات همین 45 هزار تومان را مشاهده کنند، بهتر است همه چیز را فدای سیاست بازی هایمان نکنیم آخرتی هم در پیش است.
به جای عملکرد سطحی و مقطعی ؛این سرمایه ها را توسط متخصصان و کارشناسان خبره مدیریت کنید تا در بلند مدت از نتایج ان کشور بهره مند گردد تولید و اشتغال افزایش یابد نه بیکاری و تورم و پولشویی .....شما را به خدا به فکر ایندگان و این کشور پر امکانات باشید
لطفاً به فکر ما مستجرا باشین. اقلاً قیمت خانه ها را پایین بیارین.
اونی شغل آزاد داره از کجا میفهمید چقدر درامد داره؟ اونوقت اون بگیره من کارمند نگیرم؟
سلام
بابا دمتون گرم چقدر دقيق افزايش رو مشخص كردي خواهشا عنوان را گمراه كننده در سايت نيارين.
من كه فكر كنم يارانه من كارمند قرار قطع بشه بدن به بازاري مستحق آخه اطلاعات دقيقي از درآمد اون بنده خدا كه ندارن ولي درآمد من بيچاره شفاف و قابل كنترل است.
من دوست ندارم طرف سوار پورشه بشه اونوقت من یارانه بنزینشو بدم.
دست دولتمردان درد نکنه. خیلی کار خوبی کردند بابت 1- هدفمند کردن یارانه2- حذف آن از جیب مرفه های بی درد. شاید 1 ریالی به جیب مردم بدبخت بیچاره برسد.
با آنكه تورم و قيمت گاز و آب و برق و... نسبت به پارسال افزايش داشته ولي مبلغ يارانه نسبت به پارسال ثابت مانده . يارانه شكلاتي است كه دهان را شيرين ميكند ولي شكم گرسنه را نميتواند سير كند.
معلومه ديگه كه چه كساني يارانه شان قطع مي شود. فقط حقوق بگيران دولت. آمار بقيه را كه دولت نداره. فقط مستضعف مستضعف تر مي شه
آقا یارانه منو ندید, به اندازه یارانه خودم هم بهتون بر میگردونم. فقط تورو خدا قیمتها رو برگردونید به زمان قبل از یارانه ها.
تقاضا دارم مبلغ یارانه ها را از دهکهای پائین بگیرید و به همان یک دهک بالایی بدهید حداقل آنها سیر بشوند بهتر است از اینکه همه گرسنه بمانند.
بنظرميرسد آن اندك جمعيت فعالي هم كه در روستاها باقيمانده ومشغول به كشاورزي ودامداري بوده اند با دريافت اين وجوهات باد آورده يا همان پول نفت ديگرتمايلي به كاركردن نشان ندهند بهتربود از همان ابتدا اين نوع پرداختها مستقيمان به بخش توليد وامورزيزبنايي تزريق ميشد و جلوي تورم زايي وتنبل پروري گرفته ميشد
باسلام. بنده خدا ندارد یک شیشه شیر بخرد و هستند بسیاری از ثروتمندان که وان حمام انان با شیر پر میشود حلا بگو از انا ن باید با اجا زه وتمنا درخواست یارانه را قطع نما ئیم اصل یارانه برای اقشار کم در امد بود که دولت از اول انرا درست وهدفمندانه اجرا نکرد .و حرص و نیاز ان دسته که واقعا این یارانه حتی پول تو جیبی کودک دبستانی نمیشود بیشتر از مردم عادی است .
اولا كه اين پولي كه به عنواو يارانه توزيع ميشه از درآمد مليه و همه به يك اندازه حق دارند و آن كسي كه نياز نداشته باشه خودش در اطرافش 4تا نيازمند ميتونه پيدا كنه ثانيا اگر 1000000 ميليون قاضي واقعا عادل داشته باشيم نميتونند دقيق قضاوت كنند كه كي نياز داره و كي نياز نداره كه اين انتهاي بيعدالتيه.
اي خدا مرديم از خوشي ، اينقدر به ما يارانه نديد نمي دونيم چطوري خرجش كنيم .
نميدانم- خدا كندفقط يك شايعه باشد.شنيده ايم خانواده اي كه داراي بيش از يك خانه - ماشين و...باشد - خانواده مرفه شناخته ميشود واز گرفتتن يارانه محروم ميگردد. ميخواهم بدانم آيا يك خانواده كه در آن زن و مردش كار مي كنند وتلاش شبانه روزي دارند . مادري كه از وقت بچه هاي خود ميگيرد وبراي ترسيم آينده اي بهتر تلاش مضاعف دارد ودرآمد حاصله را بامديريت بهتر منابع مالي خانواده در جهت برخورداري از آينده بهتر هزينه ميكنند بايد از حق قانوني خود كه از فروش منابع ملي كشور تامين ميشود محروم شوند و خانواده هاي راحت طلب كه هيچگونه تلاشي براي بهتر كردن شرايط زندگي خود ندارند و حساب دخل و خرج خود را هم ندارند بايد مورد عنايت بيشتري قرار گيرند . آيا عدالت اينگونه تعريف ميشود. پس تفاوتها كجا بايد لحاظ شوند.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات