بازدید 1785

بانک‌ها مانع‌تراشی نکنند

کد خبر: ۳۰۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶ 16 February 2013
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست انقباضی بانک‌ها از مهم‌ترین مشکلات فرا روی صنعت کشور است و واحد‌های صنعتی نباید در مقابل حمایت بانک‌ها با مانعی مواجه شوند.

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت حمایت از فعالیت‌های صنعتی اظهار کرد: اصفهان به عنوان قطب صنعت کشور به شمار می‌رود و فعالیت یک کارخانه در اصفهان معادل فعالیت یک کارخانه در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات بازنشستگان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، اضافه کرد: از ابتدا پیگیر برطرف شدن مشکلات بازنشستگان صندوق فولاد بوده‌ایم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین از ابتدا امیدوار بودیم که معضل این بازنشستگان با استفاده از تدابیر اندیشیده شده در این راستا برای حمایت از این قشر برطرف شود و معضل این بازنشستگان از مسائل مهم موجود در کشور به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه بحث بهداشت، درمان و سلامت به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های اصفهان به شمار می‌رود، ادامه داد: مردم در زمینه این مسائل با معضلات و مشکلاتی مواجه هستند و تاکنون اقدامات ویژه‌ای در اصفهان در راستای ساماندهی مباحث بهداشت، درمان و سلامت مردم انجام شده است.

سالک کاشانی با بیان اینکه درصدد تأمین بهداشت، درمان و سلامت مردم هستیم، تاکید کرد: تحریم بین‌المللی، خود‌تحریمی در داخل کشور، کمبود مواد اولیه و سیاست انقباضی بانک‌ها از مهم‌ترین مشکلات فرا روی صنعت کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها عنوان می‌کنند که مشکلات فرا روی فعالیت‌های صنعتی را برطرف می‌کنیم و به واحد‌های صنعتی وام اختصاص می‌دهیم، افزود: اما با وجود تمام این مسائل موانعی را در مقابل این واحد‌ها ایجاد می‌کنند و شرط و شروطی را در مقابل اعطای وام برای واحد‌های صنعتی می‌گذارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به فعالیت‌های صنعتی و صنعت کشور امری مهم و ضروری است و تاکنون پیگیری‌های لازم را در راستای رسیدگی به وضعیت صنعت در کشور و به ویژه در استان اصفهان انجام داده‌ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل