بازدید 5005

سایت پلیس رژیم صهیونیستی هک شد

کد خبر: ۲۸۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵ 26 October 2012
پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پایگاه اطلاعاتی پلیس این رژیم مورد حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، فرماندهان ارشد پلیس اسرائیل به نیروهای پلیس‌ منطقه‌ای در سراسر سرزمین اشغالی دستور داده‌اند که از حافظه‌های جانبی بر روی کامپیوتر‌هایی که به شبکه ملی متصل هستند، خودداری کنند.

پلیس اسرائیل همچنین شبکه اینترانت خود را از شبکه اینترنت مردمی تا اطلاع ثانوی قطع و اعلام کرد که در پی ورود یک ویروس از طریق فلش یا کامپکت دیسک به سیستم مرکزی و هشدار سیستم مرکزی نسبت به این مسئله، دسترسی به تمامی اطلاعات قفل شد.

پلیس اسراییل در تلاش است تا منبع پخش ویروس را با ظن به اینکه این منبع از سوی یک گروه خارجی است، پیدا کند.

دو هفته پیش بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه افزایش تهدید حملات سایبری خصوصا به شبکه‌های متصل به نهادهای زیرساختی ملی از جمله سازمان‌ های گاز، آب و برق هشدار داد.

نتانیاهو گفت: همانطور که ما در برابر حملات موشکی، سیستم دفاع موشکی در اختیار داریم به طور مشابه از چنین سیستم‌های دفاعی برای حملات سایبری هم برخوردار خواهیم بود.

در پی اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گزارش‌های به دست آمده نشان می‌دهد که نیروهای دفاعی اسرائیل قصد دارند یک واحد داخلی را برای دفاع در برابر حملات سایبری ایجاد کنند.

نیروهای دفاعی اسرائیل قصد دارند تا 26 میلیون دلار را برای افزایش قابلیت‌های دفاع سایبری خود اختصاص دهند.

در ماه‌های اخیر شبکه‌های کامپیوتری متعلق به شماری از بانک‌های آمریکایی هک شده‌اند. در ماه اوت سال جاری میلادی نیز یک ویروس کامپیوتری وارد سیستم کامپوتری یکی از شرکت‌های نفتی دولتی عربستان موسوم به ARAMCO و اطلاعات 30 هزار کامپیوتر این شرکت نفتی را از بین برد.

در اوایل سال جاری میلادی نیز آژانس امنیتی اسرائیل نیز اعلام کرد که نظارت و کنترل خود را بر شبکه‌های سیستم‌های بانکی و مردمی افزایش داده است تا مانع حملات سایبری و آسیب‌های جدی به نهادهای مالی و اقتصادی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی