بازدید 25359
مسیح مهاجری در یزد:

«سقوط اسد، اسرائیل را هم مرز ایران می کند»

من هم مانند شما معتقدم حزب بعث سوریه و خود بشار اسد عیب ها و اشکالاتی دارند که ممکن است گفته شود فاسد هستند/ اسرائیل هر شب و روز در رادیو اش اعلام می کند: «حدودک یا اسرائیل؛ من الفرات الی النیل».
کد خبر: ۲۹۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶ 18 December 2012
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: ایران بر اساس اصل «دفع افسد به فاسد» از سوریه حمایت می کند.

به گزارش ایلنا از یزد، حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در جمع فعالین سیاسی فرهنگی یزد با بیان این مطلب و در پاسخ به چرایی حمایت ایران از سوریه گفت: یک اصل عقلایی وجود دارد و آن «دفع افسد به فاسد» است. من هم مانند شما معتقدم حزب بعث سوریه و خود بشار اسد عیب ها و اشکالاتی دارد که ممکن است گفته شود فاسد هستند.

وی با بیان اینکه "ما الان بین یک فاسد و یک افسد گرفتاریم"، در توضیح "افسد" در این قضیه گفت: اسرائیل، آمریکا، عربستان، قطر و البته ترکیه به همراه القاعده و سلفی ها و تکفیری ها می جنگند تا این دولت را ساقط کنند.

این جانباز حادثه هفتم تیر سال 1360، سپس با اشاره به برنامه های ایران مبنی بر مبارزه با اسرائیل و حمایت از حزب الله این سوال را مطرح کرد که عقل به چه کاری حکم می کند؟ 

مهاجری افزود: باید دست روی دست بگذاریم و بنشینیم تا بشار اسد را از بین ببرند؟ یا عقل می گوید با آن افسد مبارزه کنیم؟ تا بعد ببینیم چه پیش خواهد آمد.

وی ادامه داد: ممکن است گفته شود خوب! این افسد را دفع کنیم! با این فاسد چکار باید کرد؟ که باید پاسخ داد اول اینکه ما مسئولیتی در قبال اسد نداریم چراکه ملت خودشان هستند و خودشان می دانند! ولی اگر یک روزی همین فاسد هم افسد شد و مضرّ شد برای ما، برای امنیت ملی ما، جهان اسلام، حزب الله و برای مسائل منطقه، آن وقت دیگر باید به وظیفه خود عمل کنیم.

او تصریح کرد: در حال حاضر وظیفه ما مبارزه با آمریکا، اسرائیل، عربستان، سلفی ها و... در این موضوع است.

حجت الاسلام مهاجری با بیان اینکه آمریکا سالانه میلیاردها دلار برای امنیت ملی خود در سراسر دنیا خرج می کند، بیان داشت: اگر ما هم برای امنیت ملی خودمان در خارج مرزها پول خرج کنیم، عقلایی است یا نه؟ عقلایی است چراکه بحث امنیت ملی در میان است.

وی به شعار بخش عربی رادیو اسرائیل در این خصوص اشاره کرد و افزود: اسرائیل هر شب و روز در این رادیو اعلام می کند: «حدودک یا اسرائیل؛ من الفرات الی النیل». وی سپس افزود: فرات در نزدیکی ما قرار دارد و نام دیگر اش اروندرود است.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: اسرائیل نقشه دارد تا هم مرز ایران شود و اگر این مهم رخ دهد آیا امنیت ملی ما به خطر می افتد یا خیر؟

مسیح مهاجری گفت: ما برای مقابله با این موضوع باید در آن سوی مرزهایمان با او مقابله کنیم. و این بدون هزینه کردن امکان ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی