بازدید 8144
مسابقات لیگ جهانی کاراته، جاکارتا اندونزی

تیم کاراته ایران، قهرمان لیگ جهانی شد

تیم ملی کاراته ایران در سومین مرحله لیگ جهانی کاراته به نام کاراته وان که روز یکشنبه به پایان رسید، عنوان قهرمانی را با چهار مدال طلا، شش نقره، هفت برنز و پنج عنوان پنجمی را به دست آورد. این مسابقات در جاکارتای اندونزی با حضور ۲۱۹ کاراته‌کا از ۲۷ کشور برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹ 25 June 2012
 تیم ملی كاراته ایران با چهار مدال طلا، شش نقره و هفت برنز در مجموع هر دو بخش مردان و زنان برای نخستین بار بر سكوی قهرمانی لیگ جهانی كاراته در اندونزی ایستاد.

به گزارش «تابناک»، پس از تیم ایران، ژاپن با چهار طلا، دو نقره و چهار برنز بر سکوی دوم ایستاد.

بنا بر این گزارش، فرانسه با سه طلا و دو برنز به مقام سوم رسید و کره جنوبی با یک طلا و یک نقره و اندونزی میزبان با یک طلا و چهار برنز، عناوین چهارم و پنجم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

ونزوئلا، مالزی، استرالیا، لهستان، اتریش و هنگ کنگ دیگر تیم‌هایی بودند که در این رقابت‌ها نفرات خود را روی سکوهای قهرمانی دیدند.

تیم ملی کاراته مردان و زنان ایران در شرایطی قهرمانی این مسابقه‌ها را به دست آورد که باید در روزهای ۲۴ تا ۲۷ تیر ماه در مسابقه‌های کاراته قهرمانی آسیا که در شهر تاشکند، پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود، شرکت کند.

تیم ملی کاراته ایران، آخرین بار سال ۲۰۱۱ در لیگ جهانی کاراته که در شهر پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد، شرکت کرد که با یک مدال طلای امیرمهدی‌زاده و یک نقره سعید حسنی‌پور به کار خود پایان داد.


کاتاى تیمى مردان ایران مدال نقره را بر گردن آویخت

افزون بر این، در پایان رقابت‌هاى کاتاى تیمى مردان لیگ جهانى کاراته وان، نمایندگان کشورمان که در دو مبارزه نخست خود مقابل تیم‌هاى اندونزى و مالزى صاحب برترى شده بود، در آخرین پیکار، نتیجه را به تیم دیگر اندونزى واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

در لیگ جهانى کاراته وان اندونزى که ۲۱۹ کاراته‌کا از ۲۷ کشور جهان حضور دارند، تیم کاتاى مردان با ترکیب احد شاهین، محمد خانلو و آرمین روشنى، نخست مقابل نماینده مالزى با پنج پرچم پیروز شد. در مبارزه بعد تیمى از اندونزى را پنج بر صفر شکست داد تا در فینال مقابل دیگر نماینده کشور اندونزى که سال گذشته در مسابقات قهرمانى آسیا، صاحب گردن آویز برنز شده بود، قرار بگیرد که در این مبارزه نمایندگان کاتاى ایران با پنج پرچم نتیجه را واگذار کردند و در مکان دوم قرار گرفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی