بازدید 4621

آسیایی شدن تراکتورخواست رئیس جمهوربود

کد خبر: ۲۵۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۷ 15 June 2012
آسیایی شدن تراکتورسازی خواست رئیس جمهور از ما بود، ما سعی و تلاش فراوانی انجام دادیم تا با تامین منابع لازم و رفع مشکلات و موانع سر راه تراکتورسازی این تیم بتواند به موفقیت دست یابد.
به گزارش ایسنا به نقل از سايت باشگاه تراكتورسازي تبريز، فرمانده سپاه عاشورا گفت: خوشبختانه با راهیابی تراکتورسازی به لیگ قهرمانان آسیا خواست رئیس جمهور محقق شد و این موضوع موجب افتخار و سربلندی ما شده است.

سردار پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا در مراسم جشن صعود تراکتورسازی طی سخنانی اظهار كرد: آسیایی شدن تراکتورسازی خواست رئیس جمهور از ما بود، ما سعی و تلاش فراوانی انجام دادیم تا با تامین منابع لازم و رفع مشکلات و موانع سر راه تراکتورسازی این تیم بتواند به موفقیت دست یابد.

وي همچنین از دولت و رئیس جمهور درخواست كرد به تراکتورسازی نیز مثل تیم های پرسپولیس و استقلال توجه شود.

پورجمشیدیان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار كرد: كسانی که عالمانه و عامدانه مشکلاتی را به تراکتور نسبت می دهند تا موفقیت های تیم و عملکرد خوب مدیریتی را زیر سوال ببرند یقینا خودشان دارای مشکل هستند. فرمانده سپاه پاسداران به من دستور دادند تا سلام ایشان را به هواداران تراکتورسازی ابلاغ كنم. ما امسال کمک های نقدی و غیر نقدی به باشگاه را تا سقف ۸ میلیارد تومان به باشگاه تراکتورسازی اختصاص خواهیم داد و تیم را تنها نخواهیم گذاشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار