بازدید 7083

عامل تجاوز به زنان خانه‌دار اعدام مي‌شود

کد خبر: ۲۳۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵ 07 April 2012
مردجواني كه به عنوان مامور شهرداري وارد خانه‌ها مي‌شد و زنان جوان را مورد آزار جنسي قرار مي‌داد، در پي تاييد ديوان‌عالي كشور در ملاءعام اعدام مي‌شود.

به گزارش شرق، زني چهار سال قبل به ماموران پليس شهريار خبر داد: «مردي كه خود را مامور شهرداري معرفي كرده بود، براي متر كردن وارد خانه من شد و بعد مرا مورد آزار جنسي قرار داد. او يك سلاح هم داشت. آنقدر ترسيدم كه نتوانستم در برابرش مقاومت كنم.»

در حالي‌كه اين پرونده در نيروي انتظامي به جريان افتاده بود، شكايت مشابه ديگري در همان منطقه به دست ماموران رسيد. او گفت: وقتي مرد جوان زنگ در را زد، گفت مامور شهرداري است و از من خواست شوهرم را صدا بزنم، گفتم كسي در خانه نيست. آن مرد گفت براي متراژ خانه آمده است من هم در را باز كردم. او ناگهان به من حمله كرد و گفت اگر صدايي از خودت در بياوري كه همسايه‌ها متوجه شوند، مي‌كشمت من هم سكوت كردم. او وارد خانه شد، من را مورد آزار قرارداد و هرچه‌ پول و طلا داشتم سرقت كرد. چند شكايت مشابه ديگر هم براي ماموران ارسال شد تا اينكه در آخرين شكايت يكي از زنان ادعا كرد، خودرو مرد متجاوز را ديده و توانسته است دو شماره آخر آن را حفظ كند.

او گفت: «وقتي آن مرد خواست به من تجاوز كند، من فرياد زدم و كمك خواستم او از ترس اينكه همسايه‌ها بيايند، فرار كرد و من فقط توانستم دو شماره آخر ماشينش را حفظ كنم. خودرو او پژو 206 سفيد رنگ بود.»ماموران با به دست آمدن اين سرنخ موفق شدند، صاحب پژو را شناسايي كنند، اما او ادعا كرد زمان‌هايي كه اين زنان گفته‌اند جرم انجام شده او سركار بوده و اصلا شاكيان را نمي‌شناسد. وقتي زنان با اين مرد روبه‌رو شدند آنها نيز تاييد كردند فرد متجاوز او نبوده است. اين در حالي بود كه مرد جوان گفت: «در روزهايي كه اين زنان مدعي هستند كه مورد تجاوز قرار گرفتند، ماشين دست برادرم بود. او تازه از زندان آزاد شده و براي اينكه بيكار نباشد و جرمي مرتكب نشود، هربار كه از من خواست ماشين را به او بدهم، قبول كردم.»

پليس «امير» برادر صاحب پژو را بازداشت كرد. اين مرد به تجاوز به زنان اعتراف نكرد و گفت آنها را نمي‌شناسد اما وقتي ماموران او را در ميان چند مجرم و از پشت شيشه به شاكيان نشان داد همه شاكيان امير را شناسايي كردند. بالاخره بعد از چندين جلسه بازجويي مرد جوان لب به اعتراف گشود و گفت قبل از هركاري خانه زنان جوان را تحت نظر مي‌گرفت و بعد مرتكب جرم مي‌شد. او گفت: «چند روز قبل از اينكه به سراغ زن مورد نظرم بروم خانه را تحت نظر مي‌گرفتم و متوجه مي‌شدم چه زماني زن جوان در منزل تنهاست و وقتي از ساعات تنهايي طعمه‌ام مطمئن مي‌شدم خودم را مامور شهرداري معرفي مي‌كردم و وارد خانه مي‌شدم. بعد هم زنان جوان را مورد تجاوز قرار مي‌دادم و با به دست آوردن شماره آنها از اين زنان اخاذي مي‌كردم ضمن اينكه هنگام حضور در خانه‌شان هرچه داشتند سرقت مي‌كردم.»

اين مرد اعتراف كرد، پنج زن را به اين شيوه مورد آزار قرار داده است. از آنجايي كه مطابق قانون دادگاه كيفري‌استان تهران بايد به طور مستقيم وارد اين پرونده مي‌شد، بازجويي‌ و محاكمه امير در شعبه 75 اين دادگاه آغاز شد. متهم كه در مراحل بازجويي در مقابل پنج قاضي اعتراف كرده بود كه پنج زن را مورد آزار قرار داده است در جلسه محاكمه‌اش مدعي شد هرچه گفته دروغ بوده و تحت فشار چنين اعترافاتي كرده است.
 
اين مرد كه سوابق متعدد زندان دارد، در دفاع از خود گفت: «من فقط رابطه با دو زن را قبول دارم آنها هم خودشان راضي بودند و ما با هم به صورت تلفني در ارتباط بوديم.»با اين حال انكار متهم فايده‌اي نداشت و هيات قضات شعبه 75 دادگاه كيفري‌استان تهران كه رياست آن را قاضي معتمدي برعهده داشت، متهم را به اعدام محكوم كردند. راي صادره مورد اعتراض متهم و وكيلش قرار گرفت و در ديوان عالي كشور مورد بررسي قرار گرفت اما اعتراض او فايده‌اي نداشت و راي صادره مورد تاييد قرار گرفت. با تاييد ديوان شعبه اجراي احكام پرونده با حكم اعدام در ملاء‌عام در اختيار واحد اجراي احكام دادسراي جنايي قرار گرفت و اين حكم پس از طي كردن مرحله استيذان به اجرا درمي‌آيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار