بازدید 2332

کنترل مکانیزه محدوده زوج و فرد در سال جاری

کد خبر: ۲۳۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۴ 08 April 2012
مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران با بیان اینکه کنترل مکانیزه محدوه زوج و فرد در سال جاری محقق خواهد شد گفت: رینگ محدوده طرح زوج و فرد باید تثبت شود و این محدوده نیاز به اصلاحاتی دارد.

به گزارش مهر، حجت الله بهروز با بیان این که بزرگ تر کردن محدوده زوج و فرد کار منطقی و درستی نیست ، گفت:چرا که هرچه محدودیت ترددها را در سطح گسترده تری اجرا کنیم از یک سو نظارت و کنترل بر ترددها سخت و حتی غیر ممکن می شود و از سوی دیگر ورود و خروج به محدوده زوج و فرد بی معنا می شود، چون بخش اصلی شهر در داخل محدوده قرار می گیرد و در واقع اکثر ترددها داخل محدوده ای خواهند بود.

وی ادامه داد: رینگ دوم محدود سازی تردد خودرهای شخصی (محدوده زوج وفرد ) باید منطقی باشد تا پوشش دهنده رینگ اول بوده و به گونه ای باشد که مردم بتوانند آن را رعایت کنند و از سوی دیگر اکثر سفرهای شهری در داخل این محدوده قرار نگیرد.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران تصریح کرد: پیشنهاد اصلاح محدوده زوج و فرد مطرح شده که امید است پس از نهایی شدن و تثبیت محدوده، در سال جاری بتوانیم کنترل مکانیزه ورود و خروج ها و تردد در این محدوده را محقق سازیم.

وی افزود: ورودی و خروجی های محدوده زوج فرد حدود 140 معبر است که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ابتدا ورودی های محدوده و در فاز دوم خروجی های آن به دوربین های ثبت تخلفات مجهز خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار