بازدید 20481

جزییاتی از زمین‌خواری نیروی پلیس فرودگاه

کد خبر: ۲۵۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۴ 15 July 2012
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به پرونده یکی از مأموران پلیس فرودگاه مبنی بر زمین‌خواری وی اظهار داشت: این خبر مربوط به سال 89 است و هم‌اکنون موضوعیت آن گذشته است.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس سردار نبی‌الله حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال 89 یک نفر از مأمورین پلیس فرودگاه پرونده‌ای در زمینه خرید و فروش غیر مجاز زمین در مجتمع اقتصادی دادسرای تهران داشت گفت: این فرد به دلیل نوع پرونده‌ای که از آن بهره‌مند بود پرونده‌اش توسط کارآگاهان جرایم اقتصادی تهران بزرگ مورد بررسی قرار گرفت و چند نفر از همدستانش که در زمینه خرید و فروش املاک و مستغلات که در غرب تهران فعالیت می‌کردند مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این فرد که در پلیس فرودگاه مشغول بود در زمان فراغت خود در یکی از بنگاه‌های ملکی که متعلق به اقوامش بود فعالیت داشت و با توجه به شناختی که از زمین‌های محدوده خود داشتند اقدام به خرید و فروش زمین می‌کردند لذا از آنجا که این فرد به هیچ یک از اسناد طبقه‌بندی دسترسی نداشت نقش وی در زمینه بهره‌گیری از اطلاعات پلیس فرودگاه در کلاهبرداری‌های خود منتفی است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: همزمان با شناسایی این مأمور خاطی وی بازداشت شد و چند ماه در نیروی انتظامی مورد بازداشت قرار گرفت تا اینکه جمع‌آوری اطلاعات به صورت کامل انجام شود.

حیدری با بیان اینکه این فرد در سال 90 از درجه استواری به درجه ستوان سومی ارتقا یافته بود اذعان داشت: پلیس فرودگاه در کمیسیون 121 ناجا پرونده این فرد را مورد بررسی قرار داد و وی را قبل از صدور کیفر خواست از نیروی انتظامی اخراج کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی محیط کار خود را سالم نگه می‌دارد گفت: وجود سامانه 197 که سامانه‌ای نظارتی برای مردم است نشان دهنده وجود سیستمی پویا برای پاکسازی محیط در نیروی انتظامی است. پلیس با کوچکترین تخلفی در ناجا برخورد می‌کند و ما از رسانه‌ها انتظار داریم قبل از انتشار هر موضوعی صحت و سقم آن را مورد بررسی قرار دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر