بازدید 135503

مرگ عجیب جوان خرمشهری پس از جراحی بینی!

کد خبر: ۲۹۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۴ 09 January 2013
این جوان خرمشهری محسن جمالی بود که پس از جراحی بینی در مراکز جراحی پارس به طرز باورنکردنی می میرد و کسی هم تاکنون پاسخگوی علت این مرگ نبوده است. بهتر است بدون هیچ نظری روایت دلخراش این مرگ را از زبان برادر متوفی بخوانید :

نشریه راوی خوزستان در صفحه گزارش خود به قلم رویا محمودی نوشت: این روزها خبرمرگ های ناگهانی و عجیب در خوزستان زیاد به گوش می رسد. چند شماره پیش از مرگ جوانی سخن گفتیم که به دلیل تزریق یک آمپول جان خود را از دست داد و این بار نیز یک جوان 33 ساله خرمشهری در اثر جراحی زیبایی بینی فوت کرد.

این جوان خرمشهری محسن جمالی بود که پس از جراحی بینی در مراکز جراحی پارس به طرز باورنکردنی می میرد و کسی هم تاکنون پاسخگوی علت این مرگ نبوده است. بهتر است بدون هیچ نظری روایت دلخراش این مرگ را از زبان برادر متوفی بخوانید :

برادرم سال ها پولیپ شدید بینی (گرفتگی بینی) داشت و در خواب نفس اش می گرفت آن قدر بینی اش مشکل نداشت که فقط به قصد عمل زیبایی بینی برود. برادرم از 5 یا 6 سال پیش تصمیم گرفته بود که بینی اش را عمل کند. می گفت اگر عمل کنم حداقل یک خواب راحت دارم. دکتر محسن حسین پور پزشک معالج اش به برادرم گفته بود حالا که پولیپ را می خواهی عمل کنی می توانی جراحی زیبایی هم انجام دهی.

برادرم کلیه کارهای عمل اش را در سه یا چهار روز انجام داد. دکترش گفته بود که اگر کوچکترین مشکلی داشته باشی عمل نمی شوی. تمام آزمایشات را انجام داده بود ؛ از آزمایش ریه و سی تی اسکن تا آزمایش هپاتیت . محسن با صحت و سلامت کامل به اتاق عمل رفته بود و هیچ مشکلی نداشت.

وی روز یکشنبه 26 آذر عمل شد. حتی فاصله اهواز تا خرمشهر را خودش پشت فرمان نشسته بود. برادرم نیم ساعت بعد از عمل به هوش می آید حتی با یکی از دوستانش تماس می گیرد و می گوید من تا 3 ساعت دیگر خرمشهرم . بعد از نیم ساعت به یکی از برادرانم که همراهش آمده بود می گوید دست و پاهایم دارد سر می شود تا می آیند ماساژش دهند می بینند محسن صورتش سیاه شده و نفس اش بند آمده است.

برادر دیگرم که همراه محسن بود پرستارها را صدا می زند. آن موقع دکتری در مرکز نبود و پرستارها هم که کار خاصی نمی توانند انجام دهند. تجهیزات کافی هم در مرکز وجود نداشت. پرستارها با دکتر تماس می گیرند و دکتر پس از 20 الی 25 دقیقه می رسد. آن طور که ما متوجه شدیم علت مرگ برادرم این بود که اکسیژن به مغزش نرسیده است. ولی مرکز جراحی نه CCU دارد و نه ICU. پرسنل این مرکز گفتند که باید بیمار به بیمارستان آپادانا منتقل شود.

ترافیک فاصله بیمارستان آپادانا تا مرکز جراحی پارس واقع در کیانپارس را خودتان بهتر می دانید. در صورتی که کیانپارس دو بیمارستان آریا و مهر دارد که فاصله هر کدامشان تا مرکز 5 یا 6 خیابان بیشتر نیست. نمی دانم چرا برادرم را بردند بیمارستانی در سوی دیگر شهر ! در بیمارستان آپادانا 3 الی 4 روز برادرم بیهوش بود. به کادر درمانی گفتیم که به این حالت کما می گویند ؟ گفتند نه این حالت بیهوشی است که خودمان بیمار را در این حالت قرار می دهیم..

در بیمارستان به ما گفتند که بنا بر علم پزشکی می توان 70 ساعت بیمار را بیهوش نگه داشت. روز چهارشنبه کم کم بیهوشی ها را کم می کنیم و او را از این حالت در می آوریم. روز چهارشنبه وقتی خواستند محسن را از بیهوشی در بیاورند گفتند یک سی تی اسکن بگیریم. بیمارستان آپادانا هم سی تی اسکن نداشت.برادرم که حال فوق العاده بدی داشت را به بیمارستان علامه کرمی فرستادند. بعد از اینکه جواب سی تی اسکن آمد. دکتر گفت که برایش دعا کنید. این یک حالت خون مردگی بوده که مثل پودر در تمام مغزش پخش شده است. در روز آخر همه کارمان شده بود دعا. ساعت سه ، چهارشنبه شب بود که برادرم تشنج می کند و دچار ایست قلبی می شود (یعنی 3 روز پس از بیهوشی) البته با کمک دکترها بر می گردد تا ساعت 6 صبح که دیگر هیچ کاری از دست هیچ کس بر نیامد و برادرم فوت کرد.

وقتی که به پزشکی قانونی گفتیم که علت مرگ خون مردگی بوده یا نه ؟ گفتند نه ، چه کسی این را گفته ؟ آن چه سی تی اسکن نشان می دهد علت مرگ نرسیدن اکسیژن به مغز بیمار بوده است . پزشکی قانونی کالبد شکافی کرده و گفته است که جوابش سه یا چهار ماه دیگر می آید. گفتند الان نمی توانیم جواب قطعی را بدهیم هر چند بیمار اکسیژن به مغزش نرسیده ولی بیهوشی زیاد هم ، خیلی تاثیر گذاشته ولی هیچ چیز تا اعلام نتایج آزمایش قطعی نیست. پزشک معالج برادرم همان روزهای اول آمده بود یک نگاهی کرد و گفت کار ما هیچ مشکلی نداشته است ! بعد از آن هم نه ما سراغش رفتیم نه او سراغی از بیمارش گرفت.

موقعی که رفتیم پرونده برادرمان را از مرکز جراحی بگیریم برایش نوشته بودند که بیمار با بهبودی کامل از مرکز خارج شده است حال آنکه برادرم نیم ساعت پس از جراحی دست و پایش می لرزد و غش می کند.

من نمی دانم کار چه کسی مشکل داشته است. برادرم که صحیح و سالم بود و با پای خودش آمده بود برای جراحی بینی . ما امید داشتیم که 2 یا 3 ساعت بعد به خانه برگردد. چرا باید فوت کند ؟ ما هنوز نمی دانیم که چرا برادرمان را از دست داده ایم. مادرم در خانه نشسته است و آرام و قرار ندارد. برادرم سابقه هیچ نوع بیماری نداشت و هیچ کس نمی داند مقصر کیست ؟ پزشک ؟ مرکز جراحی ؟ بیمارستان ؟ داروی بیهوشی و یا ..... مسئولین امر باید هر چه زودتر این مورد را رسیدگی کنند تا علت مرگ برادرم مشخص شود.

متاسفانه مرکز جراحی که این جوان خرمشهری در آن عمل شده ، پس از پیگیری خبرنگار راوی ، هیچ جوابی نداد و پزشک جراح این فرد متوفی نیز حاضر به مصاحبه نشد و فقط به این جمله بسنده کرد : این مساله تخصصی پزشکی است !

به هر حال فارغ از هر نوع پیشداوری باید منتظر نتیجه بررسی پزشک قانونی شد. نام بردن از پزشک جراح و یا مرکز جراحی صرفا به این منظور بوده که عمل جراحی توسط این پزشک و این مرکز جراحی صورت گرفته است و بهتر بود که مسئولین این مرکز جراحی حداقل به برخی از سوالات جواب می دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۶۸
ما رو تو غم خودتون شریک بونید ولی بهتره منتظر جواب دقیق از سیستم قضا باشید و پیش داوری نکنید و برای مرحوم طلب امرزش کنید
پاسخ ها
پویا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
ولی واسه من سئوال پیش اومده واقعا، از کسانی که عمل می کنند و بیهوشی عمومی میگیرند اکثرشان پس از مدت کوتاهی فوت می کنند. آنهم به علت ایست قلبی.
ahmad
| United States |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
من نمی دونم اگر برای خودتون هم این حادثه پیش بیاد همین نظر رو دارید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
من چند روز پيش خبر مشابهي از يكي از دوستان در تهران شنيدم كه شخصس بعد از عمل زيبايي بيني فوت شوده فعلا تحت بررسي و كالبد شكافيه ،بنده خدا جوون 32 ساله اي بود. ناراحت كننده است
داروهای چینی بخصوص داروهای بیهوشی یکی از خطرناکترین ها در دنیا هستند
با همدردی با خانوا ده ی این جوان، باید بکویم که در خوزستان چند مورد اتفاق افتاد و کسی جوابگو ی خانواده ی داغدار نبودند. نمی دانم چرا گروهی، با وجود اشتباه، طلبکار هم هستند و با رفتار غیر انسانی خود، نم ک به زخم داغدیده ها می گذارند. داروی بیهوشی و بی خیالی و یا کم دانشی پزشک و نقل وانتقال بیماری که بیهوش است، و بیهوش نگاه داشتن فرد در زمان دراز، این ها یعنی کشتن بیمار. داروی بیهوشی هم چینی بوده.
افرین تابناک که شفاف نوشتی خوشم اومد که هم اسم پزشک ومرکز جراحی رو گفتی
اتفاقا دکتر مذکور م ح خردادماه 90 هم جوان دیگری را در شهرستان رامهرمز به کام مرگ فرستاد
بعد از سه چهار ماه؟؟؟ واقعا متاسفم. یعنی انقدر سرشون شلوغه؟؟؟؟؟
چرا در مورد بیمارستان های دولتی نمی توانید اسم ببرید ولی در مورد بیمارستان های خصوصی اسم بیمارستان را می برید؟ در ضمن عمیقا برای این جوان رحمت و برای خانواده اش صبر از خداوند متعال خواستارم.
:((((
مال داروي بيهوشيه
انرژی هسته ای حق مسلم ماست
تبلیغات پیدا کردن مجرم را سخت میکند همه مجرم را داروی چینی میدانند در صورتیکه روزانه هزاران چینی بیهوش میشوند اشکال را در سفارش دهنده و وارد کننده جستجو باید کرد
کاش ما ایرانیها دست از شعار های انسانی برمیداشتیم و
آژیر آمبولانس را که میشنیدیم انسانی کنار میرفتیم شاید نزذیکان خودشان در آن باشند
تو را خدا آی کسایی که دست اندر کار هستید از واردات این داروهای چینی خودداری کنید یه ذره ای هم به فکر جان این مردم بدبخت باشید
ضمن تسلیت . باید عرض کنم در یکی از بیمارستان های مجهز تهران چند سال پیش در یک روز هر کسی را که بیهوش کردند دیگر بهوش نیامد و صدایش را هم در نیاوردند. خداوند به شما صبر بدهد . هزینه های زندگی ما بیش از آن خدمتی است که دریافت می کنیم . آخرش به این نتیجه می رسید که اینجا سوئیس یا دانمارک نیست.
تحریم ها بی اثر است!
خدا بهشون صبر بده
این قضیه عادی و جاری و ساری در تمامی شهرهای ایران است.
جوابش فقط یه چیزه : ....
نام بردن از پزشک و مرکز پزشکی بازی با ابروی کادر زحمتکش بهداشت و درمان است که این روزها همه زورشان به انها میرسد مرگ بیمار هیچ ارتباطی با تبحر پزشک نداشته و در اثر عارضه نادر داروی بیهوشی و یا ایجاد لخته بعد از عمل جراحی است
خیلی ناراحت شدم .انشاالله که غم آخرتون باشه.
بایدهرچه زودترازپزشک معالج ومرکزجراحی شکایت کنید.
تو ایران چیزی که اهمیت نداره جون آدماست
از صمیم قلب تصلیت عرض می کنم
امیدوارم مسئولین اون دنیا جوابی داشته باشند
متاسف شدم برایش در این روز عزیز طلب مغفرت را از خداوند منان دارم وبراب بازماندگان صبر وشکیبایی
با سلام ابتدا تسلیت به خانواده ایشان دوما تاسف ازتیم پزشکی و درمانی سوما سفارش به کاربیشتر و شرکت در دوره های مختلف چهارما این دوستان درمانی برای تزریقات هم خوب نیستند آدم می کشند و بعد ادعاشون می شه که خیلی می فهمند
خدایش بیامرزدش
واقعا جای تاسف دارد
واقعا جای تاسف دارد
حالا جوابگوی این خانواده داغدار کیه ؟
همش تقصیر داروهای تقلبیه
متاسفم . فقط همین
من رفیق این مرحومم . شوکه شدم
مطمئن هستم هیچ کس جوابگو نیست. این مطلب هم چند روز دیگه فراموش میشه تابی جون
اگر میشه یک گزارش مفصل در رابطه با چنین مرگ هایی منتشر کنید
خدا رحمتش کنه . پس دکترها تخصص میگیرن برا چی ؟ برا کشتن ما !
واااااااااااااااااااااااااااااااااای از دست دکترها . پول ویزیت شون که بالاست
تسلیت
می خواست جراحی زیبایی نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
آخه چی بگم به تو
اولا که نوشته پولیپ بینی داشته و همزمان عمل زیبایی و پزشکی انجام داده! چشماتو باز کن
دوما اینکه به تو چه! دلش خواسته عمل زیبایی انجام بده. اون دکتر و دکتر بیهوشی و اون مرکز جراحی که نباید اسم دکتر و متخصص رو خودشون میذاشتن بچه بیچاره رو به کشتن دادن
کی قراره دکترهای بی تخصص اخراج بشن ؟
اکثر دکترها بیشتر به فکر پول هستن تا به فکر سلامتی مردم
تابی اگر می تونی این نظر منتشر کن : اکثر دکترها بیشتر به فکر پول هستن تا به فکر سلامتی مردم
بیشتر بررسی کنید . این موضوعی نیست که به راحتی از کنارش رد بشیم
هر چه مصیبته سر خوزستانی ها میاد.
به عنوان یک مادر دلسوخته می گم به عنوان یک رسانه بیشتر به این موضوعات بپردازید. منم فرزندم به خاطر اشتباه پزشکان از ددست رفت
فقط تاسف
متحیر موندم
!!!!!!!!!
متاسفانه مرکز جراحی که این جوان خرمشهری در آن عمل شده ، پس از پیگیری خبرنگار راوی ، هیچ جوابی نداد و پزشک جراح این فرد متوفی نیز حاضر به مصاحبه نشد و فقط به این جمله بسنده کرد : این مساله تخصصی پزشکی است !

این جمله یعنی چی ؟ یعنی مرگ این جوان به شما ربط ندارد !!!
به خانواده داغدار این عزیز تسلیت می گم
خدا رحمتش کنه . باید با این دکتر برخورد بشه تا درس عبرتی بشه
تاسف
تاسف
این قضیه جدید نیست چند وقت پیش هم گرگان یه دختر خانم بعد از جراحی زیبایی به این دلیل که داروی بیهوشی زیادی استفاده کرده بودن و عملش طول کشید فوت کرد
وزير محترم بهداشت جانشين دستجردي آيا ميتواند پاسخ دهد كه چرا ايران مقام اول جراحي زيبايي در دنيا را دارد؟؟؟؟
پيشنهاد من وضع ماليات سنگين براي پزشكان و بيمارستانهايي هست كه اين عمل رو انجام ميدن
پاسخ ها
الیس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
داداش اینجا ملاک زیبایی شده بینی خوش فرم هر کشوری یه ملاک زیبایی داره یکی سفیدی ملاکه یکی بلند قدی یکی اندام خوب و....
متاسف شدم و تاسلیت می گویم و مرجع رسیدگی به تخلفات و جرایم پزشکان نظام پزشکی است می توانید از آن طریق پیگیری کنید.
عزیزم اینقد تو مرگ عزیزامون تو این بیمارستانها و جاده ها نشستیمو پیشداوری نکردیم و صبر پیشه کردیم که الان وضعمون به اینجا رسیده که نه امکانات پزشکی، نه پزشک مجرب و با وجدانی و نه پاسخگویی به مرگ عزیزانمون وجود داره . نجابت وصبوری هم حدی داره!!!
متاسفم
تسلیت میگم وامید وارم غم اخرتون باشه. انشاالله که حق خدابیامرز ضایع نشه
سلام.من پسر عمه ي محسن جمالي هستم.اسمم ارشه.از اون موقع كه محسن توسط دكتر ها كشته شد هيچكس تو فاميل خوشي نداره.خدا بيامرزدش . ولي با اون دكتر بايد مثل يك قاتل رفتار شود.راستي كدوم داداششي؟
این چه وضعشه
خدا رحمتش کنه
خدابیامورز
من دوشنبه ٢٦ فروردين ٩٣ عمل بيني كردم راستش موقع عمل گفتم خدايا مرگ من در دست توست اگر بيهوشم كردم و بهوش نيامد عمر هم دست توست.
برای شادی جمیع درگذشتگان صلوات
خدا صبر بده حتما مشکل از پزشکه نذارید به راحتی کنار بکشه و شکایت بکنید یا خودتون حق برادرتون رو بگیرد حتی اگه شذه با تحدید
متاسفم شدم.انشاالله خدا به خانواده اش صبر دهد.داغ جوان دیدن سخته واسه پدر و مادر.
واقعا متاثر شدم روحش شاد خداصبربده به پدرومادر
akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey azizaaaaaaaaaaaaaaaaam
خدرحمتش کنه خیلی نارحت شدم
متاسف شدم ما را در غم خود شریک بدونین ایشالا خدا صبر بده
با این وضعیت داروهای بیهوشی و دیگر داروها حالا بازم بگید انرژی هسته ای حق مسلم ماست
هنوزم شوکه ام
بهورش سخته...............
من میخوام عمل کنم.اینهرو نگین تو رو خداااااا
سلام
خواهر 30ساله من هم 1ساله پیش در اثر مرگ مغزی فوت کرد.
دکتر ها هم کم کاری کردن. تا به امروز جرات این و نداشتم که برم پزشک قانونی که ببینم آیا واقعا دکترها کم کاری کردن یا نه.
الان حال شما رو درک می کنم.
اینکه شما پیگیر پزشک قانونی هستید خیلی خوبه.
خیلی سخته ولی باید بتونی که رو پای خودت بایستی.
ی خیلی از شنیدن این خبر ناراحت شدم .روحش شاد .من خانم. 37ساله ام اخیرا به سرم زده بود که بینی ام را جراحی کنم ولی متاسفانه با شنیدن این خبرها ترسیدم وپشیمان شدم!
خیلی ناراحت شدم من خودم عمل کردم خوشبختانه به خوبی انجام شد من ساری عمل کردم دکترم هم بیشکاری بود
تسلیت می گم خیلی سخته ان شااله اون کسی که مسئول مرگ برادرته مجازات بشه
خیلی ناراحت شدم...امیدوارم هر چه زودتر مقصر این اتفاق شناسایی بشه و به سزای عملش برسه...چرا عملو تو بیمارستان مجهز انجام نمی دن دکترها!!!!!!!!!!!!!!!؟
تسلیت میگم ولی دکتر ...حدود ده نفر از بستگان منو عمل کرد و کارش هم واقعا خوب بود. بهتره علت اصلی رو پیگیری کنید تا ما هم بدونیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
فايميلاتون كلا تو كار عمل دماغند؟
واقعا ناراحت شدم
تسلیت واسه خانواده موحترم علت هرچی باشد گردن دوکتوره
میشه اسم دکتر رو بگید چون من در صدد عمل زیبایی هستم میخواستم اسم دکتر رو داشته باشم
روحش شاد واقعا ناراحت شدم
با سلام علت فوت ان مرحوم از داروهای چینی بوده و در ضمن پزشکان دروغگو هستن از خداوند مهربان بی خبرند همیشه طرف هم دگه را مگیرند هیچ مرجعی هم نیست که به اینا رسیدگی کنه
با نهایت تاسف درگذشت جوان عزیز را به خانواده داغدارش تسلیت میگم.
خدا رحمتش کنه خیلی ناراحت شدم
خدا بیامرزه
روحش قرین رحمت الهی
خیلی ناراحت شدم خدا رحمتش کنه هفته دیگه منم عمل دارم
خیلی ناراحت شدم خدا رحمتش کنه هفته دیگه منم عمل دارم
میدونم میدونم از دست دادنه عزیز سخته چوبه خدا صدا نداره داداشی غصه نخور
به خاطر سهل انگاریه پزشک و کادر. پزشکیه. بیمار به پزشک اعتماد میکنه. اونام بآید بیشتر دقت کنن. من باباجونمو به خاطر این سهل انگاریا از دست دادم،
با عرص تسلیت به تمام خانواده،بایدنظام پزشکی جوابگو باشند.
خیلی متاسفم ولی تااخر قضیه برید
خیلی متاسفم ولی تااخر قضیه برید
خاله عزيزم ميدانم خدا صبري به شما بدهد داغ بسيار سنكيني براي همه فاميل بود .يكسال واندي كذشت هنوز براي جوان عزيزت هرروز زجه مي زني .راضي باش به رضاي خدا.مطمعن باش ارامش مي كيري.خون محسن بايمال نخواهد شد.
خاله عزيزم ميدانم خدا صبري به شما بدهد داغ بسيار سنكيني براي همه فاميل بود .يكسال واندي كذشت هنوز براي جوان عزيزت هرروز زجه مي زني .راضي باش به رضاي خدا.مطمعن باش ارامش مي كيري.خون محسن بايمال نخواهد شد.
خدارحمتش کنه..روحش شاد.منم قصد عمل دارم خیلی میترسم
خیلی سخته.خدا رحمتش کنه.
ای بابا
باید حتما پیگیری کنید و علت رو خواستار باشید.چون جون جوون های دیگه هم در خطره.
باید حتما پیگیری کنید و علت رو خواستار باشید.چون جون جوون های دیگه هم در خطره.
باید حتما پیگیری کنید و علت رو خواستار باشید.چون جون جوون های دیگه هم در خطره.
خدا رحمتش کنه وبه شما صبر بده واقعا سخته من هم الان داغدار مادرم هستم درکتون میکنم
من پیش دکتر حسن پور عمل جراحی بینی رو انجام دادم بینیم خراب شده از دکتر شکایت کردم.
با عرض تسلیت:آقای جوانی در یک مرکز جراحی رسمی کشور عمل زیبایی بینی انجام داده وجراحی بطور کامل انجام شده,به هوش آمده و به بخش منتقل گردیده.تلفنی با دوستش صحبت میکند و چنان احساس سلامتی داشته که گفته تا سه ساعت دیگر خرمشهرم.برادر وی بالای سرش میباشد که ناگهان نفس بند آمده و سیاه شده است!!؟؟والا..............جراح هم در عرض 20 دقیقه حاضر میگردد.بهتر است این خبرنگار محترم تا انتها موضوع را دنبال و نتیجه را اطلاع رسانی نمایند,نه با یک خبر که تخصصی هم در آن رشته ندارند موجب تشویش و نگرانی مردم شوند.
تکان دهنده بود!!!!! واقعا وضعیت بیمارستانای خوزستان تاسف بار شده!!!! ...خدا به همه ما صبر بده!!!! تسلیت میگم!
واقعا ناراحت کننده س:-(
خدا رحمتش کنه تسلیت میگم.
این دکترایه زیبایی رو باید اعدامشون کرد اخه دکتری که در روز8تا بینی عمل میکنه به نظرتون جز پول چی حالیشه من خودم شاهد بودم با من 5نفر با ی دکتر عمل داشتن تازه پرستارا گفتن اینا صبح وقت دارن چن نفر دیگه هم بعدازظهر!!!
تسلیت میگم روحش شاد
واقعا ناراحت کننده بود
خدارحمتش کنه منم میخوام انشاالله برم عمل زیبایی ولی الان میترسم!!!
تسلیت میگم روحشون شاد .من میخاستم برم پیش قاضی پور عمل کنم الان واقعا ترسیدم نمیدونم باید چیکار کنم. علت فوتشون چی بوده؟
متاسفم مارو در غم خودتون شریک کنید
تسلیت میگم
تسلیت میگم به این خانواده ی داغ دیده .
مشکل اصلی دکتره بود از نظر من.
تسلیت میگم به این خانواده ی داغ دیده .
مشکل اصلی دکتره بود از نظر من.
باسلام خدا رحمتش کنه ... منم خیلی دوس دارم عمل کنم ولی بخاطر همین حرفا و اینده که رو به پیشبینی من هست میترسم ولی تا لب مرز بعدش منصرف میشم بگین چکار کنم
توصیه می کنم وکیل بگیرید که بتوانید حق برادرتون بگیرید
خدا بهتون صبر بده خیلی درد بدیه . خیلی ناراحت شدم
دكتر حسين پور همه رو بدبخت ميكنه و يه آدم پول دوست....
.واقعا من موندم چرا پروانه اين پزشك باطل نميكنن آخه اينم دكتر؟؟؟؟؟؟؟؟
/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی بگم والا،نباید بگیم حتما قسمت بوده شاید مقسر پزشک معالج بوده و یا دلایل دیگه...در هر صورت تو اینجور موارد جمله ی شده دیگه بی معنیه!خدا رحمتش کنه.
چیزی نمیتونم بگم جز تسلیت . خدا صبرتون بده
چندين مورد داشته كه خود پرستارا ميدونن مثل برادر شما ولي صداشون در نمياد متاسفم براي شما خانواده عزيز و روح ايشون شاد
الیاازبلتهتزسس
خدارحمتش کنه ناراحت کننده اس.روحش شاد...
متا سفم
واقعا متا سفم
واقعا متا سفم خیلی وحشتناکه این اتفاق من میخواستم عمل کنم
منم عمل انحراف بینی کردم هیچیم نشد کمتر از یه ربع به هوش اومدم البته فقط منو بیهوش کرد بقیه میگفتن بیهوششون نکرد...تازه تو بیمارستان بود و با بیمه تکمیلی رایگان شد....دکتر داریم تا دکتر اینا فرشته مرگن نه دکتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
اسمه دکترتون میشه بگید که ازش راضی هستید؟منم میخوام عمل کنم میترسن
تسلیت میگم واقعا ناراحت شدم
من امروز این پیام رو دیدم ودرسته که چندساله که از این ماجراگذشته ولی مرگ عزیزان مخصوصاجوانها هیچ وقت فراموش شدنی نیست متاسف شدم امیدوارم روحش قرین رحمت الهی باشه انشاالله، اگه امکان داره نظرانتهایی پزشک قانونی رو بزارین تا بدونیم بالاخره دلیل چی بوده
واقعان متاسفعم.خدابه خونوادش صبربده
سلام من امروز خوندم هر چند مدت زمانی گذشته اما واقعا ناراحت شدم خدا به خانواده اش صبر بده و جدا از ناراحتی ترس دلمو گرفته چون دارم میرم پیش دکتر عمل کنم دودل شدم ک واقعا بی احتیاطی از جانب کی میتونه باشه و باید پیگیری بشه .
واقعا ناراحتت کنندس من امروز این مطلب رو خوندم واقعا متاثر شدم روحش شاد خیلییییی سخته خیلیییی و هیچوقت فراموش نخواهد شد.
روحش شاد
دقيقا پدر من تو بيمارستان امام خميني اهواز با پاي خودش برا نمونه گيري ريه رفت سالم و سرحال
اما بعد از دوساعت به خاطر سهل انگاري كادر بيمارستان اكسيژن به مغزش نرسيد و سكته مغزي كرد تا ٨ روز تو كما بود يكي يكي اعضاي بدنش از كار افتادند
اما دكترش ميگفت كارش و درست انجام داده
پرستارا مقصر نبودن
بيمارستان مجهز بود
خدايا كي مقصر از دست رفتن عزيزان ماست .....
من فقط اينو ميدونم بيمارستان هاي اهواز كشتارگان خدا خيرشون نده
سلام من هم وقتی از کلینیک پارس اهوازبعد از عمل مرخص شدم دیدم آنژین توی دستمه ومدرسه داخلی زنگ زد وگفت 14 میلیون را که به عملت اضافه شده و وقتی گفتم من که 3 میلیون تومان دادم گفت اگه ندید به عنوان کلاهبردار به محل کارت معرفی می کنم درحالیکه من فقط در زمان عمل حضور داشتم غذا نخوردم.اجازه ندادن شب بمونم ودر حالیکه هنوز داروی بیهوشی گیج کرده بود بزور مرخصی کردند.شب را تنها توی خونه بودم شورایی نداشتم که کسی همراهم باشه.تازه بدون نور همراه بستری شدم
حخ
نظرم راجب عمل عوض شد
متاسفم. خیلی دردناک هست. به بررسی هایتان ادامه دهید تا بفهمند که با جون عزیز کسی بازی کردن یعنی چه
متاسفم. خیلی دردناک هست. به بررسی هایتان ادامه دهید تا بفهمند که با جون عزیز کسی بازی کردن یعنی چه
خدا رحمتش کنه
روحش شاد خواهش می کنم خوب پیگیری کنید
اخه چرا این کارا رو میکنید !
من میخوام بینیم رو عمل کنم ، چرا ادم رو میترسونید
خداخیرشون ندههه باید اون دنیاجواب بدن
سلام با عرض تسلیت یکی از دوستای من پیش همین دکتر و توی همین بیمارستان حدودا سه سال پیش عمل کرد الان هم بینی زیبایی داره هم سالم و سرحاله
چرا اینطوری شد؟؟؟خیلی ناراحت شدم روحش شاد
میشه لطف کنید بگید این آقای دکتر ک میگید کیه
روحش شاد یادش گرامی
با این خبرایی که ادم هر روز میشنوه چه جوری برم و دماغم رو عمل کنم دیگه نمیشه به هیچ دکتری اعتماد کرد واقعا متاسفم
کاش اسم دکتر رو می گفتید تا نفرات بیشتری به کام مرگ کشیده نشن
منم چندين سال دلم ميخواد عمل بيني انجام بدم مَي ترسم بخاطر همين داروهاي بيهوشي خوزستان هستم لطفا بگيد كدوم بينارستان و دكتر خوب هست ؟؟واسه جراحي
منم تسليت عرض ميكنم احتمالا حين عمل مسير تنفس بسته شده
واقعا تسلیت درسته چندسال گذشته ولی داغ عزیز هیچوقت فراموش نمیشه . منم یکی از عزیزانم توی تصادف زخمی شد و بدلیل کمبود امکانات بیمارستان و کم کاری دکترا از دستش دادیم . خواهش میکنم مسولین به پزشک ها بگم تو کارشون بیشتر دقت کنند و وقت و توجه بیشتری بکنند
تسلیت میگم برادر جان.ایشالا اخر غمتون باشد.الحمدلله من چند روز پیش عمل کردم عالیه عالیم.بنظر بنده قدر و قضا خدا بود
ای وای منم میخاستم عمل کنم میترسم دیگه
عمل بینی خیلی راحته من 1ماه پیش عمل کردم فوقولاده راحت ترسی نداره عمر دست خداست و اینکه ایشون بعد عمل فوت کردن احتمالا مشکل از تامپونشون بوده تامپونو به این دلیل میذارن که خون به مغز نره خدا بیامرزتشون
خدایش بیامرزد
چرا اهواز عمل کرد چرا نرفت تهران یا شیراز
واااااااای خدا رحمتش کنه خیلی ناراحت شدم
منم قصد عمل زیبایی بینی دارم این چیزا رو میشنوم میترسم
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات