بازدید 1827

بهمنی به جلسه ویژه مجلس نرفت

کد خبر: ۲۳۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲ 10 April 2012
سیدمهدی صادق با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مسئولان دعوت شده حضور نیافتند، گفت: قرار بود در نشست امروز این کمیسیون وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی حضور داشته باشند اما فقط وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست حضور یافت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خانه ملت گفت: مقرر بود در نشست امروز (سه‌شنبه ۲۲ فروردین) این کمیسیون مسئولان دعوت شده در مورد نرخ ارز، علت دوگانگی نرخ ارز و زیان‌های ناشی از آن و نحوه تخصیص ارز به واحدهای صنعتی و تولیدی گزارش داده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهند که متاسفانه فقط غضنفری در این جلسه حضور یافت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به‌رغم حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست نمایندگان نتوانستند سوالات خود را مطرح و پاسخ‌های شفافی دریافت کنند، زیرا غضنفری نیز مانند نمایندگان سوالاتی داشت که باید توسط رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی پاسخ داده می‌شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجموع نشست امروز این کمیسیون به دلیل عدم حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی به هیچ نتیجه‌ای نرسید و سوالات نمایندگان بدون پاسخ باقی ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل