بازدید 2363
ندیمی:

جای هنر در بطن اقتصاد کشور است

کد خبر: ۲۸۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵ 09 November 2012
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هنرمندان بدون هیچ مشکلی حاضر به تولید بیشتر با بهترین کیفیت هستند ودولت باید با یک برنامه‌ریزی کاربردی تسهیلات ویژه ای را برای سرمایه‌گذاران در این بخش مهیا کند؛افزود: جای هنر در بطن اقتصاد کشور است .

ایرج ندیمی افزود: درسالهای نه چندان دورکالاهای هنری سهم بسزایی از تولید را به خود اختصاص داده بودند،ولی متاسفانه به علت نبود حمایت هم اکنون وضعیت فروش آثار هنری کشور بسیار نامناسب است.

 نماینده مردم لاهیجان وسیاهکل درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد : توسعه اقتصادی مراکز هنری از مباحث مهمی است که باید در برنامه‌ها و رویکردهای مختلف دولت در اولویت قرار گرفته و به آن اهمیت داده شود، زیرا یکی  بهترین استراتژی ها برای کنترل نرخ بیکاری در کشور سرمایه‌گذاری در عرصه های هنری است.

وی ادامه داد: تقویت مراکز هنری یک اولویت مهم اجتماعی و اقتصادی برای مردم به ویژه هنرمندان به شمار می‌آید و در صورت حمایت مناسب، شاخص اقتصادی وهنری کشوربه نحوچشمگیرافزایش می‌یابد.

ندیمی تصریح کرد: بی‌توجهی به صنایع مولد هنری به معنای دشمنی با  تولید داخلی است، زیراکالا و محصولی که با هزینه و رنج و زحمت بسیار در کشور تولید می‌شود، بایدمورد حمایت دولت قرار گیرد تا به نحو مطلوب اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

 وی ادامه داد : تمام کسانی که به هر نحوبا تولید ات هنری مرتبط هستند،باید مسیر را برای  حمایت آثار هنری باز کنند تا تولید به عزتی که باید در اقتصاد کشور داشته باشد برسد و بر این اساس بتوانیم به اهدافی که درامر توسعه اقتصاد در کشور داریم، برسیم.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، یاد آورشد: درباره نهادینه شدن فرهنگ مصرف تولید داخلی در میان تمام اقشار جامعه افزود: ارتقای کیفیت کالاهای داخلی و کنترل قیمت در راستای بهینه کردن مصرف تولیدات داخلی باید با جدیت پیگیری شود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی