نوجوان ۱۷ ساله ارتکاب جنايت را انکار کرد

کد خبر: ۲۶۰۳۹۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۹ 25 July 2012
|
4290 بازدید
نوجوان ۱۷ساله اي که به اتهام شرکت در قتل عمدي نوجوان ديگري در مشهد دستگير شده است در اولين جلسه بازپرسي ارتکاب جنايت را انکار کرد و قتل را به دوست فراري اش نسبت داد.

به گزارش خراسان، سال گذشته نزاعي در يک باشگاه بيليارد واقع در منطقه قاسم آباد مشهد رخ داد که طي آن نوجواني با وارد آمدن ضربه اي با چوب بازي بيليارد بر سرش به شدت مجروح شد و متهمان نيز از محل فرار کردند. مجروح اين حادثه که در مرکز درماني تحت درمان قرار داشت پس از گذشت چند ماه از اين حادثه تاسف بار جان سپرد. اين در حالي بود که پرونده اي در اين باره در يکي از شعبات بازپرسي مجتمع قضايي شهيدکامياب تشکيل شد و عوامل نزاع تحت تعقيب قرار گرفتند اما تلاش ماموران انتظامي براي دستگيري متهم به نتيجه نرسيد و قرار مجرميت غيابي براي وي صادر شد.

اين گزارش حاکي است: با مرگ اين نوجوان، پرونده وارد مرحله جديدي شد و براي رسيدگي به شعبه ۸۰۹ مجتمع قضايي شهيدقدوسي (شعبه ويژه قتل عمد) ارسال شد. قاضي اسماعيل شاکر پس از مطالعه دقيق پرونده، با صدور دستورات ويژه اي از ماموران کلانتري کاظم آباد خواست هرچه سريع تر براي دستگيري متهم به قتل اقدام کنند. در پي دستور مقام قضايي، سرگردمحمدي (رئيس کلانتري کاظم آباد) با تشکيل گروه ويژه اي از ماموران تجسس و در کمتر از يک ساعت موفق شد متهم ۱۷ ساله  اين پرونده را در يک عمليات غافلگير کننده دستگير کند.

اين متهم که روز گذشته به شعبه ويژه قتل عمد معرفي شده بود، گفت: من جنايتي را مرتکب نشدم و دوستم با چوب بيليارد به سر مقتول زد اين در حالي بود که پدر مقتول عنوان کرد: در زمان وقوع حادثه به من اطلاع دادند که متهم دستگير شده با چوب بيليارد به سر فرزندم زده است. بنابراين گزارش، در ادامه رسيدگي به اين پرونده جنايي، قاضي ويژه قتل عمد، اتهام شرکت در قتل عمدي را به متهم تفهيم کرد و بدين ترتيب وي روانه کانون اصلاح و تربيت شد. از سوي ديگر نيز قاضي شاکر دستور داد تا ماموران انتظامي براي دستگيري فردي که متهم ارتکاب جنايت را به وي نسبت مي دهد، اقدام کنند. اين در حالي است که پزشک قانوني نيز خونريزي مغزي بر اثر اصابت جسم سخت را علت مرگ نوجوان مذکور اعلام کرده است.

گزارش خراسان حاکي است: تلاش ماموران انتظامي براي دستگيري متهم ديگر اين پرونده همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟