بازدید 4701

كاری جز تعویض چادرهای آب گرفته نمی‌توانیم كنیم

کد خبر: ۲۸۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵ 24 October 2012
مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت:‌ در آب گرفتگی چادرهای زلزله زده آذربایجان شرقی هلال احمر كاری جز تعویض این چادرها از دستش بر نمی آید.

به گزارش ایلنا، حسین درخشان درباره آبگرفتگی چادرهای مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، اظهار کرد: تعدادی از چادرهای این  مناطق به دلیل بارندگی محل مناسبی برای زندگی افراد نبود از این رو مكان آن‌ها را تغییر دادیم.

وی با بیان اینکه هلال احمر کار دیگری جز تغییر مكان چادرها و چادرهای آب گرفته نمی‌تواند بکند، اظهار کرد: در تمامی روستاهای ورزقان، اهر و هریس آبگرفتگی چادر‌ها را داشتیم و با ستادی که در این روستا‌ها فعال است به موقع نسبت به تعویض چادرهای آب گرفته اقدام كردیم.

مدیرروابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه در ایجاد چادرهای جدید فاصله بین چادر‌ها را افزایش داده‌ایم، گفت: در دو هفته گذشته تعدادی از چادر‌ها به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی دچار حریق شدند از این رو در ایجاد چادرهای جدید سعی کردیم تا علاوه بر انتخاب مکان مناسب نکات ایمنی نیز لحاظ شود.

درخشان درباره استقرار کانکس در روستاهای زلزله زده نیز گفت: بنیاد مسکن تعدادی کانکس در این روستا‌ها مستقر کرده است اما بیشتر به دنبال ساخت و ساز خانه‌های خراب شده است، دولت تلاش خود را می‌کند تا بیش از آنکه به اسکان موقت زلزله زده‌ها بپردازد اسکان دائمی آن‌ها را فراهم کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم