سرنوشت تلخ 2 برادر در آتش‌افروزي برادر شيشه‌اي

کد خبر: ۲۶۰۴۶۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲ 25 July 2012
|
3173 بازدید
مرد خشمگين با آتش‌افروزي در خانه روستايي دو برادرش را قرباني ارثيه پدري كرد. در اين اقدام، يكي از برادران به قتل رسيد و برادر ديگر در شرايط سختي تحت درمان قرار گرفت. ساعت9 صبح روز 23 تيرماه صداي داد و فريادهاي دو مرد اهالي روستاي كرباسده لولمان رشت را به خيابان كشاند.

به گزارش ايران كساني كه در خيابان بودند متوجه شعله‌هاي آتشي شدند كه از خانه يكي از اهالي زبانه مي‌كشيد. بلافاصله همسايه‌ها به كمك دومردي شتافتند كه در آتش گرفتار شده بودند و در آتش مي‌سوختند. با كمك اهالي بلافاصله دو برادر كه محمدرضا 32ساله و عليرضا 3 ساله نام داشتند به بيمارستان منتقل شدند اما به دليل شدت سوختگي به بيمارستان پورسيناي رشت انتقال داده شدند.

اين دو برادر به مأموراني كه براي پيگيري ماجرا در بيمارستان حضور پيدا كردند گفتند كه اين جنايت توسط برادر بزرگترشان رخ داده است. محمدرضا به مأموران گفت: برادرمان غلامرضا كه 40 سال دارد در شهريار زندگي مي‌كند و شديداً معتاد است. وي افزود: روز حادثه وي به روستاي ما آمد و بر سر ارثيه‌اش دعوا راه انداخت و ناگهان عصباني شد و سطل يك ليتري بنزين را كه داخل حياط بود به خانه آورد و آن را روي من، برادرم و اثاثيه خانه ريخت، سپس ما را به آتش كشيد. به اندازه‌اي سريع همه‌جا آتش گرفت كه فرصت هر واكنشي را از ما گرفت. تحقيقات پليس همچنان ادامه داشت كه چند روز بعد روز 31 تيرماه مأموران اطلاع پيدا كردند كه عليرضا پس از دست و پنجه نرم كردن با مرگ تسليم سرنوشت خاموش شده است. از اين مرحله به بعد سناريوي يك جنايت

پيش روي پليس قرار گرفت و كارآگاهان پي بردند غلامرضا پس از آنكه فهميده است برادرش كشته شده مي‌خواهد فرار كند كه با واكنش سريع مأموران پليس رشت اين قاتل خيلي زود دستگير شد.

وي كه چاره‌اي جز اعتراف نمي‌ديد در برابر تيم تحقيق به آتش كشيدن برادرانش اعتراف كرد و گفت: «نمي‌دانستم آنها كشته مي​شوند.»
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟