بازدید 3017
با حضور کودکان گردشگر در منطقه آزاد ارس برگزار شد

رقابت قویترین کودکان گردشگر

مسابقه قوی‌ترین کودکان ارس در نهمین روز از نوروز ۹۱ با حضور کودکان ۵ تا ۱۰ سال گردشگران نوروزی در سالن ورزشگاه تختی جلفا برگزار و به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اعطا شد.
کد خبر: ۲۳۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱ 29 March 2012
مسابقه قوی‌ترین کودکان ارس در نهمین روز از نوروز ۹۱ با حضور کودکان ۵ تا ۱۰ سال گردشگران نوروزی در سالن ورزشگاه تختی جلفا برگزار و به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اعطا شد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس نوشت، صادق نجفی رئیس ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با اعلام این خبر افزود: این مسابقه با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و فراهم کردن لحظاتی شاد در نهمین روز از تعطیلات عید نوروز برای گردشگران نوروزی در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه در بین کودکان پسر پنج تا ۱۰ سال برگزار و تا امروز در بین برنامه‌های ورزشی و تفریحی منطقه از بیشترین استقبال را از سوی گردشگران نوروزی داشته است.

نجفی یادآور شد: سینماهای پنج بعدی، پینت‌بال، مسابقات ورزشی متنوع در سنین مختلف، پرواز با هواپیماهای سبک بر فراز آسمان ارس،تئاترهای خیابانی و جشنواره‌های متنوع در ایام نوروز ۹۱ روزهای خاطره انگیزی برای گردشگران در این منطقه مرزی فراهم کرده است.

سرپرست منطقه آزاد ارس افزود: برنامه‌های ورزشی متنوع برای سنین مختلف از جمله پرواز با هواپیماهای سبک، مسابقات ماشین سواری کارتینگ، مسابقات موتورسواری، اسکیت، مسابقات تیر و کمان، پینت‌بال، استخر شنا و ماهیگیری کودکان در این ایام تدارک دیده شده است.

نجفی گفت: ۱۵ برنامه شاد و پرهیجان برای مسافران و گردشگران نوروز ۹۱ تدوین شده و در حال حاضر پس از گذشت ۹ روز از فرودین ۹۱ استقبال قابل توجهی از این برنامه‌ها شده است.

وی در رابطه با پر استقبال‌ترین برنامه‌های ستاد توسط گردشگران گفت: تاکنون سیرک ملی ایران با هنرنمایی اساتید مجرب و نامی کشور که در ورزشگاه تختی جلفا ارائه نمایش می‌کنند بیشترین استقبال را به خود اختصاص داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل