بازدید 8890
۶
بازی‌های هفته بيستم رقابت‌های لیگ برتر

توقف استقلال و فولاد، برتری تراکتور

روز دوم از هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر با پیروزی تراکتورسازی در کرمان مقابل مس و توقف خانگی تیم‌های آلومینیوم و سایپا برابر حریفانشان پیگیری شد. هفته بیستم در روز نخست با دو دیدار آغاز شده بود که حاصل آن برتری صبا برابر ملوان و توقف نفت آبادان مقابل فجرسپاسی بود؛ افزون بر آن که دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با گهر، راه‌آهن با سپاهان و پیکان با داماش در چهارچوب هفته بیستم لیگ بر‌تر به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شده است.
کد خبر: ۲۹۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۳ 06 January 2013
دیروز شانزدهم دی ماه، بازی‌های هفته بیستم رقابت‌های لیگ بر‌تر، با انجام چهار بازی پیگیری شد. روز دوم از هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ شنبه با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که طی آن، تیم تراکتورسازی با پیروزی برابر میزبانش مس کرمان و توقف فولاد در زمین سایپا، با ۳۵ امتیاز به رده دوم جدول راه یافت.

به گزارش «تابناک»، تیم فوتبال استقلال‌ تهران در آخرین بازی روز (شنبه) از رقابت‌های هفته بیستم لیگ بر‌تر برابر ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رسید؛ این مسابقه از ساعت ۱۷:‌۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، دو تیم در نیمه نخست، بازی پایاپایی انجام دادند و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد نکردند. در نیمه دوم، نخست تیم استقلال حملاتی روی دروازه حریف ترتیب داد و در ادامه، ذوب‌آهنی‌ها بیش از میهمانشان کنترل بازی را به دست گرفتند و چند فرصت خطرناک نیز برای ذوب‌آهن از دست رفت.

بنابراین، با یک امتیازی که از این تساوی به هر یک از دو تیم رسید، استقلال ۳۸ امتیازی شد و همچنان صدرنشین جدول باقی ماند. مکان ذوب‌آهن هم تغییری نکرد و آن‌ها با هجده امتیاز در‌‌ همان رده شانزدهم ماندند.

در کرمان، تیم تراکتورسازی با نتیجه سه بر یک، میزبان خود مس کرمان را شکست داد؛ هر چند این تیم تبریزی به دلیل اشتباهات خط دفاعی حریف کرمانی‌اش، می‌توانست گل‌های بیشتری را وارد دروازه میزبان خود کند.

شاگردان اولی‌ویه‌را با سه امتیاز این دیدار ۳۵ امتیازی شدند و جای تیم فولاد را در جایگاه دوم جدول لیگ گرفتند. مسی‌ها نیز با این باخت،‌‌ همان ۲۸ امتیازی باقی ماندند و با یک پله نزول در جایگاه نهم جدول لیگ قرار گرفتند.

در دو بازی دیگر هفته بیستم لیگ بر‌تر، سایپا با تساوی یک بر یک مقابل فولاد متوقف شد تا با این تساوی، سایپایی‌ها ۲۸ امتیازی شده و با یک پله صعود در رتبه هشتم جدول قرار گیرند. فولادی‌ها نیز ۳۴ امتیازی شده و جایگاه دوم خود را به تیم تراکتورسازی دادند.
آلومینیوم هم در هرمزگان نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل برابر نفت تهران به دست آورد تا با ۲۱ امتیاز و ماندن در‌‌ همان جایگاه چهاردهم، خطر بازگشت به جمع فانوس به دستان را احساس کند. نفتی‌ها نیز با ۲۷ امتیاز نتوانستند جایگاه خود را از رتبه دهم جدول لیگ ارتقا دهند.

نتایج کامل این سه دیدار به شرح زیر است:

* مس کرمان یک - تراکتورسازی تبریز سه

گل‌ها: مهرداد کریمیان (۲۰) برای مس کرمان - سیدمهدی سیدصالحی (۱۶ و ۳۵) و جواد کاظمیان (۵۳) برای تراکتورسازی
* سایپا البرز یک - فولاد خوزستان یک
گل‌ها: جونیور تورتا (۱۳) برای سایپا - مهدی نوری (۱۷) برای فولاد

* آلومینیوم هرمزگان صفر - نفت تهران صفر

گفتنی است، روز نخست هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های ایران با دو دیدار آغاز شد که حاصل آن برتری صبا برابر ملوان و توقف نفت آبادان مقابل فجرسپاسی بود.
هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال، در حالی از ساعت ۱۵ روز (جمعه) با انجام دو دیدار در انزلی و آبادان آغاز شد که دو دیدار دیگر امروز به دلیل آلودگی شدید هوای تهران لغو شده بود.

در یکی از دیدارهای امروز، فجرسپاسی در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل شیرازی‌ها را جابر انصاری در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند و بهنام برزای در دقیقه ۸۳ برای آبادانی‌ها گل‌زنی کرد.

فجر با این تساوی ۲۵ امتیازی شد تا موقتا تا رده یازدهم جدول بالا بیاید. نفت آبادان هم که از این بازی یک امتیازی به دست آورد، با چهارده امتیاز در یک قدمی قعر جدول ماند.

در دیگر دیدار، دو تیم ملوان و صبا در انزلی به مصاف هم رفتند. این بازی در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان صمد مرفاوی به پایان رسید تا صبا با سه امتیاز شیرین این بازی ۲۸ امتیازی شود و موقتا به رده هفتم جدول راه یابد. ملوان هم همچنان با ۳۱ امتیاز، پنجم است؛ افزون بر این که دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با گهر، راه‌آهن با سپاهان و پیکان با داماش در چهارچوب هفته بیستم لیگ بر‌تر به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراختور
تراکتور پرواز کن ...
یاشا تراکتور ...
بازیت یه طرف بازیکنانتم یه طرف مربیتم یه طرف دیگه...
میشه بهترین مثلث دنیا
ياشاسين آذربايجان ياشاسين تراختور
یاشاسین ترختور : گویا ارش خان برهانی باز در مورد تراکتور اظهار نظر کرده که در بازی تهران جبران خواهند کرد و تراکتور خطری برای استقلال ندارد که باید گفت تراکتور فقط برای تیمهایی چون استقلال و سپاهان و پرسپولیس خطر ناک بوده و خواهد بود
یاشاسین اذربایجان بوزقورتلاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات