بازدید 24465
۷
رؤسای سرویس‌های جاسوسی انگلیس در پارلمان از خود دفاع کردند:

رئیس MI6: جاسوسان انگلیس بر برنامه هسته‌ای ایران متمرکز بودند!

روز پنجشنبه در میزگردی که ۹ تن از اعضای پارلمان انگلیس شرکت داشتند، علت شکست سرویس جاسوسی انگلیس در پیش‌بینی تحولات کشورهای عربی بررسی شده است.
کد خبر: ۲۵۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸ 12 July 2012
کمیته اطلاعات و امنیت پارلمان انگلیس اعلام کرد که جاسوسان این کشور در کشورهای عربی، ناکام بوده‌ و نتوانسته‌اند انقلاب‌های این کشورها را پیش‌بینی کنند.

به گزارش «تابناک» در میزگردی که ۹ تن از اعضای پارلمان در آن شرکت داشتند، اعلام شد که بر پایه گزارش اطلاعاتی نهادهای مربوط در انگلستان، دستگاه جاسوسی این کشور نتوانسته است، کار مناسبی در بیشتر کشورهای خاورمیانه انجام دهد.

در یک گزارش خصوصی که در این باره منتشر شده، آمده است که «ام‌.ای‌.سیکس» (دستگاه جاسوسی خارجی انگلیس) تمام تمرکز خود را روی جاسوسی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران و همچنین بررسی فعالیت‌های القاعده گذاشته و از امور کشورهای عربی غافل شده است.

«جان ساورز»، رئیس «ام‌.ای‌.سیکس»، گفته است، هنگامی که انقلاب‌های عربی رخ می‌داد، ما ارزیابی درستی از وضعیت تک تک این کشورها نداشتیم.

وی این ادعا را در دسامبر گذاشته به صورت خصوصی به پارلمان گفته و همچنین ادعا کرده که در مورد تونس و مصر، «ام‌.ای‌.سیکس‌» به این دلیل که منابع قابل اتکایی نداشته، قادر به پیش‌بینی انقلاب‌ها نیز نبوده است.


 در عین حال، وی برای دفاع از خود و جاسوسانش اعلام کرده است که هیچ کس در جهان نمی‌توانست سرعت این تحولات را پیش‌بینی و یا گزارش کند.

رئیس بخش جاسوسی وزارت دفاع انگلیس هم گفته است: در دنیای مدرن کنونی، ما نمی‌توانیم همه پدیده‌ها را برای جاسوسی پوشش دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۷
جناب ساورز اون روز که گل قرمز زدی به سینت و جلوی دوربین تلویزیونی رسما و علنا از انجام عمليات‌هاي پنهان براي متوقف كردن برنامه‌ي هسته‌اي ايران صحبت کردی رو یادته حالا امروز رو خوب تماشا کن برنامه هسته ای ایران به خواست خدا و بپاس خون دانشمندانی که شما ترور کردین به عالی ترین سطح رسیده و با قدرت هم ادامه داره متحدین شما در کشور های عربی هم یا تو قبرن یا تو زندان یا فراری اینجوری خدا میزاره تو کاسه ظالم و زورگو حالا ببینیم بازم جلوی دوربین قدلدری میکنی وایکینگ بی فرهنگ .
یعنی سازمان سیا اینقدر بدبخت شده که اون ملکه و آدماش دستش را بخونن........سازمانی که برنده جنگ سرد بود!
باید در ایتده فهمید علت ارائه این گزارش و هدف اصلیشون چیه و چه برنامه جدیدی دارند عمق حرامزادگی و پدسوختگی از شیوه دروغ گفتنشان میباره
بیچارها توهم زدند!
برو بابا
بازم توهم زدن
شما برید رو برنامه روزانه ملکتون متمرکز بشید!!
این بهترین راه فرار از مسئولیت است چرا که هیچ ترازویی نمیتواند حرف این اقا را وزن کند و او توانست با همین ادعا مجلس کشورش را فریب دهد .وگرنه ایران خصوصا" در سالهای اخیر همه اعمال خود در زمینه هسته ای را برای حضرات اژانس اشکار ساخته مگر از غنی سازی 5%تا20%را چه کسی به دنیا اعلام کرده ؟
دروغگو روباه پیر، شاید گوشهات سنگین شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی