پليس در تعقيب عاملان جنايت ورامين

کد خبر: ۲۶۰۱۲۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰ 24 July 2012
|
4498 بازدید
پليس در تعقيب مردان مسلحي است که با ورود به سفره خانه اي سنتي در ورامين جنايتي تمام عيار را رقم زدند. تبهکاران که نقاب به چهره داشتند با به رگبار بستن حاضران يک نفر را کشتند و ۳نفر ديگر را به شدت مجروح کردند.

به گزارش خراسان، شامگاه پنج شنبه گذشته دو مرد نقابدار وارد سفره خانه اي سنتي در بولوار رسالت ورامين شدند. آنها که مسلح به دو قبضه سلاح کلاشينکف بودند با تهديد حاضران در سفره خانه، آنها را وادار به سکوت کردند و متصدي آنجا را مجبورکردند در ورودي را ببندد. يکي از مهاجمان که علاوه بر سلاح گرم، قمه بزرگي نيز به دست داشت با تهديد،حاضران را به صف و شروع به بازرسي آنها کرد و نفر دوم جلوي در ايستاد. درحالي که دقايقي از آغاز اين ماجراي خشونت بار گذشته بود ناگهان يکي از حاضران به نام حميدرضا که پشت مرد مسلح به قمه ايستاده بود تلاش کرد قمه را از دست وي بگيرد که اين اقدام وي باعث شد تا مردي که جلوي در بود گلوله هاي سلاحش را به سوي او نشانه برود. او در يک چشم به هم زدن چندين تير شليک کرد. گلوله هاي اول به حميدرضا اصابت کرد و باعث مرگش شد.اما اين پايان کار نبود. مرد مسلح که به نظر مي رسيد دست و پايش را گم کرده است در ادامه سلاحش را به سوي افراد ديگري که در آنجا بودند گرفت و رگباري از گلوله را به طرف آنها شليک کرد. گلوله ها به دست، سينه و پاهاي ۳ نفر اصابت کرد تا حمامي از خون در سفره خانه سنتي به راه بيفتد. دو مرد مسلح که احتمال مي دادند ادامه حضورشان در آنجا ممکن است باعث شود در محاصره پليس قرار بگيرند خيلي سريع از آنجا بيرون آمدند و سوار بر يک دستگاه موتورسيکلت فرار کردند.

دقايقي بعد از اين حادثه ماموران خود را به محل رساندند وکنترل اوضاع را به دست گرفتند. هم زمان چند دستگاه آمبولانس به آنجا اعزام شد و ۳مجروح حادثه نيز به بيمارستان منتقل شدند. اطلاعات به دست آمده درباره سرنوشت مجروحان اين حادثه نشان مي دهد حال يکي از آنها وخيم است همچنين حميدرضا صبوري، قرباني اين حادثه نيز طي مراسمي به خاک سپرده شد.

براساس اين گزارش هنوز انگيزه اين افراد از اين اقدام وحشيانه معلوم نشده است اما مقامات پليس آگاهي ورامين با بررسي آثار به جا مانده از تبهکاران اميدوارند بتوانند به زودي آنها را به دام بيندازند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟