بازدید 5842

حضور مراجع تقليد در انتخابات مجلس

کد خبر: ۲۳۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳ 02 March 2012
آيت الله نوري همداني صبح امروز راي خود را به شعبه اخذ راي سيار شماره 408 انداخت.

به گزارش واحد مرکزي خبر ،‌ آيت الله نوري همداني با حضور در شعبه اخذ راي در قم شركت در انتخابات را يك وظيفه ديني و اخلاقي دانست و گفت : شركت در انتخابات سيلي محكم به چهره استكبار ، آمريكا ، رژيم صهيونيستي و منافقين است و مردم بايد به عنوان پاسداري از خون شهدا ، تجلي اتحاد و همبستگي، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامي در جهان وايجاد زمينه ظهور امام عصر (عج)درانتخابات شركت كنند.

وي بر انتخاب نامزدهاي اصلح تاكيد كرد.

آيت الله مکارم شيرازي نيز در اولين دقايق آغاز راي گيري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي راي خود را به صندوق سيار شماره 409 ويژه اخذ راي علما و مراجع انداخت.

وي افزود : حضور در انتخابات را در شرايط کنوني کشور بسيار مهم و حساس دانست و تاکيد کرد ملت ما بيدار است و وظيفه خود را در انتخابات به خوبي انجام مي دهند و دشمن را مايوس مي کنند.

آيت الله سبحاني نيز صبح امروز رأي خود را به صندوق سيار شماره 408 انداخت.

آيت الله سبحاني هنگام انداختن راي به صندوق با تأکيد بر اينکه يکي از ارکان جمهوري اسلامي قوه مقننه است افزود : چنانچه مجلس قوي و اسلامي باشد و افراد کاردان وارد آن شوند ،کشور پيشرفت خواهد کرد .

آيت الله سبحاني افزود: بر هر مسلماني وظيفه است تحقيق کند و به کانديداهاي صالح ، مسلمان و معتقد به قانون اساسي و اصول اسلامي رأي بدهد.

آيت الله صافي گلپايگاني نيز دقايقي پيش با انداختن راي خود در صندوق سيار شماره 409 حوزه انتخابيه قم ، در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شرکت کرد.

وي پس از راي دادن ابراز اميدواري کرد مردم با انتخاب اشخاص متعهد مومن و متوجه به امور داخلي و خارجي ، موجبات عزت و عظمت و شکوه واستقلال اسلام ، مملکت و انقلاب اسلامي را فراهم کنند.

آيت الله صافي با اشاره به اهميت مسئوليت نمايندگي مجلس ، از نمايندگان منتخب خواست با توجه به بزرگي مسئوليتشان از آغاز، به فکر عمل وظيفه باشند ، به فکر فقرا و ضعفا و رفع نواقص و نقاط ضعف باشند و با شناسايي مشکلات در مقام چاره جويي براي رفع آن و خدمت به اسلام و مملکت و مردم باشند.

وي به اسلامي بودن مجلس شورا و نظام حاکم بر مملکت اشاره کرد و گفت: آنچه مردم را درهمه صحنه ها نگه مي دارد همين عنوان اسلامي است و اسلام است که انقلاب را در جهان باشکوه و عظمت مطرح کرده است لذا مجلس و همه مسئولان بايد به اسلام متعهد باشند و کاري کنند که مورد رضايت حضرت ولي عصر (عج) شريف باشد.

همچنين حضرت آيت الله مظاهري از مراجع تقليد و رئيس حوزه علميه اصفهان در اولين ساعات آغاز اخذ راي در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي راي خود را به صندوق سيار 441 اصفهان انداخت.

وي حضور در انتخابات را نشان دهنده شور و تحرک مردم در نظام اسلامي دانست و گفت : همانطور كه امام راحل فرمودند مجلس در راس امور است و از اين جهت همه بايد در انتخابات شركت آگاهانه و فعال داشته باشند.

حضرت آيت الله مظاهري گفت : مردم به جمهوري اسلامي و كشورشان علاقه مند هستند و از ابتدا تاكنون اثبات كرده اند كه در صحنه هاي گوناگون حضور و تحرك جدي دارند.

رئيس حوزه علميه اصفهان افزود : امروز نيز اميدواريم مردم با مشاركت آگاهانه خود در انتخابات باعث تائيد مجدد جمهوري اسلامي و نا اميدي دشمنان انقلاب اسلامي شوند و اين انتخابات موجب خير و بركت براي مردم باشد.

وي حضور پرشور مردم را تحقق عيني بخشيدن به اين شعار نظام دانست و افزود : مردم ما نظامشان را دوست دارند و اين را در 33 سال گذشته نشان داده اند که حاضرند همه چيز خود را فداي حفظ نظامشان کنند.
آيت الله علوي گرگاني نيز دقايقي پيش با انداختن راي خود در صندوق 409 حوزه انتخابيه قم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شرکت کرد.

وي در هنگام انداختن رأي خود با بيان اينکه ملت شريف ، عزيز و نجيب ايران بر اين موضوع آگاهند که يکي از امانت هاي الهي مجلس است تأکيد کرد : بايد مراقب باشيم به چه افرادي رأي مي دهيم زيرا مجلس خانه ملت است و در آن تصميماتي گرفته مي شود که در سراسر کشور به اجرا در مي آيد.

آيت الله علوي گرگاني افزود :‌ بايد کساني را به خانه ملت بفرستيم که دلسوز ، متعهد ، خداپسند ، شجاع و مقتدر و مايه افتخار ملت ايران باشند.

وي از ملت ايران تقدير و تشکر کرد که در همه مراحل همراه و ياور مراجع و رهبر معظم انقلاب بوده و هستند.

آيت الله اميني هم رأي خود را در صندوق شماره 409 حوزه انتخابيه قم انداخت.

امام جمعه قم ضمن تبريک به حضور پرشور و شعف مردم در انتخابات به افرادي که تاکنون موفق به دادن رأي نشدند توصيه کرد هر چه زودتر در انتخابات شرکت و به افراد اصلح رأي دهند.

وي گفت : سرنوشت کشور به رأي مردم و حضور گسترده آنان در انتخابات بستگي دارد.

آيت الله اميني افزود : از نمايندگاني که انتخاب مي شوند انتظار مي رود به طور جدي براي رسيدگي و حل مشکلات مردم گام بردارند.

همچنين آيت الله جوادي آملي با انداختن راي خود در صندوق 409 حوزه انتخابيه قم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شرکت کرد.

آيت الله جوادي آملي گفت : شرکت در انتخابات خدمتي فرهنگي ، مذهبي، الهي و ديني است .

وي همچنين از خداوند براي نامزدهاي منتخب توفيق حرکت در مسير قرآن و عترت و خدمت به ايران اسلامي و امت اسلامي طلب کرد .

آيت الله آملي ، بيداري امت اسلامي را از برکات انقلاب اسلامي اعلام کرد و کاميابي امت بيدار شده منطقه را از خداوند خواستار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی