بازدید 68465
وحشت کشورهای عربی از بینندگان ایرانی

بازی جدید کشورهای عربی برای کسر سهميه فوتبال ايران

البته تا چند سال پیش ما هم در آسیا پستی داشتیم و به همین دلیل، حق و حقوق کشورمان در AFC پایمال نمی‌شد، ولی با انصراف كفاشيان از نامزدي در انتخابات كميته اجرايي كنفدراسيون فوتبال آسيا، وی پس از يازده سال، پستي را از فوتبال ايران گرفته است كه با زحمت فراوان به دست آمده بود.
کد خبر: ۲۳۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۳ 02 April 2012
نشست مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با مسئولان فدراسیون‌های عضو در شرایطی در آغاز فروردین ماه برگزار شد که برخی کشورهای عربی به AFC پیشنهاد دادند، معیارهای تعیین سهمیه کشورها در ليگ قهرمانان‌ آسيا را تغییر دهد.

به گزارش «تابناك»، کشورهای عربی همچنین اظهار داشتند: امتیازات آیتم‌هایی چون تماشاگر و سطح کیفی لیگ را کم کنند و بیشتر به امتیاز ملاک‌هایی همچون ورزشگاه‌های استاندارد و زیرساخت‌ها توجه شود.

بنابراین، با یک نگاه سطحی به پیشنهاد عربها به AFC درمی‌یابیم که هدف عربها از این توصيه‌ها، در پایان یعنی کم کردن سهمیه آسیایی تیم‌های ایرانی در آسیا.

کشورهای عربی که در بازیهای ملی خودشان هم از استقبال بینندگان به دورند، از تماشاگران پرشور ایرانی وحشت فراوان دارند و به همین دلیل روی این نکته پافشاری می‌کنند.

در این باره باید گفت، هنگامی که در کنفدراسیون آسیا نماینده ای نداریم و از آن طرف عربها پستهای بیشتری در آسیا به دست می‌آورند، طبیعی ست که حق ایرانی‌ها همچنان پایمال شود؛ همان گونه که در سال جاری از سهمیه آسیایی ما کاسته شد. اگر به همین ترتیب نفوذ عربها ادامه داشته باشد، به احتمال زیاد دوباره باید منتظر کسر سهمیه آسیایی باشیم.
البته تا چند سال پیش ما هم در آسیا پستی داشتیم و به همین دلیل، حق و حقوق کشورمان در ای اف سی پایمال نمی‌شد، ولی با انصراف علي كفاشيان از نامزدي در انتخابات كميته اجرايي كنفدراسيون فوتبال آسيا، وی پس از يازده سال پستي را از فوتبال ايران گرفته كه با زحمت فراوان به دست آمده بود. «پست اكس‌كو» يا همان كميته اجرايي، پستي بسيار مهم است چرا كه كارهاي اجرايي فوتبال آسيا را در اين كميته انجام مي‌دهند و همچنين همه کارهای مثبت و تصميمات كلان مربوط به كنفدراسيون فوتبال آسيا را اعضاي اين كميته انجام مي‌دهند.

جالب این که به تازگی شیخ احمد آل فهد آل صباح کویتی، رئیس شورای المپیک آسیا به عنوان رئیس موقت انجمن کمیته‌های ملی المپیک برگزیده شد تا نفوذ عربها بیش از پیش پررنگ شود.

افزون بر این، فراموش نکنیم، شیخ سلمان ابن ابراهيم آل خليفه بحرینی، سابقه رياست کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال را نيز دارد و از آنجا که مسئولان فوتبالی ما، همان اندک نفوذ ایران در تشکیلات فیفا و «afc» را هم از دست داده‌اند، گویا ادامه شبهه افکنی در انتخابات فدراسیون فوتبال در این مقطع زمانی ممکن است، به مسأله‌ای تبدیل شود که منافع ملی و آبروی فوتبالی ایران را در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی بر باد دهد.

بنا بر این گزارش، مدیران فدراسیون بحرین پس از حذف از بازی‌های مقدماتی جام جهانی گستاخانه به توصیه برخی از مشاوران غیر بحرینی خود، درصدد بودند با فرافکنی، به هر دری بکوبند تا نقطه ضعفی از ایران بگیرند تا شاید مجوز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل را به دست آورند.

به هر حال در نشست «ای اف سی» که علی کفاشیان به همراه رؤسای کمیته‌های گوناگون فدراسيون فوتبال ايران حضور داشتند، نمایندگان کشورهایی چون قطر و امارات که از نظر سخت افزاری شرایط مطلوبی در فوتبال آسیا دارند، به AFC پیشنهاد دادند از این پس امتیازات آیتم‌هایی مثل تماشاگر و سطح کیفی لیگ را کم کنند.

اين در حالي است كه كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس در این دو فاکتور ضعیف‌تر از دیگر كشورها و به ويژه ايران هستند. این پیشنهاد البته با مخالفت مسئولان فدراسیون فوتبال ایران روبه‌رو شد، ولی AFC پذیرفت که در سال 2013 ملاک‌های جديدي برای تعیین سهمیه‌های کشورها در لیگ قهرمانان آسیا لحاظ شود. به اين ترتيب در سال 2013 شرایط برای کشورها از جمله ایران متفاوت خواهد بود و باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها باید شرایط استاندارد مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را به دست آورند.

به هر صورت، باید هشیار بود و با تدبیر بیشتر و به کار گرفتن افرادی از جنس ورزش، نقشه‌های عربها را نقش بر آب کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۰۰
دوست عزیز بحرین یا هر کشور دیگه میتونه حرف بیحساب بزنه. مسوولان ما باید آگاهانه و با نفوذ عمل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
اتفاقا از يه جهت خوبه و اون هم اينكه شايد اين جور اقدامات اونا باعث بشه ما يه خورده به خودمون بيايم و فكري به اين ورزشگاه هاي استاديوم نما بكنيم .
بيچاره بازيكنان و تماشاگراني كه مجبورند از اين وضعيت اسفناك ورزشگاه ها استفاده كنند.
اونا براي فوتبالي كه تماشاچي ندارد استاديوم هاي آنچناني مي سازند ما براي مردم خودمون و اين تماشگران پرشور...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
آگاهانه یعنی باید حیثیت ایران رو نگه می داشتن و پست های کلیدی رو فدای خواست اشخاص نمی کردند . فکر می کنید همه مشکلات با خنده حل میشه ؟ پس عربها باید قهقهه بزنن که به اینجا برسن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
راست گفتند ورزشگاهها را درست کنید تو کل ایران چند ورزشگاه درست و حسابی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بازی چیه آقا؟ درست است که ما تماشاگر داریم اما کافی نیست. باید امکانات هم داشت تا پیشرفت کرد. اگر با تماشاچی و استعداد میشد پیشرفت کرد باید الان از انگلیس و اسپانیا و آلمان ... جلوتر بودیم. یک ورزشگاه درست نداریم. آکادمی نداریم. استعدادیابی نداریم. امکانات رفاهی تماشاچی نداریم. هیچی نداریم جز یک مشت دلال در تمام قشرهای مرتبط. اصلا این فوتبال نباشد بهتر است.
پاسخ ها
امير احمد اكبري اسبق از تبريز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
عوضش تا دلت بخواد خطاهاي بسيار فاحش داوري !!! تصميمات عجيب غريب ! انتخابات مشكوك رئيس فدراسيون ! قانون منع استفاده دروازه بان ! و سقف قرارداد بي سقف !!! داريم كه هيچ كشوري نداره
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
واقعا منطقی گفتی فوتبال نباشه بهتره .جوانان ما آنقدر تفریح و سرگرمی در شهرها و استانهایشان وجود داره که راحت این همه هوادار میتونن یکی را انتخاب کنن و دیگه عشق و علاقه به فوتبال را فراموش کنن . تعجبم از اینه که چرا شما را وزیر ورزش نکردن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
عوضش مسئولین بی مسئولیت توجیه گر داریم.
بابا کرم از خود درخته چرا آسمون ریسمون می بافید؟!
خود این مسئولین محترم آفت فوتبال ما هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
آقای اکبری ، دست های پشت پرده و دلال ها رو از قلم انداختی
انقدر ساده نباش عزیزم. چطور تو این 4 سال قوانینی وجود نداشت ؟ چطور کفاشیان تو این 4 سال ریاست کرد چطور اصلا کاندید شد ؟ حالا که گزینه دولت رای نیاورده آقایون یاد قانون افتادند ؟ چرا این قانون در فدراسیونهای دیگه اعمال نمیشه ؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
دیگه چه خبر ........
خوزستانم داره برف میاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
چه ربطی به این مطلب داشت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
ببینم دوست عزیز دسیسه عربها و لبخند زدن کفاشیان تقصیره دولته ؟! اینجا که شد فدراسیون دولتیه و دولت مسئول این چیزهاست ولی موقع انتخابات فدراسیون مستقل میشه و دولت هیچ حقی نداره !
اين رقابته و هر كشورى سعى ميكنه پيشرفت كنه و اين وظيفه ى مسئولينه نه تماشاگرا و بازيكنا و مربيا كه از حق فوتبال مملكت دفاع كنه.به نظر من اين جو سازيه كه با اعصاب فوتبال دوستان بازى كنيد لطفا نوع تيتر رو عوض كنيد و بنويسيد با سر كار اومدن اين فدراسيون روز به روز فوتبال ايران داره ضعيفتر ميشه و حقش خورده ميشه و آقايان فقط به صندلى تكيه دادن و ميخندن
از دوستان عزیز تابناکی خواهش میکنم تیتر خودتان را اصلاح کنید و از نشر تیتر های نژادپرستانه خودداری کنید /
بنویسید بازی کثیف فلان کشور و....
چرا ؟
عزیزانم! بسیاری از هموطنان ما در خوزستان و استانهای جنوبی و هموطنان ما در جنوب لبنان حزب الله عرب زبان هستند.
در شان شما نیست که از عبارات نژاد پرستانه استفاده کنید
متشکرم
مدیر پایگاه دوست عزیز با تشکر از انتقاد شما همان طور که در سر تیتر خبر ذکر کردیم منظورمان کشورهای عربی هستند نه هموطنان دلاور عرب زبان ما.
پاسخ ها
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
تيمور جان تيترو خوندي ؟
خواستي ناقلا يه چيزي گفته باشي ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
خودتان فرمودید عرب زبان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
هموطنان ما در جنوب لبنان ؟!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
جون مادرت بی خیال مسائل را قاطی نکن هرچی میکشیم از دست این عربهاست
ایرج
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
کجای این تیتر نژادپرستانه است ؟ نکنه انتظار داشتی بنویسند بازی کشورهای اروپایی برای کسر سهمیه فوتبال ایران ؟
در ضمن آونها هم چند پیشنهاد دادن شما هم اگر پیشنهاد بهتری داری بیان کنید
هرکه زورش بیشتر
تیم آن هم بیشتر
به نظر من دولت مبالغی که بعنوان مالیات ،از قراردادهای بازیکنان و مربیان کسر میگردد را نیز جهت باز سازی و به استاندارد رساندن ورزشگاه های موجود استفاده نماید.
تاجیی که ما یادمونه اون پست را سعیدلو از ایران گرفت نه کفاشیان!!
این باعث تأسف؟
آقا عرب کدومه ایرانی چیه؟ همه ما امت مسلمان هستیم. حالا یه وقت برادران ما به جزایر ما نظر دارند یا احیانا خلیجی را که از ابتدای تاریخ به نام فارس بوده میخواند به اسم خودشون بکند مسئله مهمی که نیست، فوتبال رو که دیگه اصلا نباید حرفش رو زد. امت مسلمان رو عشقه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
... تو سرت
وحيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
توجه به جنبه طنز مطلب نكرديد كه منفي داديد . مثل خود من كه اشتباها منفي دادم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
انگار خیلی ها طعنه ریز و زیرکانه ای که در این کامنت هست رو متوجه نشدند که منفی دادند.
reza
| United Arab Emirates |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
nazaretoon vaqean jaleb bood khosoosan tarze bayanetoon -dorood
بجا
با کرکری خواندن ومقصر کردن عربها جلو
زیاده خواهی عذه ای بگیرند وامکانات ورزشی
راتوسعه دهند.احتمالا عربها میدانند که ما باتهدید هم امکانات ورزشی را توسعه نمی دهیم
1. شگفت آور است ... که با اعتماد به نفس فراوان در پی ....ا چرا باید از آگاهی مردم خود در هراس باشد؟ اگر این حکومت توانسته بنیادهایی منطقی و اصولی را در میان مردم ایران بگذارد که نباید نگران تهاجم ...
هر چی سر ایران بیاد حقمونه. ما به خودمون رحم نمی کنیم آنوقت انتظار داریم عربها با ما مهربان باشند؟!
اینها همه عوارض فروختن کرسی هست؟
نه بابا کرسی کیلو چنده؟ ازینا قدیم تو ایران زیاد بود میرفتیم زیرش گرم میشدیم حالا یه کرسی بدیم به خارجیا گرم بشن مگه چه اشکالی داره صواب هم داره
همين جاست كه ميگن ما علي دايي رو داريم...
اگه ما خباثت و تنگنظري و حسادت به هم رو كنار بزاريم ، پست مهم كه چه عرض كنم رياست كل رو به دست مياريم.
به خاطر دلايلي كه همه ميدونيم و البته چشم ديدن موفقيت هم رو نداريم . خود بلاتر از علي دايي حمايت ميكنه ولي ما ايراني ها دوست نداريم يه ايراني رييس بشه. يادمون هم باشه كه همه جاي جهان نوشتن يك ايراني آقاي گل جهانه... بهتره از داشته خودمون به نحو احسن استفاده كنيم...
چه اشكالي داره به خودمون بيام و زير ساخت ها رو درست كنيم
وقتی عرضه ی ساخت 0تا ورزشگاه بعده 40 سال نداریم همینه.
ما فقط ادعا قدرت داریم
آيينه چون نقش تو بنمود راست...خود شكن ايينه شكستن خطاست
پاسخ ها
مجيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
حالا اي كه گفتي يعني چه؟ (كجاي اين عربها به آيينه شبيه است؟!!)
شما چقدر کینه ای هستید. به جای این چرت و پرت نویسی برو فوتبالت رو تقویت کن. چند سال قهرمان جام ملتها نشدیم؟ چند ساله جام باشگاه ها جام نیاوردیم؟ برو وضعیت ورزشگاه فینال جام حذفی رو بررسی کن. اینها تقصیر عربهاست؟

پس کینه خود از عربها را بیرون نریز. آنها جلوتر از ما هستند .
ای بابا ...اینها برادران عرب تان هستند...خوشمان می اید هر چه ....باز هم بشما محل نمی گذارند..و علیه ایران مظلوم و یتیم فعالیت میکنند..در ثانی بفرمایید طی این 33 سال جه کار ها علیه ایران که نکردند؟؟؟وقتی...
همه بد هستن، عرب ها، ترک ها، اروپایی ها، آمریکایی ها، ما خوبیم، تموم شد رفت!
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
واقعا" نتیجه جالبی بود !
ياد دبير ادبيات ما در سال 1372 در مدرسه شهيد توفيقي سنندج بخير . مي گفت بچه ها كشوري كه مشكل اقتصادي داره ورزش حرفه اي مي خواد چيكار . و ما مسخرش مي كرديم . حالا ميفهمم پول بيت المال يعني چي ، دلال بازي يعني چي و......
از دست رفتن سهمیه در کنفدراسیون آسیا یکی دیگر از شاهکارهای مدیران لایق ..... محور بود که در راستای اجرای عدالت بین ایران و کشوری مثل نپال اتخاذ شد
خب شما چرا ورزشگاهتان را استاندارد نمی کنید یا زیرساخت ندارید که اینطور اینها بهانه نگیرند؟
انشاالله به زودی زود
وای بر خودمان !!!!!!!!!!!!!!
ازماست که برماست
وقتی تعاونی ها همه کاره ورزش می شن معلومه چی میشه دیگه
امان از دست عربهای سوسمارخوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
اگه عربها نبودن بی عرضگی ها رو با چی توجیه میکردن ! حتما میرفتن سراغ چشم بادامی ها یا ... یا .... وقص علی هذا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
خیلی بی ادبانه بود.
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
این به عرب بودن یا نبودن ربطی نداره , خوب وقتی امکانات نداریم , نداریم دیگه ! دروغ که نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
میگم ، ما هم سوسمار بخوریم شاید وضعمون خوب بشه !!!!!!!!!!!!!!
ما تمام افتخارمون ورزشگاه آزادی که 50 سال پیش درست شده و الانم تو بهترین بازی ها هم ظرفیتش تکمیل نمیشه
به جز بازی استقلال و پرسپولیس کدوم بازی تماشاگر داره البته به جز تیم تراکتور که همیشه طرفدارای خودشو داره که اونم با بی توجهی مسئولان نسبت به امکانات رفاهی این ورزشگاه داریم اونارو از دست میدیم
به خدا با این منابع که ما داریم میتونستیم تو هر استان یه استادیوم در حد الامارات انگلیس بزنیم اما حیف که فقط تو مدیریت و مهندسی معکوس استادیم!!!
وای چه میشد ...
متاسفانه ما همیشه چوب ندانم کاری و حسادت به هموطنان خودمان را می خوریم. گرفتن پستهای بین المللی بسیار سخت است و از دست دادنشان بسیار آسان. در وزارت ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
شما واقعا توو اوگاندايي ؟
به این کفاشیان مرد بگین دست شومشو از فوتبال کوتاه کنه
وای چه میشد همسایه ما کانادا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
اونوقت ما هم بجای اینکه بریم مسافرت اصفهان میرفتیم لاس و گاس چطوره؟
کشورهای عربی بشما چه؟ شما دشمنتون اسرائیله! برید سراغ اسرائیل چکار عربها دارید؟
بگید مرگ بر اسرائیل که سهمیه فوتبالمون داره کم میشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
کاملا" موافقم
من که دیگه این تابناکو نمی‌خونم ....
چرا تیتر نزدیت بازی جدید کشورهای اسلامی برای کسر سهميه فوتبال ايران
جون خودت بچاپ
پاسخ ها
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
خیلی خیلی جالب بود ممنون
با این همه پول و امکانات چهارتا استادیوم درستی وحسابی بسازید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
شیطون تایلند رفتی چیکار؟
ایول
ما عادت کردیم همه مسایل را از نظر سیاسی بررسی کینم و از توجه به سایر نکات اساسی غافل شدیم در همین مورد هم وجود زیر ساختهای مناسب باعث شکوفائی فوتبال ما میشود و مسلما تیمهای ایرانی با قدرت کافی در مسابقات بین المللی حضور پیدا می کنند پس توجه به ایجاد بستر مورد نیار یک ضرورت است که نباید تحت الشعاع سایر مسایل قرار گیرد
حق ایران؟؟؟!!!

نمی دونم چی بگم...اما امیدوارم عدو سبب خیر بشه چقد مسئولین ما میخان از تماشاگران مایه بزارن....مگر این پیشنهاد عربها باعث بشه استادیوم سازی تو ایران رنگ کشورهای غیر عقب مانده بخودش بگیره والا باید خجالت کشید از نبود حتی یه زیرساخت درست حسابی ورزشی در ایران....بنظرم خیلی خوبه اگه همه سهمیه های ایران کسر بشه اما مسئولای ما از خواب خرگوشی بیدار شن و دوتا استادیوم آزادی بسازند...بد میگم؟
پاسخ ها
sam
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
دوست عزیز هرچقدر از این فشار اقتصادی که روزبه روز به ...... از این بیکاری از این سطح معیشت مردم از خواب خرگوشی که چه عرض کنم خواب عمو یادگاری بیدار شدن از وضع پیش روی فوتبال که نه کل ورزشمون امکان بیدار شدنش همون قدره ...

....
کدوم بازی؟
اینکه میخوان یه جوری واسه خودشون یه جوری سهمیه کسب کنند بده؟ یا اینکه مثل اقایان دو دستی انچه داریم را واسه اهدافشون تقدیم کنند؟
سلام به همگی. آره تیترتون رو عوض کنید. مگه ایران عرب نداره؟ ما هم عربیم. یه ضره احترام و انصاف داشته باشید. اگه کسی مد نظرتونه اسمش رو بگید.
پاسخ ها
babak
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
shoma ghalate emlaei dari harfet ghabul nist . boro farda bia .
تمام ملت ها دنبال منافع خودشون هستند فقط ما هستیم که این جور فکر میکنیم! 80 میلیون جمعیت داریم وقتی مقابل بحرین 300 هزار نفری می خوایم بازی کنیم دعا دعا می کنیم نبازیم! از 80 میلیون 11 تا ادم درست بازی کن بیرون نمیاد!؟ چرا میاد بشرط اینکه زیرساخت ها درست بشه به نظر من اصلا سهمیه نباید بهمون بدن تا اولا میلیاردها پولی که خرج این کار میشه وارد عرصه اقتصادی و بازار کار بشه دوما برای حرفه ای شدن تلاش بیشتری بشه
مگه ورزشگاه و زیرساخت خوب داشتن چیز بدیه که میگید باید از همین الان باید به فکر نقش برآب کردن این پیشنهاد باشیم ؟
علي جان بچه خوزستان سلام، بزار بقيه با فوتبال حالشونو ببرن . كاكا كجاي خوزستان برف ميباره ؟كه جمعه با بچه هام برم . تو اهواز پختيم از گرما
به نظر من تصمیم بدی نیست , میتونه یک زنگ خطر وهشدار باشه برای مسولین ورزش به خصوص فوتبال ما که به جای این حاشیه ها و بحث های بی مورد یکم به اصل مطلب توجه کنند و بخوان که واقعا " ورزش ما پیشرفت کنه
شما برید فدراسیون فا... رو درست کنید و ریشه ای سلامت را به فوتبال ایران تزریق کنید همه مشکلات حل می شه و هیچ کشوری نمی تونه کاری بکنه.ورزشگاه هست 30 سال پیش شروع به ساخت آن کردن ولی تا به حال 5 درصد پیشرفت نداشته . حاپولیش می کنن
واقعا این کار منطقی است مگر ما از اعراب چی کم داریم خوب بیاییم اساسی فکر کنیم ورزشگاهمون رادرست کنیم واقعا مایه شرم یک ایرانی است که تو این استادیومها وارد می شوی ما میتوانیم بشرت اینکه اینکه مثل پرونده اختلاس نشویم بامید ان روز که ما ورزشگاهای داشته باشیم که حسرت کشورهای عرب رانخوریم
سلام
من ساکن کشور امارات هستم و به نوعی شغلم با ورزش گره خورده.
در خصوص این تحلیلی که کردید باید بگم لطفا فوتبال ایران رو تحت هیچ شرایطی با فوتبال عرب مقایسه نکنید . چرا که تا سی سال دیگه هم به جایگاه تعریف حرفه ایشون نمیرسیم. حالا اگه تو رده ملی موفق عمل نمیکنن به خاطر کمبود نیروی بومی هست
در خصوص تماشاگر باید بگم یا تا به حال از نزدیک نرفتین استادیوم های عرب یا اطلاعات غلط بهتون دادند.
در ضمن یه شرایطی تو فوتبال عرب وجود داره که افرادی که مایل هستند میتونند به تیم محبوبشون کمک مالی کنند . و باید اعلام کنم که تیم العین جمعیت دار الشرف یا همون هیئات امنای خودمون، عددی نزدیک به یک میلیون نفره که این یعنی خیلی!!!
فوتبالی که قهرمانش یادش میره لیستشو به AFC ارسال کنه بهتر که سهمیه نداشته باشه تا با اسم ایران کمتر بازی بشه و موضوع خنده مدیران ورزشی دنیا و اسی بشیم.
لطفا یه چیزی بگین بگنجه.
تو فوتبال ایران فقط علنا ادم کشی صورت نمیگیره وگرنه همه دارن همو میخورن...
چرا بايد طوري باشد كه از ترس اين محروميت‌ها به فكر پيشرفت ورزشگاه‌ها باشيم. آقايون مسئول با اين همه فشاري كه وارد ميكنن وضعيت ورزشگاههامون اينه اگه فشاري نبود چيكار ميكرديد!!!
کاملا حق کشوری مثل امارات است که سهمیه بیشتری داشته باشه.هم فوتبال و امکانات بیشتری دارند و هم خیلی از ایران پیشرفته تر هستند
به نظر بنده سران ورزش ايران بايد شخصي به مانند علي دايي كه هم سواد خوب و هم اعتبار جهاني و تعصب بالايي دارند را وارد كنفدراسيون آسيا كنند هر جور كه شده تا بتواند از فوتبالمان دفاع كند.
شايد همين فشارها از جانب كنفدراسيون فوتبال آسيا موجب بشه فوتبال ما از نظر زير ساختها به خصوص استاديومها و ورزشگاههاي استاندارد و مجهز تكاني به خودش بدهد تا كي بايد به استاديوم آزادي كه بيش از سه دهه از ساخت آن مي گذره و زوارش در رفته بنازيم
اونا با ما بدن... ما خوبیم... اونا ع..... این عربیای الکی... این فارسیای الکی
خیلی هم خوبه که سهمیه ایران کم بشه...
آقایان ، همه جای جهان در حال پیشرفت و ترقی هستند.. دلیل نمیشه ما همش در جا بزنیم که..
نمونه ی بارزش تفاوت آشکار تولیدات..
چه بهتر که سهمیه ایران کم بشه
آخه چقد این پرسپولیس آبروی ایرانو ببره
په نه په ... خوبن!!!؟
اگه راست ميگي بذار محسن مسجدسليماني
نژادپرستي تا كي!!!!!؟
شعور عرب ها بيش از اين نيست. اين كار قدرت عرب ها را نشون نميده بلكه اونا رو ضعف و ضعيف تر ميكنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
شعورشماچقدره؟
به کوری چشم عرب های بی عرضه و بی استعداد امروز و فردا حالیشون میکنیم ایرانی یعنی چی.
vli agar be mn ham sosmar bdn mykhorm ajb shyd mgz man bhtar kar bkne
کفاشیان ؟
خدا این عرب ها رو به گل بنشونه
از قدیم با ما ضد بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
بنده خدا ما عقده ای هستیم احتمالا
ن اونا
عربها از ما جلوترن(البته به استثنائه استعداد)-ولی تو خیلی زمینه های دیگه-که یکیش سرمایه گذاری زیاد روی همین ورزششون
اونا مگه چقد جمعیت دارن؟؟؟ همین عرب حوضه خلیج رو میگم---با جمعیت کشور ما قابل مقایسه نیستن--ولی با برنامه و هدفمند دارن میرن جلو و ما ب تماشا و تمسخر و احیانا فحاشی نسبت به اونا بسنده کردیم.
نباید بیش از این از خودمون انتظار داشته باشیم پس
همه مقصریم--- نه فقط مسئولان.-
چرا ما نباید ورزشگاه استاندارد داشته باشیم که نگران نفوذ اعراب نباشیم!؟
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم