بازدید 2547
دستغيب:

گروگان‌گيري زائران‌جهت اعمال فشار به ایران است

کد خبر: ۲۶۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸ 09 August 2012
نايب رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به گروگان‌گيري جمعي از زائران ايراني در سوريه توسط مخالفان دولت اين كشور گفت كه تسليح تروريست‌ها مسووليت اين گروگان‌گيري را متوجه كشورهاي غربي خواهد كرد.

به گزارش ایسنا، احمدرضا دستغيب اظهار كرد: پيامدهاي اين گروگان‌گيري متوجه كشورهاي غربي است كه معارضان سوري را مجهز كردند و سلاح در اختيار آنها قرار دادند. متاسفانه تروريست‌ها بدون اين‌كه ملزم به پروتكل‌هاي خاص و مباني اخلاقي باشند توسط كشورهاي غربي مسلح شده‌اند.

وي در تحليل شرايط فعلي سوريه افزود: پيش‌بيني غربي‌ها در ارتباط با سوريه محقق نشده و با توجه به نزديك شدن به پايان ماه رمضان، اين دومين رمضاني است كه غربي‌ها آرزوي سقوط سوريه را به گور مي‌برند. جريان مقاومت هم‌چنان در سوريه استقامت مي‌كند و در مقابل تروريست‌ها و شورشيان ايستاده است.

دستغيب اضافه كرد: به نظر مي‌رسد با نوع اتفاقاتي كه در دمشق افتاده، پاكسازي دمشق و مبارزاتي كه در حلب صورت مي‌گيرد غربي‌ها استفاده از ابزارهاي غيرقانوني، غيرانساني و ضدبشري را در دستور كار خود قرار داده‌اند كه يكي از آنها بحث گروگان‌گيري است.

نايب رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، گروگان‌گيري زائران ايراني در سوريه را در جهت اعمال فشار به جمهوري اسلامي دانست و گفت: ان‌شاءالله اين مشكل به زودي با ورود برخي كشورها و تلاش‌هاي ديپلماسي خارجي كشور مرتفع خواهد شد و معارضان سوري بايد هرچه سريع‌تر گروگان‌ها را آزاد كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی