بازدید 1382
لاريجاني:جهاد دانشگاهي، سازماني زنده در جمهوري اسلامي است

اخلاص، عامل نشاط جهاد دانشگاهي است

جهاد دانشگاهي تلألؤي گسترده‌ای در حوزه‌هاي گوناگون در جمهوري اسلامي داشته است.
کد خبر: ۲۶۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶ 06 August 2012
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در دیدار رییس و معاونین رییس جهاد دانشگاهی در روز تشکیل این سازمان گفت: جهاد دانشگاهی حیات پرجوش و خروشی دارد و از سازمان‌های زنده در جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که با گم نکردن راهش، حالت ایستایی پیدا نکرده و فعال و رو به جلو و با عملکرد مبتکرانه و با احساس مسئولیت، کار‌ها را انجام می‌دهد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های جهاد دانشگاهی آن است که کار‌ها را از روی احساس مسئولیت و با روحیهٔ جهادی و با همهٔ هستی‌اش، امور را دنبال می‌کند، این روحیه جهادی در نهادهایی همچون سپاه پاسداران در دوران جنگ بود و پیشرفت‌هایی را رقم زد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در همین باره تأکید کردند که همه نهاد‌ها، فرهنگ جهادی را حفظ کنند، چرا که موتور محرکه در حوزه‌های گوناگون، داشتن فرهنگ جهادی است.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد: اخلاص و جهاد عامل نشاط جهاد دانشگاهی است.

لاریجانی در ادامه افزود: ‌اگر دستگاه‌های اجرایی به جهاد دانشگاهی اعتماد کنند، می‌توانند از ظرفیت این نهاد به خوبی بهره گیرند. مطمئنا این موضوع از لحاظ مادی و معنوی به سود کشور خواهد بود و به توانمندی‌های علمی کشور می‌افزاید.

وی با اشاره به دوران ریاستش در صداوسیما، گفت: هنگامی که بنده در رادیو و تلویزیون مسئولیت داشتم، با اعتماد به جهاد دانشگاهی از آن‌ها خواستیم که کار تولید فرستاده‌های رادیویی را آغاز کنند، این کار یک ریسک بود، اما سرانجام آن، اتفاق مبارکی بود، البته تجربه نشان داده که دستگاه‌های اجرایی موافق نیستند که تولیدات تجهیزاتشان را به واحدهای داخلی بسپارند، به ویژه واحدهایی که تجربه بسیاری در تولید این تجهیزات ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم