بازدید 2218
14 روز خاموش برای فوتبال باشگاهی

تعطیلات عید و فقط یک بازی در تبریز

در تعطیلات دو هفته‌ای نوروز 1391 تنها یک بازی عقب افتاده در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳ 21 March 2012
 هر ساله و در سال جدید میلادی لیگ برتر انگلیس تعداد بازی‌های تیم‌ها  را از یک بازی به سه بازی افزایش می‌دهد تا تماشاگران در تعطیلات سال جدید خود فرصت بیشتری برای  حضور در استادیوم و تشویق تیم‌های خود را داشته باشند، فوتبال ایران در ایام تعطیلات نوروزی خود فقط شاهد بازی‌های عقب افتاده و باشگاه‌های آسیاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،شاید اگر در این ایام یک بازی تراکتورسازی در تبریز برگزار می‌شد، شاهد حضور انبوه تماشاگران این تیم می‌شدیم.

* شهرداری تبریز ـ صبای قم

بازی شهرداری تبریز با صبای قم تنها بازیی است که روز پنجشنبه 10 فروردین در تبریز برگزار می‌شود، این بازی قرار بود روز  شنبه 27 اسفند برگزار شود که به دلیل بارش سنگین برف این بازی لغو شد، این بازی می‌توانست یک روز بعد که شاهد هوای آفتابی در تبریز بودیم برگزار شود، اما به دلیل داشتن بلیت برگشت تیم صبا و همچنین داوران و نماینده فدراسیون در همان روز، امکان تعویق بازی میسر نشده و این بازی قرار است روز 10 فروردین در تبریز برگزار شود.

بازی رفت دو تیم در قم با نتیجه سه بر یک به سود صبا به اتمام رسیده بود، در حال حاضر صبای قم با 42 امتیاز تیم پنجم جدول بوده و تیم شهرداری تبریز با 27 امتیاز در رده هفدهم قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم