بازدید 58909

نگاه شما: مرگ وحشتناک یک رفتگر

کد خبر: ۲۹۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰ 25 December 2012
یکی از مخاطبان «تابناک» در مطلب خود برای «نگاه شما» نوشت:
چهارشنبه ۱۵/۹/۹۱ بلوار کشاورز (راهبند) ـ ساری ـ مازندران نزدیک ساعت ۲ بعد از ظهر آقای اصغرپور، رفتگری زحمتکش که در حال تمیز کردن بلوار بود، به طرز وحشتناکی کشته شد.

رفتگر در میانه بلوار و در نزدیکی بریدگی مشغول به کار خود بود که ناگهان خودروی پیکان به شدت با وی برخورد می‌کند و او به سمت مخالف خیابان پرتاب می‌شود. در همین لحظه، یک دستگاه اتوبوس از روی جسم نیمه جان این عزیز عبور می‌کند که باعث مرگ وحشتناک او می‌شود.

چند نکته قابل توجه در این حادثه وجود داشت:

۱- باز هم مانند همیشه خبری از وسایل ایمنی برای رفتگران نبود.
۲- راننده اتوبوس پس از برخورد از صحنه گریخت.
۳- نیروی پلیس و آمبولانس بموقع به صحنه رسیدند که متأسفانه فایده‌ای برای بازگشت به زندگی آن مرحوم نداشت.
۴- نکته بسیار مهم برای بنده که در آنجا بودم، تابلوی «ابتدای محدودهٔ خدمات شهری – شهرداری ساری» بود که تقریبا پنجاه متر قبل از محل حادثه به سمت شهر نصب شده بود و بنا بر اطلاع من خدمات شهری باید از آغاز این تابلو آغاز شود که این یعنی محلی که کارگران در آنجا بودند، حیطه وظایف آنان نبود.



شرایط و نحوه همکاری مخاطبان تابناک با «نگاه شما» 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۲۲
ای بی سلیقه این عکسها چه ارتباطی با صحنه و داستان دارد؟
پاسخ ها
-
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
ظاهراً چشمان مبارکتان خونهای ریخته شده بر آسفالت خیابان که نشان دهنده محل وقوع حادثه هست رو تشخیص نمیده!!!
خدا رحمتش کنه
راننده اتوبوس اصلا مقصر نبوده. صحنه رو ترك كرده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
يعني كسي كه شخص نيمه جاني كه احتمال زنده ماندنش بوده را زده و كشته مقصر نيست؟ نميگم به عمد ولي آيا سهوا مقصر نيست ؟ در عجبم از قضاوت بعضي ها . خوبه قاضي نشدين .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
اشتباهی مثبت زدم ؟نمیدونم !
جدا از موارد قانونی موارد دینی و وجدانی چی میشه پس ؟
آخه کی به تابلوی مذکور نیگاه میکنه؟این تابلو فقط برای اینه که شهروندان خارج از این محدوده ادعای خدمات از شهرداری نداشته باشند! تنها بازنده این حادثه رفتگر بیچاره و خانواده مظلومش هستند.خدا رحمتش کنه.
خدا وند اين بنده زحمتكش خود و تمام مومنين را رحمت كند
متاسفم روحش شاد باشه حتما در این دنیا که شاد نبود اون دنیا شادی کامل داشته باشه .
خدا رحمتش کند شهری که ماشین های سنگین از داخل آن عبور می کنند و فاقد امکانات شهری است جز این نمی توان انتظار داشت
چه تابلوي قشنگ و گويايي ! خدا رحمتش كنه ولي به مرگ طبيعي مرده . تو ايران با اين شرائط رانندگي و وضع جاده ها انتظار مرگ طبيعي داشته باشيد .
خداوند رحمتش كند
اما ذكر اين نكته هم ضروري است كه من شخصا بارها و بارها پشت فرمان ماشين مشاهده كرده‌ام كه بعضي از اين عزيزان در نقاط كور مانند پيچها يا درون زيرگذرهاي شيب‌دار بدون هيچگونه علائم هشدار دهنده به رانندگان مشغول انجام وظيفه هستند و بعضا وسايل كار خود از قبيل فرغون را هم درست سر مسير عبور وسايل نقليه قرار مي‌دهند كه اين خود خطر براي برخورد با وسايل نقليه را نيز به دنبال دارد. جا دارد شهرداري‌ها آموزش‌هاي لازم را در اين زمينه براي اين قشر زحمتكش فراهم نمايند و نظارت نيز فراموش نشود
یک لحظه خودتون را بذارید جای این عزیزی که فوت کرده و خانواده داغداری که هر لحظه صحنه تصادف عزیزشون میاد جلوی چشمهاشون ،
روحش شاد
واقعا متاثر شدم
خدای عزیز به خانواده محترمش صبر عطا کنه
خیلی سخته
اینا همش از اشفتگی های فکری افراد هستش
چرا تو این مملکت چیزی بنام قصور عابر پیاده نداریم؟ حالا شاید پیکان هم تقصیرکار باشه ولی اتوبوس چه تقصیری داره درحالیکه قضات گرامی ما میگن چون در اثر تصادف با اتوبوس فوت کرده پس همه تقصیرها گردن اتوبوسه!!!
رفتگران یکی از اقشار زحمت این جامعه اند که قابل احترامند اما صد حیف به اندازه زحمتی که می کشند عایدی ندارند. برای ایشان طلب مغفرت و برای خانواده وی صبر از خداوند طلب می کنم
در ایران از این اتفاقات همیشه برای رفتگرهای زحمتکش اتفاق افتاده این ها حلال خور ترین ادم های روی زمین انداین قشر حتی حقوق خوبی ندارندکمی به فکرشون باشیم
ایا جان انسانها در این کشور ارزش دارد ...............فقط خدا به فریاد خانواده ان مرحوم با وضعیت اقتصادی امروز برسد...............
خدا رحمتش کنه / شهید شد چون برای رزق حلال تلاش میکرد
اين آقايان رفتگر هم اصلا خودشان به مقررات راهنمايي و رانندگي توجه نمي كنند يك جاروي دراز را در دستشان گرفته اند و وسط خيابان پرسه مي زنند و اصلا به ماشينهاي در حال حركت هم توجه اي ندارند ديگر نمي دانند خيابان محل عبور ماشين است نه عابرپياده اي كه بجز خودش يه جارويي را هم وسط خيابان دراز كرده است . به نظر من مقصر خودش بوده است.
سلام به نظر من این تابلو ها کارایی لازم که هیچ اصلا کارایی ندارند اگر کمک مالی برای خانواده اون عزیز لازم بود خبری بذارید تا حتما کمکش کنیم
یعنی جان انسانها بقدری کم ارزش شده که بخاطرعدم تهیه چنددستگاه خانواده ای ازسرپرستی محروم وکودکی یتیم گردد؟
آیااین مسائل برازنده ایرانی است؟
ازخبرگزاری مردمی و وزین تابناک وهمچنین کاربران بزرگواری که دستی دراموردارندانتظارمی رود مسئولین مربوطه رامجاب به تصویب مکانیزه کردن محل های پرخطرنمایندتادیگربارچشمان منتظرسایرکودکان هموطنان زحمتکش وشریف مابدین علل عمری دنبال بابا بابا نباشندانشاالله.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی