بازدید 6815

تشکر جبهه ایستادگی از حضور گسترده مردم

مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثابت کردند که انقلاب و نظام اسلامی متعلق به آنهاست و برای عزت و و سربلندی آن از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
کد خبر: ۲۳۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰ 03 March 2012
جبهه ایستادگی ایران اسلامی با صدور بیانیه ای شکر و سپاس خود از حضور گسترده ملت در انتخابات مجلس را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی متن این بیانیه به این شرح است:

بسم تعالی

مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثابت کردند که انقلاب و نظام اسلامی متعلق به آنهاست و برای عزت و و سربلندی آن از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نخواهند کرد .

بعد از ظهور فتنه بزرگ و حوادث تلخ انتخابات 88 دشمنان انقلاب اسلامی تمام ظرفیت و توان خود را در جهت فشار ، تهدید و توطئه علیه ایران اسلامی بکار گرفتند تا به خیال خام خود بتوانند از فضای التهاب بعد از فتنه بهره جسته و اهداف خود را در براندازی تظام جمهوری اسلامی محقق سازند . حماسه بزرگ 9 دی و حضور یک پارچه مردم در صحنه دفاع جانانه از نظام مقدس اسلامی مشت محکمی بود بر دهان دشمنان ایران اسلامی تا نقشه ها و توطئه های آنها را نقش بر آب سازد .

بعد از یاس و ناامیدی دشمن از همراهی و حمایت از جریان فتنه آنها با تغییر استراتژی سیاست تحریم و فشار اقتصادی را بعنوان موثر ترین روش برای به زانو در آوردن ایران اسلامی برگزیدند و در یک اقدام بین المللی و هماهنگ انواع تحریم ها و فشارها را علیه مردم ایران بکار گرفتند و وعده خود را در روز 12 اسفند برای برای تحقق اهداف خود و مشاهده آثار فشار تحریم ها علیه ایران اسلامی قرار دادند . به زعم باطل آنها قرار بود روز 12 اسفند هماهنگ با اهداف از پیش تعیین شده مردم بر اثر فشار اقتصادی و متاثر از جنگ روانی و سم پاشی رسانه ای جهان استکبار  و صهیونیستها رای ندهند وانتخابات را تحریم کنند اما بعد از بیانات دشمن شکن و راهگشای رهبر معظم انقلاب توطئه ها و اهداف دشمنان نظام مقدس اسلامی نقش بر آب شد و مردم ولایت مدار ایران اسلامی با درک شرایط و اوضاع به ندای رهبرشان لبیک گفتند و در روز 12 اسفند تاریخ این مرز و بوم شاهد حماسه ای دیگر و حضور پر شور و آگاهانه مردم در صحنه انتخابات بود .

بدون تردید این پیروزی را باید بعنوان ودیعه ای الهی به ملت قدر شناس و مقاوم ایران اسلامی قلمداد نمود ملتی که هرگز میثاق بسته شده با امام و شهدا را فراموش نکرده اند ملتی که امام راحل جایگاه آنها را رفیع تر از مردم حجاز در عهد رسول خدا بر شمرد . ملتی که اسوه ولایتمداری وفاداری در تازیخ بشریت است . اگر چه ملت غیرتمند بدون توجه به مشکلات با حضور حداکثری و جانانه خود در صحنه انتخابات دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند . اما امروز مهمترین وظیفه قوای سه گانه و مسئولین کشور قدر شناسی صادقانه از این مردم و تلاش روزافزون برای رفع مشکلات و دغدغه های اجتماعی و فرهنگی اقتصادی امنیتی و سیاسی مردم است .
جبهه ایستادگی ایران اسلامی با تبریک این پیروزی الهی به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه کشورمان از تمامی آحاد مردم زن و مرد پیر و جوان بخاطر حضور تحسین بر انگیز در برگزاری با شکوه تشکر و قدر دانی میکند .

جبهه ایستادگی ایران اسلامی
   
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی