بازدید 31013
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سران فتنه صلاحیت شهروندی ایران را ندارند

کد خبر: ۲۹۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۷ 28 December 2012
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عناصری که برای پیروزی در انتخابات 88 تن به ذلت دادند و از بیگانگان پول گرفتند صلاحیت ندارند شهروند ایرانی باشند چه برسد به صلاحیت کاندیداتوری؛ شناسنامه ایرانی آن‌ها هم باید باطل شود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان با گرامیداشت سالروز حماسه مردمی نهم دی ماه، آن را مولود بصیرت بالای ملت در تبعیت از رهبری دانست و اظهار داشت: ملت قهرمان ایران‌زمین زینب‌وار علیه اصحاب کفر دوران خروشیدند و حماسه بزرگ و جاودان 9 دی را برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ قمری روز نهم دی ماه مصادف با ماه محرم است، ادامه داد: با گریزی به گذشته و واکاوی جریانات 15 خرداد سال 42 به عنوان مبدأ انقلاب اسلامی، متوجه می‌شویم که این روز نیز مصادف با 12 محرم بوده است، پس با این اوصاف باید گفت پیوند مستحکمی بین انقلاب اسلامی و نهضت حسینی وجود دارد.

* انقلاب اسلامی با نهضت حسینی پیوند خورده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، انقلاب اسلامی را یک انقلاب «حسینی‌الرئوس» خواند و افزود: مبدأ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در پانزدهم خرداد سال 42 مصادف با ایام محرم و عزای حسینی بود و تثبیت آن نیز در حماسه مردمی 9 دی در ماه محرم به وقوع پیوست.

وی با نیم‌نگاهی به اتفاقات رخ داده در فتنه 88 گفت: در عاشورای سال 88 عده‌ای از معاندان و مخالفان با حرمت‌شکنی در روز عاشورا قلب شیعیان را جریحه‌دار کردند که مردم در پاسخ به این اقدام شنیع، با حضور میلیونی خود آنان را چون خاری به کناری زده و اسلامیت خود را بار دیگر فریاد زدند.

به گفته نقدی عظمت حماسه مردمی 9 دی آن قدر بالا و بزرگ است که هرچه از آن بگوییم کم گفته‌ایم، پس باید ضمن گرامیداشت این روز بزرگ در راستای تبیین و تشریح زوایای این رخداد بزرگ وارد کار شویم.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای هفت ماه با هر شیوه‌ای که می‌توانستند انقلاب اسلامی را زیر سئوال بردند، افزود: این افراد با کمک رسانه‌های غربی و حتی منطقه‌ای، ملت ایران را به مدت هفت ماه زیر بمباران تبلیغاتی شدیدی گرفته بودند و با ایجاد فضای غبارآلود سعی در براندازی نظام داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در این میان عده‌ زیادی از کسانی که در نظام دارای مسئولیت بودند و جایگاه‌های حساس نظام را در دست داشتند نیز سکوت کرده و حقیقت را بیان نمی‌کردند.

* ساکتان فتنه 88 با سکوت آدرس غلط می‌دادند

وی با بیان اینکه برخی راه غلط را به وضوح نشان می‌دادند، گفت: البته آن دسته از افرادی که سکوت کرده و موضع خود را بیان نمی‌کردند نیز آدرس راه انحراف و غلط را می‌دادند.

نقدی گفت: با این شرایط مردم و رهبری تنها مانده بودند که با درایت رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و تبعیت مردم از ایشان، حماسه‌ای خلق شد که در تاریخ هیچ ملتی چنین رخدادی را سراغ نداریم.

وی تأکید کرد: در شرایطی که غالب افراد اسم و رسم‌دار نظام راه کج را نشان می‌دادند ملت با تبعیت از رهبری راه راست را گم نکرد و با خلق حماسه‌ای میلیونی در حمایت از ولایت، به همگان ثابت کرد که هرگز از مسیر ولایت دور نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش علاقه ایران به امام حسین (ع) و وجود ارتباط ناگسستنی بین مردم و اهل بیت (ع) را عامل شکست فتنه‌گران دانست و ادامه داد: در شرایطی که فتنه‌گران حرمت عزای امام حسین (ع) را شکستند هرکس هم تردیدی در خصوص راه حق و حقیقت داشت، با مشاهده این رفتار، در کشیدن خط بطلان بر حرمت‌شکنان تردید نکرده و آن‌ها را رد کرد.

وی با طرح این سئوال که آیا حرمت‌شکنان از اهمیت عاشورای حسینی برای مردم بی‌اطلاع بودند، ضمن رد این مطلب گفت: اغلب سردمداران نظریه‌پرداز غربی دو خط سرخ حسینی و سبز مهدویت را عامل جاودانگی انقلاب اسلامی دانسته‌اند و با هر ترفندی درصدد منحرف کردن مردم از این دو باور هستند.

نقدی در ادامه گفت: آن‌ها کاملاً هدفمند و از روی برنامه، موقعیت آن دوران را برای مقابله با نهضت حسینی مناسب دیدند و با دستور به ایادی خود خواهان حرمت‌شکنی این روز بزرگ شدند، هرچند باز هم معادلاتشان در مورد حضور مردمی و عشق به اهل بیت (ع) برعکس از آب درآمد.

وی از برخی تحلیل‌ها علیه عاشورا در زمان حاکمیت مدعیان اصلاحات سخن راند و ابراز داشت: من نمی‌خواهم در تریبون مقدس نماز جمعه، به این تحلیل‌های نابخردانه و مغرضانه بپردازم ولی باید گفت متأسفانه چنین موضوعاتی وجود داشته است.

* سکوت مدعیان باعث حرمت‌شکنی عاشورا شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هنوز هم دشمن با ایجاد انحراف سعی در دور کردن اذهان مردم از عاشورا دارد، افزود: ایجاد عرفان‌های کاذب، سعی در ایجاد انحرافات در عزاداری‌ها، گنجاندن برخی موسیقی‌ها در عزاداری‌ها، بی‌محتوا کردن عزای حسینی و... از جمله برنامه‌هایی است که دشمن با قدرت در پی اجرایی کردن آن‌ها است، پس باید هوشیار بود.

وی در ادامه به حرمت‌شکنی در عاشورای 88 پرداخت و ادامه داد: وقتی مستکبران دیدند عده زیادی از صاحب‌منصبان و افراد اسم و رسم‌دار نظام از راه آن‌ها حمایت می‌کنند جرأت یافته و به ایادی خود دستور دادند در این روز فتنه دیگری برپا کنند.

نقدی با طرح سئوالی مبنی بر اینکه باید دید چرا سران فتنه از این اقدام تبری نجستند، گفت: آن‌ها نه تنها از آشوب‌گران این روز اعلام برائت نکردند که با صدور بیانیه‌ای، آن‌ها را مردمانی خداجو قلمداد کردند.

* فتنه‌گران از جنس عمر سعد هستند

به گفته وی عمر سعد نیز در روز عاشورا با وجودی که می‌دانست جبهه حق کجاست، به دلیل حب ریاست و قدرت، در مقابل حسین‌ابن علی (ع) ایستاد، و باید گفت فتنه‌گران سال 88 نیز از جنس عمر سعدها و شمرها هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: سران فتنه خوب می‌دانستند اگر بخواهند به تنهایی در صحنه حضور یابند قدرتی در مقابل خیل عظیم مردمی و در رأس آن‌ها ولایت ندارند، پس باید یارگیری می‌کردند که به همین منظور نه تنها از آشوب‌گران روز عاشورا تبری نجستند بلکه از آن‌ها نیز حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه سران فتنه از میان بهائیت، منافقان، اراذل و اوباش، چاقوکشان و زناکاران یارگیری کرده بودند، تأکید کرد: امید آن‌ها به عملکرد رسانه‌های غربی و صهیونیستی بود که باید گفت برخی از آن‌ها مانند بی‌بی‌سی فارسی، صرفاً برای ایجاد فتنه در ایران راه‌اندازی شده بود، هرچند با هوشیاری ملت نتوانستند کاری از پیش ببرند.

نقدی با بیان اینکه سران فتنه برای دست‌یابی به قدرت به هر ذلت و خواری تن دادند، در تشریح این مطلب گفت: بسیار زشت است که فردی برای رأی آوردن در انتخابات ریاست جمهوری با اشخاص پلید، جنایتکار، مؤمن‌کش، ضد دین و شراب‌خواری مثل پادشاه عربستان سعودی مشورت کند.

وی درخصوص دلیل این مشورت اظهار داشت: این عنصر می‌خواست پادشاه عربستان با خط دادن به آن دسته از وهابیونی که در داخل کشور هستند، رأی بیشتری را در انتخابات به دست آورد.

* برخی برای رأی آوردن تن به هر ذلتی دادند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از درخواست برای کمک مالی از پادشاه بحرین و همچنین جورج سوروس سخن راند و با ابراز تأسف از این اقدام گفت: ریاست‌طلبی و شهوت قدرت‌طلبی این افراد تا بدان جا پیش رفته که از اشخاص خبیث و معلوم‌الحالی چون سوروس، پادشاه عربستان و آل‌خلیفه درخواست کمک می‌کنند.

وی تأکید کرد: کسانی که از بیگانگان برای پیروزی در انتخابات پول گرفتند صلاحیت شهروند ایرانی را هم ندارند چه برسد صلاحیت کاندیداتوری.

نقدی قدرت‌طلبی را آفت هر انقلابی خواند و اظهار داشت: انسان‌هایی که خودساخته نیستند بعد از گرفتن چند صباحی ریاست، آن را ملک خود دانسته و تصور می‌کنند همیشه باید این جریان قدرت در دست خانواد‌ه‌های آن‌ها باقی بماند.

وی در ادامه با بیان اینکه این افراد با ترفندهای مختلف درصدد ماندن قدرت در دستان خود هستند، افزود: این دسته از افراد، سخن از نبود احزاب حاکم در کشور به مانند غرب می‌کنند و می‌گویند باید کشور را از حالت حضور توده‌وار و یکپارچه مردمی خارج کرد.

* سناریوی مخالفان: ایجاد 2 حزب حاکم با هدف تثبیت قدرت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آنان می‌خواهند با حاکم کردن دو حزب و انتقال قدرت در هر برهه‌ای از زمان به یکی از این احزاب، ماندگاری خود را تثبیت کرده و با ایجاد چندین حزب کوچک برای سر دادن شعارهای دلخواه ملت، مردم را سرگرم و خود در رأس امور تصمیم‌گیرنده باشند.

وی تأکید کرد: همان‌هایی که در جمع سخن از فضیلت جمهوریت می‌راندند در خلوت اعتقاد دیگری دارند که آدمی را به یاد این شعر زیبا می‌اندازد که «واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند، چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند».

نقدی با اشاره به اینکه آن‌ها خواهان از بین بردن ارزش‌های اسلامی هستند، ادامه داد: انتخابات 88 نیز نشان داد که آن‌ها به هیچ وجه پایبند به آرای مردمی نبوده و برای دستیابی به قدرت دست به هر کاری می‌زنند و در این میان از دروغ بستن به نظام و مردم نیز ابایی ندارند.

وی با مضحک خواندن ادعای تقلب در انتخابات، گفت: فتنه‌گران به خوبی می‌دانستند که این ادعا دروغ و فریبی بیش نبوده و تنها عاملی برای دستیابی به مطامع آن‌ها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی مساوی با خدمت است، ابراز داشت: برخی تصور می‌کنند چون دو روزی در زندان بوده‌اند و یا در جبهه حضور یافته‌اند، حالا برای همیشه باید ریاست در خاندان آن‌ها باقی بماند، پس با انواع و اقسام برنامه‌ها درصدد ثروت‌اندوزی و نهادینه کردن قدرت هستند.

وی فتنه‌گران را به توبه فراخواند و گفت: توصیه من به شما این است که در این چند صباحی که از عمرتان باقی مانده از این جنایت بزرگی که به مردم و نظام روا داشته‌اید توبه کنید.

نقدی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه باید بصیر و هوشیار بود، افزود: ملت ما هیچ‌گاه به این افراد اجازه خودنمایی دوباره در عرصه سیاسی را نخواهند داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان