بازدید 2028
نماینده مجلس هشتم شورای اسلامی:

مردم به افرادی رأی دهند كه از دیوار تخریب دستاوردهای دیگران بالا نرفته‌اند

برخی از افراد و گروه‌ها، متأسفانه فضای اخلاقی را رعایت نمی‌كنند و برای اثبات خود، دستاوردهای دیگران را تخریب می‌كنند كه این مسلما به اعتماد ملی لطمه می‌زند.
کد خبر: ۲۲۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵ 25 February 2012
نماینده مجلس هشتم گفت: مردم به افرادی رأی دهند كه از دیوار تخریب دستاوردهای دیگران بالا نرفته‌اند.

دكتر لاله افتخاری، نماینده مجلس هشتم شورای اسلامی در گفت‌وگو با «تابناك»، با اشاره به اینكه میزان مشاركت مردمی در انتخابات  12 اسفند بر استقلال، امنیت و ثبات كشور بسیار تأثیرگذار خواهد بود، گفت: مردم به خوبی می‌دانند كه دشمن، انتخابات را در ایران به دقت رصد می‌كند و مشاركت بالای ملی برای آنان دارای پیام‌ خواهد بود.

وی همچنین بر اهمیت پشتوانه ملی مجلس شورای اسلامی تأكید كرد و افزود: حضور گسترده مردمی در پای صندوق‌های رأی در روز جمعه، پشتوانه محكمی برای مجلس نهم خواهد بود و مجلس را در امر تقنین و نظارت یاری خواهد كرد.

افتخاری همچنین خطاب به مردم تأكید كرد: ملت روز جمعه باید آگاهانه پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به ساده‌زیستی، وامدار نبودن به كانون‌های قدرت و ثروت و حركت بر مدار خدمت خالصانه برای مردم رأی دهد.

این نماینده مجلس هشتم با تأكید بر اهمیت برنامه‌های كاندیداها، اظهار داشت: مردم باید بیش از هر چیز به برنامه‌های افراد توجه كنند و این موضوع نیز قابل تحقیق است. كاندیدایی كه وعده‌های تحقق نیافتنی و قول‌ كارهایی را می‌دهد كه در شرح وظایف و اختیارات مجلس نیست، مسلما صلاحیت رأی دادن ندارد.

افتخاری ادامه داد: برنامه افراد باید قابل دست ‌یافتن و اجرا باشد و سخن از رفع مشكلات در وعده‌های برخی كاندیداها، موضوعی است که در حوزه وظایف مجلس نیست، چراكه مجلس محل قانونگذاری است.

وی تأكید كرد: نكته‌ای كه باید در انتخاب آگاهانه مورد توجه قرار گیرد، رأی دادن به افراد یا لیست‌هایی است كه از دیوار تخریب دستاوردها و عملكرد دیگران بالا نرفته‌اند. افتخاری در این زمینه تصریح كرد: برخی از افراد و گروه‌ها، متأسفانه فضای اخلاقی را رعایت نمی‌كنند و برای اثبات خود، دستاوردهای دیگران را تخریب می‌كنند كه این مسلما به اعتماد ملی لطمه می‌زند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مردم همان گونه كه در 22 بهمن به دنیا نشان دادند كه تهدیدها و تحریم‌ها، كاری از پیش نبرده و مانع از حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی نیست، یك بار دیگر در روز جمعه، دوازدهم اسفند نشان خواهند كه پای این نظام اسلامی ایستاده‌اند و به آرمان‌های آن وفادارند.

افتخاری همچنین در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار «تابناك» مبنی بر دیدگاه وی درباره تركیب مجلس آینده، اظهار داشت: بر این باورم كه بیشترین كرسی‌ها به اصولگرایان اختصاص دارد و پس از آنها، دیگر گروه‌ها و سلایق و همین ‌طور افراد مستقل قرار می‌گیرند.

وی در این زمینه افزود:‌ لیست اصلی اصولگرایان، فهرست جبهه متحد اصولگرایان است كه در واقع تأیید دو نهاد مهم روحانیت یعنی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شخص آیات مهدوی‌كنی و یزدی را همراه دارد و ما‌ امیدواریم كه بتوانند بالاترین میزان آرای مردمی را از آن خود کنند.

وی افزود: جبهه پایداری نیز اشتراكات بسیاری با جبهه متحد دارند و مسلما مردم به ولایتمداری افراد رأی می‌دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی