بازدید 2895

حمله الشباب به کاخ ریاست جمهوری سومالی

گروه الشباب با خمپاره کاخ ریاست‌جمهوری سومالی را هدف قرار دادند که دست کم 5 نفر در نتیجه برخورد این خمپار‌ها به اطراف کاخ کشته شدند.
کد خبر: ۲۳۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۰ 19 March 2012
به دنبال حمله گروه الشباب به کاخ ریاست‌جمهوری سومالی دست کم 5 نفر در نتیجه برخورد چندین خمپاره به مناطق اطراف کاخ کشته شدند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، شاهدان عینی و نیروهای صلح اتحادیه آفریقا امروز (دوشنبه) اعلام کردند که گروه الشباب با خمپاره کاخ ریاست‌جمهوری سومالی را هدف قرار دادند که دست کم 5 نفر در نتیجه برخورد این خمپار‌ها به اطراف کاخ کشته شدند.

این خمپاره‌ها نیمه شب یک‌شنبه نزدیک یک کمپ پناهندگان منفجر شد.

در این راستا گروه الشباب از هم‌پیمانان شبه نظامیان القاعده سومالی اعلام کرد که بیش از ده‌ها خمپاره به سمت ساختمان ریاست جمهوری پرتاب کرده که تحت تدابیر شدید امنیتی است.

این دومین حمله الشباب به مرکز دولت طی هفته اخیر به شمار می‌آید و سخن‌گوی نیروهای اتحادیه آفریقا اعلام کرد که بیشتر خمپاره‌ها نزدیک به کمپی سقوط کردند که محل استقرار آوارگان بود.

وی گفت: هیچ خمپاره‌ای به ساختمان ریاست جمهوری اصابت نکرده و همه آنها نزدیک کمپ‌ منفجر شدند که منجر به کشته شدن 5 غیرنظامی شد.

اما سخن‌گوی عملیات نظامی الشباب با بیان اینکه این گروه در مبارزه علیه دولت مرکزی سومالی جدی است، گفت: عملیات‌های انتحاری و تیراندازی ما به کاخ ریاست‌جمهوری ادامه می‌یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم