بازدید 5330

آیین سالگرد مرحوم روح الله داداشی برگزار شد

کد خبر: ۲۵۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷ 12 July 2012
 آیین اولین سالگرد مرحوم روح الله داداشی با حضور علاقه مندان ، ورزشكاران و برخی مسوولان استانی در امام زاده محمد (ع ) كرج برگزار شد .
 
روح الله داداشی قویترین مرد جهان و ایران سال گذشته در راه برگشت به منزل در كرج در اثر یك نزاع خیابانی با ضربات چاقو به قتل رسید.

مرحوم داداشی در رقابت های قویترین مردان جهان در كیش عنوان قویترین مرد جهان را به خود اختصاص داده بود .

رییس مجمع امور صنفی كرج و مشاور فرماندار در امور اصناف روز پنجشنبه در حاشیه آیین سالگرد قویترین مرد جهان و ایران به خبرنگار ایرنا گفت: روح الله داداشی عنوان قهرمانی و پهلوانی را یكجا برازنده خود كرد و با داشتن روحیه افتادگی از وی الگوی مناسبی برای جامعه ورزش بویژه جوانان ساخته بود.

'حمید كریمی ' افزود: حضور چشمگیر مردم خوب كرج بویژه ورزشكاران و روسای صنوف مختلف شهر، بیانگر منش پهلوانی روح الله داداشی است .

وی كه از دوستان شادروان روح الله داداشی است اضافه كرد: داداشی شش ماه قبل از درگذشت در یك دیدار دوستانه كه بین تیم والیبال رزكان و قویترین مردان كرج برگزار شد با توحه به باختی كه داشتند با یك جعبه شیرینی از تیم برنده تجلیل كرد كه خود روحیه خوب انسانی و معنوی شادروان پهلوان داداشی را می رساند.

زندگینامه: روح الله داداشی (1360- 1390)

وی در ابتدا به رشته ورزشی پرورش اندام علاقه نشان داد اما به واسطه حضور برادرش در رشته كشتی، از سال 1375 در این رشته فعالیت كرد.

روح‌الله در سال 1376 و در وزن 48 كیلو گرم به عنوان قهرمانی كشور در رشته كشتی نائل آمد.

وی در سال 1377 به رشته پرورش‌اندام رو آورد و در سال‌های 81 و 82، دو بار قهرمان مسابقات پرورش‌اندام تهران و ایران شد.

داداشی در مسابقات قویترین مردان جهان كه در قشم برگزار شد مقام اول جهان را به خود اختصاص داد.

وی از جمله ورزشكاران صاحب عنوان قهرمانی كشورمان در رشته پرورش اندام بود و در كارنامه ورزشی اش هفت دوره قهرمانی كرج، 2 دوره قهرمانی تهران، 2 دوره قهرمان ایران در رشته پرورش‌اندام و در قویترین مردان یك دوره چهارم ایران،2 دوره سوم ایران، یك دوره قهرمانی كشور، 2 دوره قویترین مردان آهنین، یك دوره سوم جهان و یك دوره اول جهان را داشت 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم