بازدید 5488

بازتاب شكست استقلال در رسانه های عرب زبان

کد خبر: ۲۳۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹ 04 April 2012
شكست استقلال تهران مقابل الجزیره امارات متحده عربی درچارچوب رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا بازتاب گستنرده ای در رسانه های عرب زبان منطقه داشته است . 

به گزارش توان نیوز : كارشناسان اغلب این رسانه ها بر این باور بودند كه استقلال شایسته این شكست نبود و با درایت مربیان می توانست این مسابقه را به نفع خود به پایان رساند یا حد اقل یك امتیاز این این دیدار خانگی را كسب كند.

گوینده الجزیره اسپورت در نیمه دوم بازی زمانی كه حملات دامنه دار استقلال حریف را زیر فشار شدید قرار داده بود گفت: ما آرزوی می كردیم كه این بازی با همین نتیجه به پایان رسد زیرا گرفتن یك امتیاز از ورزشگاه ترسناك آزادی به مثابه یك برد برای الجزیره است .

مفسران تلویزیون ابوظبی نیز معتقد بودند تیم استقلال زمانی كه گل مساوی را وارد دروازه حریف كرد دفاع خود را رها كرد و بدون اعتنا به خط حمله قدرتمند تیم الجزیره به حملات همه جانبه خود ادامه داد تا اینكه روی یك غافلگیری از ضد حمله گل دوم را دریافت كرد.

كارشناسان شبكه الدوری و الكاس قطر نیز گفتند كه مربیان تیم استقلال شناخت كافی از مثلث هجومی تیم الجزیره نداشتند وهیچ تدبیری برای مهار آنها نداشتند و ضربه كاری را از این ناحیه متحمل شدند.

ماجد الخلیفی كارشناس این شبكه و بازیكن سابق تیم ملی قطر در این زمینه گفت: شكست استقلال در هیاهوی آزادی كه برای هر حریفی آزار دهنده است نشان از شناخت كافی مربیان الجزیره از خطوط سه گانه استقلال است .

سلمان شریده بازیكن سابق بحرین نیز اظهار داشت : علاوه بر سردرگمی كه در بازی استقلال وجود داشت نباید فراموش كنیم كه تیم الجزیره در سال جاری با سرمایه گذاری و با بكارگیری بازیكنان سرشناس و گران قیمت سعی و تلاش خود را برای كسب یكی از عنوانهای جام باشگاههای آسیا وهمچنین لیگ برتر امارات انجام داده است.

كارشناس شبكه عراق اسپورت ضمن تحسین حضور هواداران استقلال ورتشویقهای بی وقفه آنها كه در نوع خود در آسیا كم نظیر است عامل شانس را در نتیجه نگرفتن استقلال موثر دانست و گفت: فرصتهای فراوانی نصیبب بازیكنانی مانند برهانی، شریفات ،یوسفی ،زندی و حتی بازیكنان میانه استقلال شد اما این فرصت ها به گل تبدیل نشد و در مقابل تیم الجزیره باحرفه ای گری تمام از فرصتهای معدود ی كه نصیبش شد یك برد باارزش ساخت.

برخی شبكه های عربی نیز تیم استقلال را تیمی شكننده و ضعیف تلقی كردند و برد تیم الجزیره را منطقی دانستند.

كارشناسان دبی اسپورت ضمن تحسین بازی الجزیره امارات این برد را حساب شده و ناشی از شناخت كافی بازیكنان ومربیان تیم الجزیره از ضعفهای استقلال دانستند.

فواد بوشقر از تلویزیون دبی گفت: با نگاهی مختصر به عملكرد چند هفته اخیراستقلال در لیگ ایران و بازی اخیر این تیم مقابل نسف قارشی ازبك می بینیم كه نتایج این تیم اصلا خوب نبوده و فقدان بازیكنان كلیدی این تیم مانند جباری و تیموریان موجب دگرگونی بازی استقلال شده و این تیم اخیرا حتی به تیم های ته جدولی لیگ ایران امتیاز داده واز صدر جدول چند پله ای نیز نزول كرده است .

بازی استقلال تهران والجزیره امارات كه عصر سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد توسط 21 شبكه تلویزیونی عرب زبان به صورت مستقیم پخش شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم