بازدید 2515
بازى مهم در المپيكو و آنفيلد

برنامه بازيهاى باشگاهى در اروپا

کد خبر: ۲۹۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰ 22 December 2012
بازيهاى باشگاهى در اروپا امروز در ۳ ليگ ايتاليا، اسپانيا و انگليس پيگيرى مى شود و برنامه كامل آنرا در زير ملاحظه مى فرماييد.

سيتى در خانه ، آرسنال در ميهمانى
در هفته هجدهم ليگ برتر انگليس منچسترسيتى تيم دوم جدول در خانه به سراغ ردينگ مى رود تا با يك برد ديگر خود را پشت سر يونايتد درجدول حفظ كند. مردان مانچو اين توانايى را دارند اما ردينگ هم تيم سختكوشى است . ويگان ميزبان آرسنال است كه پس از برد درخشان هفته قبل بازهم دنبال ۳ ا متياز است. ليورپول در آنفيلد ميزبان فولام است و اشكان دژاگه ملى پوش ايرانى مى تواند بازى در اين ورزشگاه تاريخى را تجربه كند. تاتنهام ميزبان تيم استوك سيتى است و وستهام ديگر تيم لندنى نيز به سراغ اورتون مى رود كه اين روزها بر سر عنوان چهارمى با تاتنهام و آرسنال مى جنگد. وست بروم ديگر تيم بالاى جدولى هم در خانه پذيراى نووريچ است.

بارسلونا و شوك ويلانوا!
در هفته هفدهم لاليگا رئال مادريد تيم سوم جدول در خانه مالاگا بازى سختى دارد. پلگرينى سرمربى مالاگا كه هنوز هم اعتقاد دارد در رئال با او برخوردمناسبى صورت نگرفته در اين ديدار نهايت تلاش خود را مى كند تا از رئال امتياز بگيرد. بتيس براى ماندن در كورس عنوان چهارمى به سراغ مايوركا مى رود ، بيلبائو هم براى تداوم بردهاى اخير به سراغ زاراگوسا خواهد رفت كه ديدار آسانى نخواهد بود. در يكى از بازيهاى اين هفته بارسا به خانه وايادوليد مى رود در حاليكه پس از برد شيرينى مقابل اتلتيكو مادريد خبر «عود» كردن سرطان ويلانوا همه چيز را تحت الشعاع قرار داد و هواداران و بازيكنان را نگران كرد و حالا بايد ديد اين موضوع چگونه حل
خواهد شد.
رقابت نفس گير در المپيكو
در سرىA اينتر ميزبان جنوا است و برد مردان استراماچيونى يعنى تثبيت حايگاه دومى تا پايان هفته هجدهم. ناپولى تيم سوم جدول به خانه سيه نا مى رود تا پس از ۲ شكست تلخ مقابل بولونا كه يكى از آنها منجر به حذف او از كوپاايتاليا شد ۳ امتياز بگيرد. لاتزيو تيم چهارم جدول در خانه سامپدوريا به ميدان مى رود و فيورنتينا ديگر تيم بالاى جدول به منطقه سيسيل مى رود تا در خانه پالرمو بازى كند . حساسترين بازى كه آخر شب برگزار مى شود بين رم و ميلان است. ميلان پس از ۴ بردپى درپى به تيمى رسيد كه هفته قبل مغلوب كيه وو شده و نمى خواهد با شكست مجدد دوباره گرفتار شود. رويكرد ۲ تيم در هفته هاى اخير هجومى بوده و اميد است كه اين بازى پرگل شود. ميلان اگر فاتح اين بازى شودمدعى خواهد شد اما در صورت شكست بازهم در ميانه هاى جدول دست وپا خواهد زد.

برنامه كامل مسابقات

شنبه ۲ دى ۹۱
هفته هجدهم ليگ برتر
ويگان آرسنال
نيوكاسل كوئيزپارك
تاتنهام استوك
وستهام اورتون
منچسترسيتى ردينگ
ساوتهمپتون ساندرلند
وست بروم نووريچ
ليورپول فولام
هفته هفدهم لاليگا
رئال بتيس مايوركا
مالاگا رئال مادريد
اتلتيكوبيلبائو رئال زاراگوسا
وايادوليد بارسلونا
اوساسونا گرانادا

هفته هجدهم سرىA
اينتر جنوا
بولونا پارما
سامپدوريا لاتزيو
تورينو كيه وو
آتالانتا اودينزه
پالرمو فيورنتينا
سيه نا ناپولى
رم ميلان
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات