بازدید 4872
باشگاه پرسپولیس:

داور مسبب توهین‌های تماشاگران بود

کد خبر: ۲۳۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷ 09 April 2012
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: «محمود رفیعی می‌توانست آستانه تحملش را بالاتر ببرد و بازی پرسپولیس و داماش را به پایان برساند.»
 
به گزارش فارس، جمشید زارع در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته پرسپولیس و داماش اظهار داشت: «داور بازی با سوت‌های اشتباه خود باعث شد این شرایط پیش آید، البته ما بی‌احترامی‌ها و حرکت هواداران را تایید نمی‌کنیم اما شرایطی باعث شد که این اتفاقات رخ دهد.»
وی افزود: «سوت‌های اشتباه رفیعی کاملا مشخص بود. قبل از اینکه محمد نصرتی اخراج شود خطایی روی علی عسگر انجام شد که داور به صورت عجیبی سوت نزد و مقاومت کرد اما به یکباره حرکت نصرتی را با اخراج مستقیم جواب داد.»

زارع تاکید کرد: «با این همه اشتباهات و اتفاقات، با توجه به اینکه یک دقیقه تا پایان بازی مانده بود داور می‌توانست آستانه تحمل خود را مثل خیلی دیگر از داوران بالا ببرد و این یک دقیقه را هم تحمل کند اما رفیعی دنبال این بود تا کار جدیدی را در ورزشگاه انجام دهد.»

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «هواداران پرسپولیس هم باید بدانند اینگونه مسائل وجود دارد و به همین دلیل باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند. البته این اتفاق‌ها خارج از اراده باشگاه بود یعنی داور کاری کرد که هواداران این طور از کور در بروند که ما این موضوع را تایید نمی‌کنیم. حتی دیدید کریمی پا در میانی کرد اما ناراحتی و عصبانیت مردم فروکش ‌کرد.»
زارع خطاب به کمیته داوران گفت: «تعجب می‌کنم با توجه به اینکه آقای عسگری اعلام کرده قضاوت رفیعی خوب نبود چطور در هفته‌های پایین این انتخاب‌ها برای داوری بازی‌ها انجام می‌شود. آقای رفیعی دوست آقای عسگری است اما ما به این موضوع کاری نداریم و باید در این هفته‌های پایانی فکر اساسی برای انتخاب داوران شود.»
وی افزود: «خوشبختانه آنقدر داوران با کارنامه خوب داریم که راحت می‌توانند دیدارها را قضاوت کنند و حتی در دربی‌ها هم این را ثابت کردند اما داوری هم هست که با این گونه اشتباهات زحمات داوری را زیر سؤال می‌برد آقای رفیعی اضافه وزن داشت و وقتی می‌خواست حرکت کند خودش را روی زمین می‌کشید. امیدوارم این گونه داوری‌ها فوتبال ما را آشفته نکند.»
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: «من به عنوان یک فرد کوچک در باشگاه از تک تک هواداران خونگرم این تیم می‌خواهم آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند. دنیزلی در لیگ برتر دستش بسته است و امیدوارم حتی اگر داوران هم اشتباه کردند دیگر چنین اتفاقاتی در بازی‌های پرسپولیس نیفتد و همچنین امیدوارم همین کاری که آقای رفیعی در ورزشگاه آزادی کرد اگر در شهرستان‌های دیگر اتفاقاتی به ضرر تیم ما چنین اتفاقی رخ داد، انجام شود.»
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار