ارسال نامه جديد IOC به ايران

کد خبر: ۲۵۳۵۴۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵ 25 June 2012
|
4423 بازدید
عضو هيات اجرايي كميته ملي المپيك از ارسال نامه جديد از سوي كميته بين‌المللي المپيك به ايران براي ارائه توضيحات بيشتر در مورد تغييرات روساي فدراسيونها و برگزاري انتخابات جديد خبر داد.

احمد ناطق نوري در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: در نامه جديد IOC به ايران نكته‌اي در مورد تغيير چند رييس فدراسيون و همچنين برگزاري انتخابات چند فدراسيون ديگر اشاره شده و به اين مساله اعتراض داشتند كه مشكل خاصي نيست و قابل حل است.

وي افزود: اين نامه مبني بر تعليق نيست و خيلي هم محكم نيست. مسئولان كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان در حال بررسي اين موضوع هستند و قرار است امروز آقايان علي آبادي و عباسي جلسه‌اي را با هم داشته و در اين رابطه تصميم بگيرند.

رييس فدراسيون بوكس با تاكيد بر اين كه هنوز بحث تعليق در بازي‌هاي المپيك مطرح نيست، گفت: همان طور كه مي‌دانيد خارجي‌ها به دنبال آن هستند كه با بهانه‌هاي مختلف بر ايران فشار بياورند. ما بايد در اين مواقع بيشتر دقت كنيم و بيشتر وسواس داشته باشيم كه نكته منفي را در اختيار آن‌ها قرار ندهيم تا آن‌ها از اين نكته به سود خود استفاده كنند.

وي ادامه داد: خوشبختانه مسئولان كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان توجه لازم در اين رابطه را دارند و جواب منطقي و معقولي هم به اين گونه نامه ها خواهند داد.

رييس فدراسيون بوكس همچنين در مورد انتخاب علي مظاهري به عنوان پرچمدار كاروان ايران در المپيك لندن اظهار كرد: در جلسه هيات اجرايي دو نفر براي پرچمداري مطرح شدند. خانم الهه احمدي از تيم ملي تيراندازي كه به خاطر اين كه فرداي روز افتتاحيه مسابقه داشت، او را به عنوان پرچمدار انتخاب نكردند و در نهايت با پرچمداري علي مظاهري موافقت شد.

وي ادامه داد: پرچمداري كاري سخت و خسته كننده در آن چند ساعت است كه توان جسمي بالا، نجابت و صلابت خاصي را مي‌خواهد كه خوشبختانه علي مظاهري همه اين شرايط را داشت و در نهايت با موافقت تمام اعضا و همچنين افشارزاده و علي آبادي اين ورزشكار خوب ايران براي اين افتخار بزرگ انتخاب شد.

ناطق نوري ادامه داد: من به عنوان رييس فدراسيون بوكس او را براي پرچمداري پيشنهاد نكردم و دوستان ديگر نسبت به اين ورزشكار كرمانشاهي لطف داشتند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟