بازدید 1686
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با فارس:

انتخابات نمادی از حضور در جنگ نرم است

پورمحمدی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما این حضور برای غربی‌ها چه نشانه و پیامی دارد گفت: ملت ما هر روز در مبارزه و تلاش برای مبارزه با غربی‌ها بوده است.
کد خبر: ۲۳۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵ 02 March 2012
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: به درستی صحنه‌انتخابات و حضور در عرصه انتخابات یکی از مصادیق و مثال‌های اصلی از حضور در جبهه جنگ نرم است.

حجت‌‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفت‌وگو با فارس؛ درباره حضور مردم در این انتخابات گفت: با اطلاعات محدودی که از صبح امروز به بنده رسیده شاهد آن هستیم که حضور مردم بسیار خوب و پرشور بوده است.

وی به برگزاری انتخابات مجلس هشتم اشاره کرد و گفت: در آن دوره بنده مسئولیت داشتم اما براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ام در مقایسه با دوره قبل انتخابات مجلس نهم حضور مردم چشمگیر‌تر و پرشور‌تر بوده است.

پورمحمدی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما این حضور برای غربی‌ها چه نشانه و پیامی دارد گفت: ملت ما هر روز در مبارزه و تلاش برای مبارزه با غربی‌ها بوده است.

وی گفت: خداوند می‌فرماید؛ مؤمنان نباید از کافران اطاعت کنند امروز شاهد آن هستیم که دنیا به سمتی رفته است که کافران و دشمنان خدا در آن حکومت می‌کنند و بر آن سلطه دارند.

دنیای امروز دنیایی است که غرب مردم را سفارش می‌کند تا از اطاعت خدا دست بکشند و تلاش دارند زندگی مردم را بر اساس جهالت تنظیم کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: بر خلاف حرکت غرب ملت ما با این حرف‌ها مبارزه کرده و دستور خدا درباره عدم اطاعت از کافران را اجرا کرده‌اند و با اینها جهاد می‌کنند.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: خداوند در جای دیگر می‌فرماید کسانی را دوست دارند که در راه او با کافران جهاد می‌کند و ملت ما جزو این دسته هستند زیرا هر روز در حال مبارزه با ابرقدرت‌ها و طاغوت‌های جهان هستند.

وی تصریح کرد: هر چند ما سال‌هایی را به جنگ رو دررو با غرب پرداختیم اما پس از آن نیز پیوسته در حال جهاد بوده‌ایم و مصداق جنگ نرم همین حضور هر روزه مردم کشورمان در جنگ با غرب بوده است.

پورمحمدی با تاکید بر این نکته که برجسته‌ترین و جدی‌ترین صحنه جنگ نرم صحنه حضور در انتخابات است گفت: همانگونه که برای شرکت در یک جنگ و جدال اصولی را باید رعایت کنیم و نقشه و پشتوانه قوی باید داشته باشیم در جنگ نرم نیز ما همین تمهیدات را باید بیندیشیم و ما در انتخابات هم که نمودی از جنگ نرم است می‌بینیم که از ماه‌ها قبل احتیاجات حضور در این عرصه را فراهم می‌کنیم.

وی گفت: واقعاً مطلب دقیق و درستی است که وقتی می‌گویم حضور در انتخابات مشت محکمی به دشمن خواهد زد و از این رو پیروزی در انتخابات که به موجب حضور میلیونی مردم رقم می‌خورد همان پیروزی بر علیه دشمنان این مرز و بوم است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور حضور مردم در صف‌های منظم و طویل انتخاباتی را و نمو و نماد برجسته جنگ در راه خدا دانست و گفت: حضور در جنگ نرم پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایی دارد ولی خداوند به مؤمنان این نوید را داده است که هر گاه استوار باشند پیروزی و یاری خداوند به آنها نزدیک خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی