بازدید 33052

چه کسی در مجلس امضا جعل می‌کند؟

تقریبا شش ماه از روزی که «تابناک» درباره شیوه جمع‌آوری امضا در مجلس هشدار داد، می‌گذرد و هر روز، توجه نکردن به سخن حقی که گفته شد، ابعاد وخیم‌تری پیدا می‌کند.
کد خبر: ۲۷۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱ 06 October 2012

در آغاز اردیبهشت ماه بود که «تابناک» به نمایندگان مجلس هشتم و هیأت رئیسه آن هشدار داد که نمایندگان چشم بسته و نخوانده طرح امضا می‌کنند؛ که حتی وزارت‌خانه تشکیل می‌شود و طرحی را دو بار امضا می‌کنند؛ و حتی گاه درباره سلامت‌ امضا‌ها هم می‌توان تردید کرد؛ اما ظاهرا کسی به این سخن حق ـ که اثبات جفای به خلق بود ـ گوش نکرد.

http://www.tabnak.ir/fa/news/240343/داستان-یک-امضا-در-سه-پرده

کمتر از یک ماه پیش بود که برخی از نمایندگان مجلس گفتند در امضای نامه حمایت از فلان متهم، فریب خورده‌اند و یا کسی دیگر به جای آن‌ها امضا کرده است.

هفته گذشته نیز یکی از نمایندگان مجلس در رد امضای طرح استیضاح وزیر ورزش گفته است: «یکی از طراحان استیضاح، با خلاف‌گویی از ما امضا جمع کرد و حقیقت را نگفت. ایشان نامه را به من داد و گفت که مباحث فرهنگ است و من به گمان اینکه قرار است وزیر ارشاد استیضاح شود، نامه را امضا کردم».

بد‌تر و بهت‌آور‌تر اینکه احتمال وحشتناکی که تابناک شش ماه پیش درباره امکان جعل امضا در مجلس مطرح کرد، ظاهرا اکنون به حقیقت پیوسته و در خبر‌ها آمده است که برخی از نمایندگان که با شگفتی، نام خود را در میان امضا کننده‌های استیضاح وزیر ورزش دیده‌اند، آشکارا اعلام می‌کنند که چنین طرحی را اساسا امضا نکرده و پس از پیگیری اعلام کرده‌اند که یکی از طراحان استیضاح، امضای آن‌ها را جعل کرده است.

پنجم اردیبهشت به مجلس یادآوری شد که «دانستن حق مردم است. اگر کسی عیب شما را نشان داد، به فکر اصلاح آن باشید. لطفا تلاش کنید سایت مجلس خودجوش (!) از دسترس خارج نشود. مردم حق دارند بر کار نمایندگان مجلس نظارت کنند».

هم‌اکنون نیز این تقاضایی بحق است که متن دست‌نویس طرح استیضاح وزیر ورزش مانند دیگر طرح‌های مجلس در اختیار مردم و رسانه‌ها گذاشته شود تا مردم خود درباره شبهه‌ای که پدید آ‌مده، قضاوت کنند. راه مبارزه با فساد از شفافیت می‌گذرد، نه از پنهان‌کاری. اگر کسی اشتباه کرده، خودش باید مجازات شود، نه اینکه آبروی یکی از قوای کشور به حراج گذاشته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۳
انتشار یافته: ۹۹
سلام:ازجعل در مجلس و تحریف سخنان رییس جمهور مصر در کنفرانس نم می توان نتیجه گرفت که وضعیت امور دیگر چگونه است؟!
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
جالب بود رئیس صدا وسیما در باره تحریف سخنان رئیس جمهور اعلام کرد که اشتباه لفظی بوده وبعدا اعلام داشت که فرد مترجم را جریمه وبازخواست کرده!!!!
نوروزی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
وای به حال آن کشوری که نمایندگانش چنین کنند ! فرق نمی کند که امضا جعل کنند یا بدون دقت نظر چیزی را امضا کنند.
نمايندگاني كه نمي دانند چه امضا مي كنند؟! در مجلس چكار مي كنند ؟دقت در كار و رعايت حق مردم و در خواتست هاي مردم بايستي سرلوحه كار نمايندگان باشد شما در پيش خدا و مردم مسئول هستيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
یکی باید واژه مسئول و مسئولیت رو واسه این حضرات معنی کنه
يك كارگر مملكت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
در مجلس در گير وام صد ميليوني اجاره خانه در محلات سفير نشين و...... انشااله پس از رفع آنها به كارهاي پارلماني خواهند پرداخت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
یک سوال ساده:
اگر یک کارمند دولت یا حتی یک شرکت خصوصی نامه ای را به اشتباه امضا کند با وی چه برخوردی می شود؟؟
ناشناس
| Australia |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
نماینده‌ای می‌گوید: من خودم امضا کردم؛ چون نامه را فلانی آورده‌بود. اما تعجب می‌کنم چرا او این کار را کرده و برای این موضوع نامه‌گردان شده؟ تعجب من این است. من اعتماد کردم و هر چه می‌‍آورد امضا می‌کردم، بدون آنکه حتی بدانم یا بپرسم و بخوانم. اما در این مدت هیچ مشکلی نداشتم. اصولا من هرچی این فرد گفته را پذیرفته‌ام. اما الآن قصدم این نبود....
ناشناس
| United States |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
یاد داستان پینوکیو و روباه مکار میفتم.
واي به حال ملتي كه نماينده اش، كه مي بايست عصاره فضائل باشد، امضا جعل مي كند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
و یا نخوانده امضا میکند
رویا . پ.
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
ملت خودشان مقصرند که به اینگونه افراد رای داده اند از ماست که بر ماست
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
در پاسخ به رويا.پ : مگه تو جمعي كه انتخاب ميشدن كس ديگه اي بوده كه از اينها بهتر يا شايسته تر باشه؟ همگي شون در يك سطح بوده، هستند و خواهند بود. در ضمن يك اصل جامعه شناسي جديدا كشف شده توسط برخي خود شيفته ها ميگه انتخاب يك جامعه نمي تونه غلط باشه. بيش از اين نميگم خودت به وضع جامعه اي كه برآيندش اينها باشن بايد پي ببري.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
و ماهی 5 میلیون حقوق میگیرند .
کسانی که جعل میکنند مجازاتشان چیست ؟ یا چون مصلحت نیست باید به این کار حرام ادامه دهند !
اوضاع رجال سیاسی ایران خراب واقعا نیاز به یک غربال سیاسی داریم تا عده ای را از اداره امور مملکت برای همیشه کوتاه کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
فعلاً که تازه اومدن روی کار!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
داریم می رسیم به رجال سیاسی قاجار!!!!!!!!1
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
این است نتیجه حاکم کردن مستضعفین بر جامعه
حالا میفهمم چرا بیش از هزار و چهارصد سال پیش پادشاهی مثل انوشیروان که به دادگری در تاریخ معروف بود اجازه نمیداد مردم عوام وارد کارهای دیوانی و سیاسی شوند
خواهش میکنم منتشرش کنید
مجلس اصلا معلوم نیست کی به کیه برای انگلیس خوبه همه یه جا نشستن ساکت تو یه ذره جا واقعا کار میکنن گوش میدن به حرف بقیه افراد خوبه این چیزاشونو یاد بگیریم . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
اخه انها نماینده مردمند وبا طرح برنامه هایشان به مجلس میروند
متاسفانه نماینده قبل از انتخاب شدن فقط بلدند وعده وعید به مردم بدهند وقتی نماینده ای نمی داند جمع آوری امضا برای وزیر فرهنگ است یا ورزش و چرا باید به مجلس احضار می شود . باید به حال این موکلین و نماینده گریست. نماینده ای که در بطن اتفاقات که مسئول هست نباشد واقعا در حق مردم ظلم کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
اون كسي كه با به حالش گريه كرد ملت است نه اون نماينده گردن كلفتي كه حقوق مادام العمرش را ميگيرد و نبم نگاهي به وضعيت مملكت ندارد.
يك كارگر مملكت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
اشکال کار اینجاست که ملت نمیداند کی را برای چی انتخاب میکند فقط اینرا میداند که باید برود و حضور داشته باشد و بوظیفة شرعی خود عمل کند و یک تکه کاغذ را درصندوق بیندازد و چرایش را هم نمیداند.همین.نماینده ای که اینچنین انتخاب شود امضا هم جعل میکند و بدتر ازآن هم میکند.
الان متوجه شدیم که رئیس جمهور در کنفرانس خبری هرچه میگفته حقیقت دارد
ما چقدر بدبختيم كه ميخواهيم اين مجلس جلو كارهاي نادرست و كاملا غلط دولت رو بگيره
هر جه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
دشمن دانا بلندت میکند
برزمینت میزند نادان دوست.
ایناکمترینشن کجای کاری داداش؟
راستی چی شده که نمایندگان که منطقاً باید کم‌وبیش جزو داناترین و تواناترین مردم باشند (وگرنه منطقاً نباید به عنوان نماینده‌ی مردم انتخاب می‌شدند) و بالقوه توانایی و شایستگی اداره‌ی حتی کل کشور رو داشته باشند، این‌قدر سطح‌شون پایین اومده؟
خیلی ها هم می دانند چه چیز را امضا می کنند ، اما از آنجایی که شجاعت و تقوای لازم را ندارند ، بعدا با یک توصیه یا گلایه پشیمان می شوند.
وقتی اونی که میتونه پول خرج کنه و وعده و وعیدهای الکی بده میره مجلس اوضاع همینه. چرا نخبگان و دلسوزان مجلس نمیرن؟ چون یا پول ندارن یا دروغگویی بلد نیستن یا خودی محسوب نمیشن
خانه از پای بست ویران است
موضوعی که بنده قصد بیان آن را دارم با آنچه دیگر دوستان اعلام نظر فرموده اند متفاوت است. و آنهم نحوه امضاء در ایران است. اکثر قریب به اتفاق امضاء ها چیزی جز خطوطی کج و معوج نیست. در گذشته اغلب متون با دست نوشته می شد و بنابراین امضاء کردن به روشی که امروز متداول است ایرادی نداشت. زیرا وجود دست خط مشخص کننده حداقل مشخصات یک نفر از امضاء کنندگان بود. اما با توجه به اینکه امروز تمام نگارشها با دستگاه (رایانه و چاپگر) انجام می گیرد بنابراین به نظر می رسد باید قانونی وضع شود که امضاء کننده حتماً نام و نام خانوادگی خود را با دست بنویسد و سپس زیر آن را با روشی که مرسوم است امضاء کند. در غیر این صورت آن امضاء فاقد اعتبار باشد. بدین ترتیب جعل امضاء تا حد قابل قبولی کاهش می یابد.
بله تازه این که چیزی نیست ما نمی دانیم که نماینده ما که یک کارمند سادهئ بوده بعد از 20 سال خدمت در اداره .... چگونه توانسته برای اولین بار با هزینه میلیارد تومکانی به مجلس بره و ما نمی دونیم که کی بهش پول داده و برای چی بوده بعد نماینده من می خواهد بداند که چه امضاء نموده ؟؟؟!!!
نمایندگانی که حوصله حتی خواندن یه نامه رو ندارن به چه درد میخورن وای بر ما که قانونگذارمان اینا باشه . فقط بلدن به بهانه های مختلف حقوقشونو زیاد کنن یا پست ومقامهای بیشتری بگیرن.خدایا خودت کمک کن
با این وضعیت باید متوجه بشیم که چرا کارها تو این مملکت این قدر غیر کارشناسی
و بی نتیجه است
باسلام لازم به يادآوري است كه اين طور كه دوستان نوشتن مجلس به هم ريخته هم نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
نه اون که اصلا خدا را شکر مجلس در راس امور که هست در راس خیلی کارهای دیگه هم هست
همون رو می خواهید که مجلس رو به توپ ببنده
شک ندارم که یکی از این افراد به وجود روز قیامتی ایمان نداره
نمایندگانی که موقع انتخابات در روستاها و شهرها هزاران وعده وعید می دهند و بعد انتخاب شدنشان .... به حساب نمیارند ... جه انتضاری باید داشت ...
من از بیگانگان هرگز ننالم .... که با من هر چه کرد آن آشنا کرد
از قدیم گفته اند تا چیزی رو نخوندی امضا نکن!
حالا به فرض راجع به مسائل فرهنگی هم می بود شما باید بدونی وزیر فرهنگ قراره برا چه موضوعی استیضاح بشه.
این مجلس تازه میخواد ناظر دولتم باشه!!!!!!!
من نمی دانم دیگر چه کاری از این آقایان سر نزده است که خلاف اخلاق، دین و قرآن نباشد. ای کسانی که چشم عقلتان را بسته اید و کورکورانه از بعضی ها حمایت بی چون و چرا می کنید و آنها را حق علی الاطلاق می دانید و دیگران را باطل. "قاتلکم الله..." که با نادانی و لجاجت خود نه تنها کشور را به قهقرا برده اید بلکه دین خدا را نیز لکه دار نموده اید. مگر کسانی که هم دیندارند و هم در پیش از انقلاب از جان و مال خود مایه گذاشتند و در جنگ تحمیلی از وطن دفاع کردند و از علم و دانش نیز بهره برده اند و از اقتصاد و سیاست هم به خوبی آگاهند و می دانند چگونه کشورداری کنند و با کشورهای دیگر جهان چگونه برخورد کنند... چه مشکلی دارند که شما اینها را رها کرده و از عده ای از خدا بی خبر و جاعل و متقلب که در کسوت دین و ظاهر دینی ظاهر شده اند حمایت می کنید.
به خدا قسم این حرف دل اکثر افراد فهیم ملت است که تبدیل به بغضی در گلو شده است و از نادانی عده قلیلی به تنگ آمده اما به خاطر جلوگیری از دشمن شاد شدن صدایشان در نمی آید.
تابناک عزیز، اگر صلاح می دانید این را انعکاس دهید تا شاید تلنگری به عقل های خفته باشد.
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
احسنت بسيار عالي و در عين حال تاسف بار بود.
نمی دونم چرا دروغ و ریا و حقه بازی و سایر کارهای زشت و ناشایست از در و دیدار این مملکت اسلامی می باره؟!
باید به این نمایندگان گفت :در مورد حقوق و دریافتی های خود نیز انقدر بی خیال و سرسری هستند و راحت همه چیز را امضاء می کنند.
آقایون نمایندگان ملت به جای رسیدگی به امور مردم حواسشون به خرید و فروش ارز و سکه و مسکن و.....
خدا به داد مردم مظلوم ما برسه
با سلام

وقتی مجری قانون در کشوری خلاف قانون و هنجار های اجتماع حرکت میکند بدون اغماض و فوت وقت بایستی خلع فدرت، سمت و خلع ید شود.

چون با عمل خلاف خود نشان داده که امین مردم و قانون نیست.

باز هم به خاطر حجم زیاد به نظر ها اضافه نمیشود!؟!؟!؟!؟
گیرم که آنها به این نماینده دروغ گفته باشد. یعنی نماینده مجلس باید بدون خواندن یک چیزی نامه ای رو امضا کنه؟
دقيقا اين نمونه ايي از وضعيت واقعي جامعه ايران امروزه! مقايسه اش کنيد با وضعي که مردم در دهه 60 داشتن تا تفاوت ارزشها رو متوجه بشين
اين آقاي جعل كننده بايد دست إز اين كار زشت بردارد واقعا درك درستي از وضعيت كشور ندارند ورزش بايد تشويق شود نه اينكه ملعبه دست عد ه اي جهل كننده
جعل امضا ؛ بی نظمی در جلسات ؛ دیر آمدن در جلسات و ... واقعا اینها همان نمایندگانی هستند که در زمان تبلیغاتشان خود را مزین به تمام اخلاق اسلامی می دانستند . آیا این موارد زیبنده نماینده مجلس جمهوری اسلامی می باشد ؟!
نمایندگان در زمان مجلس علنی معلوم هستند که چه کار میکنند همه دنبال کارهای خودشان هستند پس هیچ انتظاری نیست به فکر ملت باشند
سلام!همین موارد است که در جامعه رواج پیدا میکند1 دیگران هم به نمایندگان مسلمان ومکتبی خود اقتدا میکنند!
با این وضعیت کجای کارند آنهایی که انتظار معذرت خواهی دارند از مدیرانی که اشتباه می کنند!!!! وای به روزی که بگندد معادن نمک ؟؟؟؟؟
سلام . وای به حال ما ببین چه کسایی رو فرستادیم مجلس اینا میخوان بفکر ما باشن
بسی تاسف
با سلام و عرض احترام به جناب اقاقی لاریجانی اجازه ندهید این مسائل در دوره ریاست جنابعالی اتفاق بیفتدبنده میدانم نمایندگان لزومی و اجباری برای تمکین از شما در این موارد ندارند اما با درایت لازم شما میتوانید از این مسائل جلوگیری کنید
واقعا که چه مجلسی و چه نمایندهایی ... یکی امضا جعل میکنه ... یکی بدون خواندن نامه امضا میکنه... واقعا دلسرد کننده است و بهتره بگم تاسف بار
توهین به مجلس توهین به ملت است.فرضا ثابت شود یک یاچندنفرازنمایندگان مرتکب جرائمی شده اند آیابااین فرض اخلاقا مجاز به توهین وتحقیر همه نمایندگان ملت خواهیم بود؟
پاسخ ها
زینب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
یه جوری میگه توهین به مجلس انگار کسی این جا به نماینده ای ناسزا گفته !
همه این جا ناراحتن به خاطر بی کفایتی بعضی از اقایون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
برو بابا ..خوابی شما
من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
بد همیشه بده ! تا کی به خاطر مصلحت می خایم به خودمون و دیگران دروغ بگیم ؟؟؟
متاسفانه این مورد از ضعف های دموکراسی است که حتما یک آدم متخصص یا کاربلد به مجلس فرستاده نمی شود . مخصوصا در جامعه ما که بسیاری از رای دادن ها به یک کاندیدا یا رای ندادن به کاندیدای دیگر براساس معیارهی رابطه ای و نه ضابطه ای است . حال که دیگر این نمایندگان انتخاب شده اند و دیگر نمی شود آنها را عوض کرد پس چه باید کرد ؟ بهتر است هیئت نظارت بر نمایندگان مجلس هر چه سریعتر کار خود را شروع کند و با قدرت و بدون اغماض بر رفتار نمایندگان نظارت داشته باشد
فساد = از بين برنده
عجب ؟ واقعا این اتفاقات مهم درمجلس کشورماکه نیست حتما نیست .نماینده های کشورما امکان نداره ازاین کارها بکنند حتما کار دشمن است آمده امضا جعل کرده
درست میشه
ما رو ببین سرنوشتمونو دست کیا دادیم
احمدی نژاد اگر یه جمله درست تو عمرش گفته باشه همونیه که تو نیویورک در جواب حبرنگار بی بی سی در مورد نمایندگان مجلس گفت ...
وقتی از روی تعصب نماینده انتخاب می کنیم انتظار دیگری نیست
قبل از انکه مجلس در صدر امور باشد باید(اصلاح ) مجلس در صدر امور باشد.
به قول عادل:کلا همه چیمون به هم میاد.
آفت این کشور عده ای هستند که در میت انسانهای با ظاهر موجه در آمده وتکیه به جایگاههای می زنند که اصلا در حد و اندازه آن مقام نیستند. دائم از حقوق مردم دم می زنند ،ولی به نفع جیب خود و آقازادها تلاش می کنند.
بیچاره مردم هم در فقر و تنگدستی دست وپا می زنند.
آقایان باید لحظه ای خود را به جای پدر یک خانواده تصور کنند که از تامین شام شب عاجز است.زیاد هستند کسانی حقوق شان کفاف خوراکشان نیست .
کامنت ها را خواندیم و کف کردیم. چه عجب سایتی یافتیم که تا 80 درصد حرف مردم را منعکس می کند. 20 درصد هم بوووووووووووووق است که باید سانسور شود. بسیار حال نمودیم. آفرین.آفرین.
مجلسی که در راس امور نباشد به از این انتظار نرود......والسلام .
الحمدالله تمام ارکان قوای اصلی دراختیار یدبا کفایت برادران و خواهران اصولگرا قرار دارد و به کوری چشم دشمن همه نوع دروغ - تهمت- درسایزهای مختلف باچاشنی متفاوت ودزدی و اختلاس بصورت مقاطعه کاری و....باجدیدترین روشها ومتناسب مدیر یت جهانی را ترویج کردیم
سالی که نیکوست ازبهارش پیداست.
مجلس پویا ازنماینده هایش پیداست .
به عنوان كسي كه داره با نماينده ها كار مي كنه مي گم اين نماينده ها اندكي هم در مورد موضوعات پيش رو فكر نمي كنند و چشم بسته هر نامه اي كه جلوشون بياد امضا مي كنند و تمام
وقتی عکس اون جانبازها رو میبینم که برای رضای خدا چطوری مقاومت کردن....وقتی یاد شهدا میفتم که چه بی ریا وصادقانه از دین و مملکت دفاع کردن....با کمترینها تو زمان جنگ ساختن ....از خودم خجالت میکشم که بگم برادر الان این چنین افرادی وارث شما هستن.
وقتی نماینده مرک تحصیلی جعل میکند دزدی میکند دو تا زندانی دارد بهتر از این نمی شود این اول کارست حالا حالا انقدر از اینها ببینید که این در مقابلش هیچ است
از اینجور نمایندگان نباید انتظاری داشت
كاملا معلومه كه نماينده ها هنگام اخذ راي از مردم كلا جوگير هستند و فكر ميكنند كه يه شبه مشكلات مملكت رو حل ميكنند ولي وقتي وارد مجلس ميشند دچار روزمرگي ميشند و همه چي يادشون ميره راي دادن به لايحه ها و... يادشون ميره وعده هاشون يادشون ميره خلاصه يادشون ميره كه كي اند و يراي چي اومدند و قبلا چي گفتن ....
وقتی که اقا زاده ها برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درشهرستانها هزاران جرم می کنند وکسی جرات حرف زدن ندارد چه انتظار از این آقایون قانونگذاز می توان داشت
خدايا به تو بناه ميبريم ازدست شيطان كه متاسفانه در بين بعضي إز.....نفوذكرده
حالا يه سوال؟؟
اگر انتخابات رياست جمهوري برداشته بشه و مجلس بخواد اونوقت رييس جمهور انتصاب کنه،اونوقت اوضاع مملکت ميخواد چجوري بشه؟؟؟
اگر یک فرد عادی در جامعه امضاءجعل می کرد حالا بعد از اثبات جرمش در زندان بود.متاسفانه حالا این کار رایکی از همان کسانی انجام داده که این قانون را وضع کرده است .آیا قانون در مورد اینگونه نمایندگان اجراء می شود یا فقط در مورد افراد عادی جامعه می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اگر بریم جلوی مجلس اعتراض کنیم میگن ...نداز!!
سلام نماينده اي كه با پول، شام ، پتو التماس، وعده وعيد دروغ، خواهش و تمنا و فاتحه رفتن و هراز دوز و كلك ميره تو مجلس بهتر از اين نخواهد بود
لطفأ اگر به جاعل امضا نیاز دارید با من تماس بگیرید
واقعا خسته نباشید بخاطرانعکاس دادن اینگونه واقعیت های تامل برانگیز.من مانده ام این گونه افراد فردای قیامت چه میگویند وچه دارند که بگویند
خدا جاي حق نشسته
جالب است نماینده بدون اینکه نامه را بخواند امضا میکند بعدش میگه فکر کردم راجع به استیضاح وزیر ارشاد است..نمایندگان جالبی ما مردم میفرستیم به مجلس!!! همینه که مملکت رو به زوال است ..نماینده چشم و گوش بسته و مملکت بی در و پیکر چی میشه؟؟!!!
مجلسي كه اين باشه با نماينده هاش..
تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل
به قول دوستمون کاش همونطوری باهاشون رفتار میشدکه با یه کارمند موقعی که یه اشتباه کوچیک میکنه رفتار میکنن کاش.....
بنظر من همه اين موارد ناشي از حضور يك جريان خاص در راس امور كشور ميباشد وقتي در اين مملكت اصلاح طلبي هم جرم است با همين افراد بيسواد و مدير جهاني مملكت همين ميشه الان تعهد جاي تخصص رو گرفته و ديگر هيچ خدا آخرش را بخير كند
متاسفانه "ازکوزه همان تراود که دراندرون..."
اعمال نمایندگان انعکاس فرهنگ عمومی جامعه است.اکثرآحادجامعه خییییییییییییلی بدتراز آنی است که دراین مطلب خوانده اید. بالاخره نمایندگان هم فرزندان جامعه اند.
من به عنوان يك فرد معمولي وقتي نامه يا استشهادي رو مي خوام امضا كنم حتما كامل مي خونم تا از امضام سوئ استفاده نشه بعد نماينده مجلس اينقدر براي امضاي خودش ارزش قائل نيست كه ببينه چي امضا مي كنه؟
هر دم از این باغ بری میرسد!!!!!!!!!!!
نماینده را معرفی کنید
با سلام-جعل امضائ باید ثابت بشود.در هر صورتجعل امضائ و مهر از جرائم مهم است.بنده مهر کارشناس فنی و امضائ خود را که توسط یکی از نمایندگیهای شرکت خدمات پس از فروش خودرو توسط مدیر نمایندگی جعل شده بود را خودم پیگیری کردم ولی هیچی نصیبم نشد.تنها از آن شرکت بیرونم کردند و آب از آب هم تکان نخورد.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات