بازدید 19935
۶

تبانی بازیکنان لبنان با قطر ثابت شد

تحقیقات وزارت ورزش لبنان نشان داد برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور با دریافت رشوه از قطری ها در هر دو بازی خود مقابل قطر شکست خورده اند تا قطر با همین دو پیروزی و یک تساوی ۷ امتیازی شود و همراه با ایران و کره شانس صعود داشته باشد.
کد خبر: ۳۰۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۵ 05 February 2013
با افشای تبانی تیم ملی فوتبال لبنان و باخت عمدی این تیم مقابل قطر، چند ملی پوش لبنانی مادام العمر محروم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مطبوعات ورزشی لبنان با اشاره به اثبات تبانی برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار با قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل ، از محرومیت مادام العمر تعدادی از آنها خبردادند.

در هر دو دیدار تیم های ملی لبنان و قطر، تیم لبنان با نتیجه 1- صفر شکست خورد تا قطر با همین دو برد و یک مساوی 7 امتیازی شود و همراه با ایران و کره جنوبی شانس صعود داشته باشد.

موضوع تبانی برخی از بازیکنان لبنان با قطر ابتدا در حد شایعه منتشر شد، اما وزارت ورزش و جوانان لبنان به جای آن که از مدعیان بخواهد سند و مدرک رو کنند، خود دست به کار شد و با تشکیل کمیته حقیقت یاب موضوع را بررسی و با خاطیان برخورد کرد.

محمود علی، یکی از بازیکنان کلیدی لبنان بود که با محرومیت مواجه شده است.

تئو بوکر، سرمربی آلمانی تیم لبنان که به نظر می رسد از ماجرا خبر داشته، با ابراز تاسف از این موضوع، خواستار بازنگری در حکم محرومیت خاطیان شد و گفت: آنها به خاطر سن و سال پایین و بی تجربه بودن خطا کرده اند و باید یک فرصت دوباره به آنها داده شود.

تیم ملی لبنان قبل از سفر به ایران برای بازی روز چهارشنبه با تیم کشورمان، به مدت سه هفته میهمان قطر بود و در این کشور اردو زده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۶
آیا نمیشه به خاطر این تبانی کل تیم رو محروم کرد و نتیجه بازی رو برگردوند؟ به نظر من باید پیگیری کنیم!
اگه ثابت شده چرا ايران اقدام نمي كنه ميتونه به عنوان تيم دوم يا اول صعود كنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!١
ايران بايد به فيفا شكايت كنه و نتيجه تمام بازي هاي تيم لبنان رو لغو كنه از جمله باخت ما به لبنان
اگه این طور هست سیستم حقوقی فدراسیون یک زحمت به خودشون بدن که به یک نحوی این سه امتیاز از قطــــــــــــــــــــــــــر کسر بشه
ایران هم میتونه از هر دو تیم شکایت کنه!
اگر ایران با کشوری کوچکترین تبانی کرده بود قطر نیم وجبی کاری می کرد که ایران رو از دوره مسابقات حذف کنند یا شش امتیازش کسر بشه.در عجبم چرا مسئولان ما انقدر بی توجه اند.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم