قتل زن 64 ساله از سوي شوهر بدبين

کد خبر: ۲۵۹۳۸۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲ 21 July 2012
|
5116 بازدید
پيرمرد بدبين همسر 64 ساله‌اش را در يزد به‌طرز فجيعي به قتل رساند و پا به فرار گذاشت تا اين‌كه به دام افتاد.

به گزارش ايران سرهنگ عليرضا خالقي رئيس پليس آگاهي استان يزد، با بيان اين‌كه ساعت 12 ظهر سه‌شنبه 27 تير‌ماه مأموران پليس تفت در جريان جنايتي خانوادگي در خانه‌اي در حوالي بانك صادرات اين شهر قرار گرفتند، گفت: كارآگاهان با حضور در صحنه جنايت با پيكر خونين زني 64 ساله و خانه‌دار به‌نام «ربابه» روبه‌رو شدند كه دستانش به وسيله نخ جعبه شيريني بسته شده بود.

رئيس پليس آگاهي يزد با بيان اين‌كه كارآگاهان در تحقيقات اوليه و بررسي از همسايگان دريافتند كه روز حادثه ربابه با شوهرش به نام «فضل‌الله» كه پيرمردي 72 ساله و بازنشسته است، مشاجره‌اي لفظي داشته گفت: بررسي‌ها نشان داد كه مشاجره لفظي اين زوج سالخورده با ضرب و شتم همراه شده به گونه‌اي كه قرباني از خانه فرار كرده و به مغازه داماد خانواده كه درنزديكي خانه‌شان بود، پناه برده است.

وي با بيان اين‌كه پس از پناه بردن ربابه به مغازه دامادش با وساطت ديگران به خانه بر مي‌گردد گفت: تحقيقات براي دستگيري، «فضل‌الله» كه پس از به قتل رساندن ربابه از خانه متواري شده بود ادامه داشت تا اين‌كه مأموران كلانتري توانستند اين پيرمرد را ساعاتي پس از جنايت دستگير كنند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟