بازدید 8176

تأکید رهبر معظم انقلاب بر حضور اول وقت در انتخابات

حضور اول وقت در پاي صندوق‌هاي رأي به مانند نماز است که هر چه به اول وقت نزديك‌تر باشد فضيلت بيشتري دارد. البته اين امر به لحاظ شرعي مطرح نيست، بلكه بنا بر نگاه عقلايي، وقتي انسان جمعه اول وقت اين كار را انجام دهد، دغدغه حضور در ساعات پاياني و شلوغي پاي صندوق‌هاي رأي را نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۳۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۵ 02 March 2012
رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند: هر چه انتخابات پرشورتر برگزار شود، براي آينده و آبرو و حفظ امنيت و مصونيت كشور بهتر است.

به گزارش «تابناک»، حضرت‌ آيت‌الله خامنه‌اي پس از انداختن رأي خود در صندوق شماره 110 نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي با تشكر از خبرنگاران، نقش آنان را در توجه دادن مردم به پديده انتخابات كه هر يكي دو سال در كشور تكرار مي‌شود، مؤثر دانستند و در بيان توصيه‌اي به مردم اظهار كردند: معتقدم حضور در انتخابات، وظيفه و همچنين حقي است كه متعلق به همه ماست و بايد از اين حق استفاده كنيم و وظيفه‌مان را انجام دهيم.



ايشان خاطرنشان كردند: حضور اول وقت در پاي صندوق‌هاي رأي به مانند نماز است که هر چه به اول وقت نزديك‌تر باشد فضيلت بيشتري دارد. البته اين امر به لحاظ شرعي مطرح نيست، بلكه بنا بر نگاه عقلايي، وقتي انسان جمعه اول وقت اين كار را انجام دهد، دغدغه حضور در ساعات پاياني و شلوغي پاي صندوق‌هاي رأي را نخواهد داشت.

بنا به گزارش ایسنا، ايشان تأكيد كردند: مردم عزيز ما، اين كار را با احساس حجت بين خود و خداي متعال انجام دهند و نام هر سی كانديدا را نيز در برگه‌هاي رأي بنويسند.



حضرت آيت الله خامنه‌اي، با تأكيد بر اهميت اين دوره از انتخابات خاطرنشان كردند: انتخابات هميشه براي كشور و نظام جمهوري اسلامي ايران مهم بوده و هميشه پيام‌هايي را براي دوستان و دشمنان ما داشته است.

ايشان افزودند: 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي مي‌گذرد. در انقلاب‌هاي ديگر دنيا با گذشت زمان، مردم خسته و دلزده شده و تغيير كرده‌اند، حال آن كه ملت ما با عزم راسخ پس از 33 سال، راه خود را ادامه داده و همان خصوصيات را دارد.



ايشان اظهار كردند: اين روزها قدرت‌هاي شكست خورده استكباري مي‌خواهند با ايجاد هياهو خود را حفظ كنند، مسائلي مانند حقوق بشر و تحريم و البته تهديدهاي لفظي را عليه ايران به كار مي‌برند. ملت ايران پاسخ آنها را با عمل خود نشان خواهند داد و هر چه امروز بيشتر بيايند براي كشور مفيدتر است و هر چه انتخابات پرشورتر برگزار شود، براي آينده و آبرو و حفظ امنيت و مصونيت كشور بهتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی