بازدید 23187

توهین رکیک مسئول سعودی به شیعیان

کد خبر: ۲۳۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲ 07 April 2012
عالم وهابی سعودی و رییس اتحادیه وکلا در مدینه در اظهاراتی توهین آمیز و بسیار رکیک، شیعیان را بی اصل و نسب خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "سلطان بن زاحم" در اظهاراتی توهین آمیز و بسیار رکیک از طریق شبکه های اجتماعی "تویتر" مدعی شد: "معتقدم اگر شیعیان مورد آزمایش قرار بگیرند، فقط تعداد بسیار کمی از آنها فرزند پدران خود هستند".

توهین بسیار رکیک این عالم سعودی با واکنش و اعتراض های گسترده ای در داخل عربستان و همچنین شبکه های اینترنتی مواجه شده است.

شکایت عالم شیعه عربستانی از بن زاحم

"سید حسن النمر" در واکنش به این توهین عالم سعودی از تصمیم خود برای شکایت قضایی علیه "بن زاحم" به دلیل توهین به همه شیعیان، خبر داد.

سید حسن النمر تأکید کرد، اظهارات بن زاحم موجب تفرقه افکنی است .. بازخواست بن زاحم مسئولیت طرفهای ذیربط برای مقابله با این فتنه انگیزی و کسانی است که فکر می کنند عربستان فقط متعلق به آنها است .

اعتراض شدید سنی ها به توهین بن زاحم

در همین راستا گروه بسیاری از سنی ها با اعتراض شدید به توهین های بن زاحم، صفحه ای را در شبکه های اجتماعی اینترنتی ایجاد کردند.

این افراد همچنین خواستار واکنش سریع "ملک عبدالله" شاه عربستان برای برخورد با بن زاحم بعنوان یکی از فتنه انگیزانی شدند، که فکر می کنند با تعرض به شیعیان مشهور می شوند.

گروهی از شهروندان سنی عربستانی نیز با انتقاد از توهین به هموطنان شیعه، خواستار لغو صلاحیت بن زاحم از سوی وزارت دادگستری شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱۸
انتشار یافته: ۲۳
طلا كه پاكه چه منتش به خاكه
هر کس همان جوری که خودش است به دیگران نگاه میکند و نطر میدهد
ايشان به نظر ميرسد بن زاحم نباشند بلكه مزاحم باشند و در اولين فرصت بايد رفع زحمت كنند به سراي باقي .
هر كي از درد خودش حرف ميزنه
اين فرد از اسلام خارج شده چون اسلام جاي اين تهمتها و افتراها و ... نيست.
اين به اصطلاح عالم، مهره انگليس است و حتما" مي خواهد بين سيعه و سني اختلاف بيندازد و بايد مجازات شود
ضرب المثل ایرانی می گوید:کافر همه را به کیش خود پندارد
آقای سلطان بن زاحم
میگن توی آخرالزمان همه چیز برعکس میشه !!!
هرچه لياقت خودش بوده به زبان آورده است وموجب خشم شيعه وسني شده است
در روایت است که روزی یکی از معصومین شایدامام صادق(ع) با چند تن از یاران خود از کوچه ای عبور می کردند که چند بچه کوچولو در آنجا مشغول خاک بازی و بازی های کودکانه خود بودند .هنگام عبور امام و یارانش یکی از بچه ها به طرف دوستش سنگی یا مشتی خاک پرتاب کرد از قضا به ردای امام برخورد کرد ناگهان یکی از یاران امام با عصبانیت آن کودک را حرمزاده خواند و او را دعواکرد.آنگاه امام با حالتی برافروخته رو به طرف آن همراهش کرد و گفت : تا ثابت نکنی او حرامزاده است ، مورد لعن خدایی و تو از ما نیستی( مسلمان نیستی).و او را از خود راند.
خودتون بی اصل و نسبسن وهابی های پول پرست-دین وایمانتنان کجاست؟به شما هم میگن انسان؟
فقط ميشه گفت كه متاسفم برا اين افراطي هاي ............
وهابی ها خودشون بی اصل و نسب هستند از بدبخت بودن اونها همین قدر کافی که توسط یک جاسوس انگلیسی دین شون بوجود اومده و ما شیعیان اید متحد شویم و در برابر این حرف ها بایستیم
شما مردی خودت برو آزمایش بده
ریشه اختلاف بین شیعه و سنی اینا هستن...درضمن حرومزاده هم خودشه
اگر حکم شرع اجازه می داد دلایل شرعی زتازاده بودن این فرد از نظر شرعی مشخص می کردم. اما باید توجه داشت که این دست پروردگان صهیونیست به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی هستند.
بنا به شریعت اسلام، این کار قذف نامیده می شه و مجازاتش 80 ضربه شلاقه و در صورت تکرار در بار چهارم اعدام داره.(این حکم در صورتی است که به یک نفر توهین بشه اما وقتی به یک جامعه توهین میشه حکم قطعا سنگین تر خواهد بود )
البته این مسلمان نماهای حاکم در عربستان جکم اسلام را اجرا نخواهند کرد.

بیش تر از هر چیز دلم میسوزه برای نام اسلام که این پست فطرت ها دارن یدک می کشن
کافر همه را به کیش خود داند.
ظاهرا این آقای بن زاخم از همین مشکل اصل ونسب وپاکی نسب رنج می برد وبا این فراکنی خواسته مرهمی بر دل خود بگذارد
تابناک عزیز این "معلوم نیست چی چی زاده "، که ظاهرا مصیبت روانی خود را به عنوان یک موضوع به دیگران نسبت داده است ، کجا عالم است که تو او را عالم توصیف می کنی!؟ البته صفت مسئول بودنش در اتحادیه وکلا حرف درستی می تواند باشد
حرام زاده اون کسی است که بدون دلیل و مدرک به دیگران توهین میکنه. ما حرام زاده و شما حلال زاده..اما دنیا محل گذره... تو اون دونیا میلیونها شیعه یقت رو میگیرن..
ما شیعیان آزمایش میدیم... وهابی ها هم آزمایش بدهند تا معلوم بشه کی ولد هوی و هوس و کی فزرند پدرشه...
ریشه تمام تفرقه های جهان اسلام همین وهابی ها هستن کاش پس از کشتار حجاج هیچوقت با عربستان رابطه برقرار نمیکردیم بنظرم هیچ کشوری تو دنیا اندازه عربستان با ایران بد نیست
اینها اگر صداقت دارند ( که اصلا ندارند) بیایند با علمای ما مناظره کنند تا سره از ناسره مشخص شود. لطفا کتاب « ثم الهدیتم » « آنگاه که هدایت شدم » پروفسور محمد تیجانی تونسی را برای این هتاکان بفرستید مطالعه کنند تا مشخص شود چه کسانی بر حق اند.
کار دنیا را ببین فرقه ای ضاله ،بدون اصل و نصب که عالم و آدم از نقش استعمار در آن آگاهند به شیعیان مولای مردان و وصی پیغمبر اخرالزمان توهین میکند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار