بازدید 3826

كويت در آستانه اعتصابي فراگير

رييس اتحاديه خطوط هوايي كويت تهديد كرده در صورتي كه دولت کویت حقوق‌ها را افزايش ندهد، اعتصاب گسترده‌تر و پروازهای بیشتری لغو می شود.
کد خبر: ۲۳۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۵ 19 March 2012
در نتيجه اعتصاب كاركنان خطوط هوايي كويت که از روز شنبه شروع شده، بسياري از پروازها لغو شده و انتظار می رود این کشور با اعتصابی فراگیر و فلج کننده مواجه شود.

به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، خطوط هوايي کویت تهديد کرده‌ درصورتي كه دولت خواسته‌هايشان از جمله بالا بردن حقوق را برآورده نكند، اعتصاب خود را به اعتصابي فراگیر و فلج کننده که شامل خطوط كشتيراني نیز می‌شود، تبديل كنند.

كاركنان گمرك کویت نيز از چندين روز قبل تاكنون در اعتصاب بسر می برند.

19 پرواز روز يكشنبه لغو شد و اتحاديه كاركنان شركت خطوط هوايي کویت تهديد كرد كه اعتصاب خود را به اعتصابي گسترده كه فعاليت ديگر شركت‌ها را متوقف كند، تبديل می كند چرا كه این شركت خدمات زيربنايي براي ديگر شركت‌های کویتی فراهم مي كند.

به گزارش مطبوعات محلي کویت، مسافران يكي از پروازهاي خارجي شامگاه شنبه به محض رسيدن به كويت براي چندين ساعت منتظر دريافت چمدان‌هاي خود بودند، ولي پس از چندين ساعت انتظار خود به سمت هواپيما رفتند و چمدان‌هايشان را از خدمه هواپیما تحویل گرفتند.

رييس اتحاديه خطوط هوايي كويت تهديد كرده در صورتي كه دولت کویت حقوق‌ها را افزايش ندهد، اعتصاب گسترده‌تر و پروازهای بیشتری لغو می شود.

اتحاديه خطوط هوايي كويت خواستار افزايش حقوق کارکنان آن به ميزان 30 درصد شده است.

از سوي ديگر، اعتصاب كاركنان گمرك کویت كه از چندين روز قبل ادامه دارد، به دليل تاخير در ورود كالاها به این كشور، موجب بالا رفتن قيمت سبزيجات و ميوه شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم