بازدید 18647

اتهام جدید نتانیاهو به ایران

در پی بازداشت یک فرد لبنانی مظنون به انجام حملات تروریستی در قبرس و در حالی که هنوز هیچ گونه نشانه‌ای علیه وی به دست نیامده، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، این فرد را با ایران مرتبط دانسته است!
کد خبر: ۲۵۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵ 15 July 2012
در پی بازداشت یک فرد لبنانی به اتهام انجام حملات تروریستی در قبرس و در حالی که هنوز هیچ گونه نشانه‌ای علیه وی به دست نیامده، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن مرتبط دانستن این فرد با ایران، ایران را بزرگترین صادر کننده تروریسم دانسته است. 

به گزارش «تابناک»، روز گذشته، مقامات قبرس اعلام کردند که یک فرد لبنانی مظنون به برنامه‌ریزی برای انجام حملات تروریستی را بازداشت کرده‌اند.

گفته می‌شود، پاسپورت فرد یاد شده متعلق به عربستان سعودی بوده و وی می‌خواسته حملاتی را علیه اسرائیلی‌ها در قبرس انجام دهد.

در همین حال و در شرایطی که هنوز هیچ گونه گزارشی از نیات و وابستگی‌های این فرد منتشر نشده، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی وی را وابسته به حزب‌الله لبنان دانسته و گفته: ایران مسئولیت پشتیبانی وی را بر عهده داشته است.

به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل»، نتانیاهو در بخشی از سخنان خود مدعی شده: «هیچ مرزی برای تروریسم ایرانی وجود ندارد. پس از اینکه ایران افرادش را برای ترور سفیر عربستان سعودی به خاک آمریکا فرستاد و حملاتی در جمهوری آذربایجان، بانکوک، تفلیس، دهلی نو و آفریقا انجام داد، اینک نیاتش برای انجام حملات در قبرس نیز افشا شده است».

وی ادامه داد: «جامعه جهانی باید با بزرگترین صادر کننده تروریسم در جهان مقابله کند».

بنا بر این گزارش، این اظهارات نتانیاهو در حالی گفته می‌شود که خود رژیم صهیونیستی آشکارا در سطح دنیا به عنوان بزرگترین حامی تروریسم دولتی شناخته می‌شود و بیش از هر دولت دیگری از ابزار ترور به منظور دستیابی به اهداف خود بهره گرفته است.

گفتنی است، دست داشتن اسرائیلی‌ها در ترور مقامات فلسطینی و لبنانی تا اندازه‌ای آشکار است که حتی از وجود «لیست ترور» در این زمینه در دست رژیم صهیونیستی سخن به میان می‌آید.

از سوی دیگر، دخالت مستقیم این رژیم در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، هم‌اکنون به یک واقعیت شناخته شده تبدیل گشته و رسانه‌های آمریکایی نیز بار‌ها به آموزش عوامل تروریستی توسط سازمان جاسوسی این رژیم به منظور انجام عملیات در ایران اشاره کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۱۰
کافر همه را به کیش خود پندارد
آخه پس خود نتانیاهو را کی صادر کرده . هر که نتانیاهو را صادر کرده اون بزرگترین صادر کننده است تروریسم است نه ایران.
باشه . تو خوبی تو نازی تو راست میگی. ایران داره این کارایی که تو میگی انجام میده. تو مثل یه بچه خوب نشستی داری تماشا میکنی!!!!!!!
سلام موج تنفر از صهیونیست ها در هلند که پر از یهودی است رو به فزونی نهاده و این یعنی مردم به حرف امام خمینی (ره) رسیده اند.
این عملیات روانی به دلیل سفر مقام های ایرانی به قبرس است که چندی پیش صورت گرفته است . بنابراین هر جا که جای پای ایران باشد اسراییل به دنبال خراب کردن چهره ایران در آن منطقه برخواهد آمد .
نتانیاهو با دیوار حرف میزنه شما زیاد اهمیت ندید :)
سگی که واق واق میکند واز ترس به خود میلرزد. نماد شیطان روی زمین
درطول 33سال بعد ازانقلاب ایران؛رییس جمهورش؛ نخست وزیرش؛ رئیس قوه قضائیه اش؛دهها نماینده مردم در مجالس شورای اسلامی وخبرگان وهزاران شهید از مردم این کشور را درترورهای این جنایتکاران ونوکران آنها از دست داده است. لازم است منبعددرمقابله به مثل هر شهید تاثیر گذارترین عامل آنرا به درک واصل کند.والسلام.
برای اولین باری نیست که اسرایل جعلی این حرفهارومیزنه هرچندوقت که میبینه ایران بی محلی میده میخوادبگه منم آدم هستم ولی نمیدونه که خوک هم نیست
اینها خیلی از انتقام حزب الله می ترسند و این هیاهوها برای این است که بتوانند حزب الله را از فکر انتقام بیرون بیاورند اما کورخوندند...انتقام حزب الله از اسرائیل بابت خون حاج عماد خیلی دردناک خواهد بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی