بازدید 2275
۳

تحیر کشورهای جهان از کاهش تلفات جاده‌ای ایران

کد خبر: ۲۳۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰ 01 March 2012
رئیس پلیس راهور با اشاره به برگزاری نشست مشترک با نماینده سازمان بهداشت جهانی گفت: کشورهای جهان از روند کاهش تلفات جاده‌ای در ایران متحیر شده‌اند.

سردار اسکندر مومنی در گفت‌وگو با فارس گفت: نشست مشترکی بین پلیس راهور ناجا و نماینده سازمان جهانی برگزار شد که طی این نشست نماینده سازمان جهانی از توفبقات ایران در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای متعجب شد.

وی اذعان داشت: نماینده سازمان بهداشت جهانی به این نکته تاکید کرد که کشورهای جهان از کاهش تلفات جاده‌ای در ایران متحیر شده‌اند و آمار 2/14 درصدی کاهش تلفات در سطح جهان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون برخی کشورهای جهان از ایران خواسته‌اند تا تجارب خود را در زمینه مدیریت حوادث جاده‌ای در اختیارشان قرار دهند گفت: ایجاد قانون جدید راهنمایی و رانندگی، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نهایتاً حرکت به سمت هوشمندسازی عامل اصلی پیشرفت ایران در این عرصه به حساب می‌آید.

مومنی بیان داشت: استفاده از این عناصر زمینه را برای موفقیت پلیس فراهم آورد و پرونده‌ای مناسب در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای رقم زد به گونه‌ای که هم اکنون ایران به عنوان الگویی در این زمینه شناخته می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
از خيابون ها و جاده هاي ايران براشون بيشتر بگين.حتما استقبال مي كنند
مطمئنید که آمارتون درست بوده؟ باور کنید ما هم حیرت کردیم!!!!!!!!!!!!!!
واقعا محیر العقول است. اصولا ما ایرونیا همیشه کارای محیر العقول انجام میدیم
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری