بازدید 1927
حائري‌شيرازي پس از انداختن راي خود به صندوق:

قاعده نظام، مردم و ارتفاعش دولت است

کد خبر: ۲۳۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰ 02 March 2012
يك عضو مجلس خبرگان گفت: قاعده ما مردم و ارتفاع ما دولت است، اگر ارتفاع در مرکز قاعده استقرار داشته و قاعده نيز به‌اندازه کافي گسترده باشد، نبايد از بلندي ارتفاع هراسي داشت.

به گزارش ايسنا، آيت‌الله محي‌الدين حائري‌شيرازي در حاشيه حضور در حرم شاهچراغ(ع) و ريختن راي خود به صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: هرچه قاعده نظام و حکومتي گسترده‌تر و منسجم‌تر باشد، به‌حتم پايداري دولت در آن نظام و حکومت بيشتر خواهد بود.

حائري‌شيرازي خاطرنشان کرد: نظام جمهوري اسلامي ايران نيازي به تحت‌الحمايه قرار گرفتن نداشته و ندارد، زيرا روز به‌روز بر قاعده‌اش افزوده است.

حائري همچنين در خصوص لزوم حضور زنان و اظهار نظري که اخيرا در اين خصوص کرده بود نيز گفت: اگر مردان توانايي‌هايي دارند، زنان نيز همان توانايي‌ها را دارند، نمي‌توان به زنان گفت شما چون از طايفه اناث هستيد برويد در آشپزخانه و مردان چون از طايفه ذکور هستند بيايند و حرف بزنند.

وي خاطرنشان کرد: در اسلام اين‌گونه نيست، اگر بود حضرت زينب هم در آشپزخانه مي‌ماند، حضرت زينت چنان در مجلس ابن‌زياد سخن گفت که ابن‌زياد با وجودي که خود سخنوري توانمند بود گفت، حرف‌هايش رديف است، پدرش هم حرف‌هايش رديف بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی